eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceII postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14 000 euro netto Usługa pomocy prawnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Prusice: II postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14 000 euro netto Usługa pomocy prawnej
Numer ogłoszenia: 259922 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.iap.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14 000 euro netto Usługa pomocy prawnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia 1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na pomocy prawnej na rzecz: 1.1.1.Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Prusicach; 1.1.2.Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach; 1.1.3.Zespołu Szkół - Publicznego Gimnazjum im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach; 1.1.4.Szkoły Podstawowej w Skokowej; 1.1.5.Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach. 1.2.Zakres pomocy prawnej, obejmuje w szczególności: 1.2.1.Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb jednostek wymienionych w pkt 2.1; 1.2.2.Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez w/w jednostki; 1.2.3.Opracowywanie i opiniowanie umów, porozumień, decyzji, postanowień pod względem formalno - prawnym; 1.2.4.Zastępstwo sądowe w postępowaniu administracyjnym, cywilnym i karnym; 1.2.5.Wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności w/w jednostek oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego; 1.2.6.Informowanie w/w jednostek o zmianach w przepisach prawnych dotyczących ich działalności; 1.2.7.Udzielanie pomocy prawnej pracownikom w/w jednostek, w zakresie wykonywanych przez nich zadań; 1.2.8.Uczestniczenie w Kolegiach Dyrektorów i innych posiedzeniach na zaproszenie; 1.2.9.Parafowanie zgodności dokumentów z polskim prawem oraz przepisami i procedurami Unii Europejskiej; 1.2.10.Sporządzania opinii prawnych na temat stosowania przepisów prawa; 1.2.11.Przygotowywanie pism w sprawach wymagających interpretacji przepisów i procedur; 1.2.12.Pomoc w merytorycznej interpretacji przepisów; 1.2.13.Prowadzenie spornej korespondencji. 1.3.Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, Wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy obecność jednego, wskazanego w ofercie i uzgodnionego z Zamawiającym Radcy Prawnego/Adwokata lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę jako koordynator pomocy prawnej. W czasie jego usprawiedliwionej nieobecności wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa przez osobę posiadająca nie mniejsze kwalifikacje zawodowe. 1.4.Wymaga się aby, w celu wypełniania powyższych obowiązków, pełnił on dyżury w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym raz w tygodniu w dniu uzgodnionym z Zamawiającym w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz był na każde wezwanie Zamawiającego (między innymi wykonywał czynności wymienione w pkt. 2.1 także na polecenie telefoniczne ). 1.5.Godziny pracy Wykonawcy mogą ulec stosownej zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu przez strony. 1.6.Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj dysponuje Radcą Prawnym/Adwokatem lub inną osobą wskazaną przez Wykonawcę jako koordynator pomocy prawnej, spełniającą następujące kryteria: 1.1.1.posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 1.1.2.nie jest karany za przestępstwo popełnione umyślnie, 1.1.3.posiada nieposzlakowaną opinię, 1.1.4.posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do świadczenia usługi pomocy prawnej. 1.2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych (Radcy Prawnego/Adwokata lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę jako koordynator pomocy prawnej) wymaganych do świadczenia usługi pomocy prawnej (zał. nr 1); 1.2.oświadczenie (Radcy Prawnego/Adwokata lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę jako koordynator pomocy prawnej) o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub kserokopię posiadanego, ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niekaralności kandydata uzyskaną z Krajowego Rejestru Karnego (zał. nr 2), 1.3.wykaz zamówień z ostatnich trzech lat wraz z referencjami z co najmniej 5 (zał. nr 3): 1.3.1.jeżeli Wykonawca rozpoczął działalność w czasie krótszym niż trzy lata opisze w w/w załączniku zaistniałą sytuację, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych do tej pory (w przypadku braku zrealizowanych zamówień odpowiednio uzasadni ich brak.). 1.3.2.jeżeli Wykonawca działał pod inną nazwą/nazwiskiem lub w innej formie organizacyjno - prawnej w ciągu trzech ostatnich lat, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych w trzech ostatnich latach w poprzedniej formie lub pod poprzednia nazwą oraz dokument stwierdzający fakt zmiany formy/zmiany stanu cywilnego/nazwiska. 1.4.oświadczenia zał nr 2 do SIWZ (zał. nr 4); 1.5.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (zał. nr 5);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach ul. Żmigrodzka 43, 55-110 Prusice pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 15:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach ul. Żmigrodzka 43, 55-110 Prusice pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.