eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceII postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14 000 euro netto Usługa pomocy prawnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Prusice: Usługa pomocy prawnej, II postepowanie
Numer ogłoszenia: 4084 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259922 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pomocy prawnej, II postepowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na pomocy prawnej na rzecz: 1.1.1.Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Prusicach; 1.1.2.Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach; 1.1.3.Zespołu Szkół - Publicznego Gimnazjum im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach; 1.1.4.Szkoły Podstawowej w Skokowej; 1.1.5.Szkoły Podstawowej w Piotrkowicach. 1.2.Zakres pomocy prawnej, obejmuje w szczególności: 1.2.1.Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb jednostek wymienionych w pkt 2.1; 1.2.2.Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez w/w jednostki; 1.2.3.Opracowywanie i opiniowanie umów, porozumień, decyzji, postanowień pod względem formalno - prawnym; 1.2.4.Zastępstwo sądowe w postępowaniu administracyjnym, cywilnym i karnym; 1.2.5.Wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności w/w jednostek oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego; 1.2.6.Informowanie w/w jednostek o zmianach w przepisach prawnych dotyczących ich działalności; 1.2.7.Udzielanie pomocy prawnej pracownikom w/w jednostek, w zakresie wykonywanych przez nich zadań; 1.2.8.Uczestniczenie w Kolegiach Dyrektorów i innych posiedzeniach na zaproszenie; 1.2.9.Parafowanie zgodności dokumentów z polskim prawem oraz przepisami i procedurami Unii Europejskiej; 1.2.10.Sporządzania opinii prawnych na temat stosowania przepisów prawa; 1.2.11.Przygotowywanie pism w sprawach wymagających interpretacji przepisów i procedur; 1.2.12.Pomoc w merytorycznej interpretacji przepisów; 1.2.13.Prowadzenie spornej korespondencji. 1.3.Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, Wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy obecność jednego, wskazanego w ofercie i uzgodnionego z Zamawiającym Radcy Prawnego/Adwokata lub innej osoby wskazanej przez Wykonawcę jako koordynator pomocy prawnej. W czasie jego usprawiedliwionej nieobecności wymaga się wyznaczenia jego imiennego zastępstwa przez osobę posiadająca nie mniejsze kwalifikacje zawodowe. 1.4.Wymaga się aby, w celu wypełniania powyższych obowiązków, pełnił on dyżury w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym raz w tygodniu w dniu uzgodnionym z Zamawiającym w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz był na każde wezwanie Zamawiającego (między innymi wykonywał czynności wymienione w pkt. 2.1 także na polecenie telefoniczne ). 1.5.Godziny pracy Wykonawcy mogą ulec stosownej zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu przez strony. 1.6.Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego QLQ Hadrian Bucyk działająca w imieniu konsorcjum firm, ul. Kilińskiego 6, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2375
  • Oferta z najniższą ceną: 2375 oferta z najwyższą ceną: 4523
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.