Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Wejherowo: Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych Szpitala Specjalistycznego im. Floriana Ceynowy w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 26006 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych Szpitala Specjalistycznego im. Floriana Ceynowy w Wejherowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Konserwacja i naprawa 16 urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w następujących budynkach szpitala: a) łączniku budynku łóżkowego - 5 szt (w tym: 2 osobowe, 3 towarowe) b) budynku łóżkowym - 1 szt (osobowa) c) budynku kuchni - archiwum - 5 szt (towarowe) d) budynku diagnostyczno-zabiegowym - 2 szt (w tym: 1 osobowa, 1 towarowa) e) pawilonie łóżkowym - 2 szt (w tym: 1 osobowa, 1 towarowa) f) szpitalnego oddziału ratunkowego - 1 szt (osobowo-towarowa).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( rozdz. 5 pkt. 1a SIWZ): -prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- ( rozdz. 5 pkt.1b SIWZ) : - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na konserwacje i naprawy urządzeń dźwigowych) o wartości co najmniej ? łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia, - posiadają uprawnienia Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych oraz zaświadczenie Stowarzyszenia Elektryków Polskich ( SEP) do 1 KW. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (rozdz.5 pkt.1c SIWZ) : - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ? wartości ofertowej brutto d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( rozdz. 5 pkt.1 d SIWZ): - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz. 6 SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców) : dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia) dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 1b SIWZ - Wykaz co najmniej 2wykonanych usług na konserwację i naprawę urządzeń dźwigowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania ) tj. co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej ? łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ (wzór formularza) - Aktualne uprawnienia Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych oraz zaświadczenie Stowarzyszenia Elektryków Polskich ( SEP) do 1 KW..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dział Eksploatacyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Iwaszkiewicza 27 w Wejherowie
- Opracowanie dokumentacji projektowych dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na 3 części
- Remont DP 1306G Sasino-Choczewo na odcinku Sasino-Ciekocino o długości ok. 2,2 km
- Remont drogi powiatowej nr 1432G Osieki Lęborskie - Lublewko o długości ok. 2,7 km
- Remont klatki schodowej w Internacie dziewcząt OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie
- Budowa drogi gminnej ul. Brzozowej (129003G) w Gościcinie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KONSERWACJA DŹWIGÓW, USUWANIE AWARII, DOKONYWANIE NAPRAW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG POGOTOWIA DŹWIGOWEGO
- "Świadczenie usługi utrzymania pogotowia dźwigowego i wykonywania przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych itp."
- Wymiana dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY II
- Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie oraz w Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Żoliborz w Warszawie.
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.