Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-07
Kodrąb: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Kodrąb
Numer ogłoszenia: 259887 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, woj. łódzkie, tel. 44 681 93 25 w. 50, faks 44 681 93 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kodrab.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Kodrąb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Kodrąb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Przygotowanie i dostawę posiłków, zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci w dwóch szkołach znajdujących się na terenie gminy Kodrąb: - Zespole Szkolno- Gimnazjalnym w Kodrębie, ul. Leśna 2, - Publicznej Szkole Podstawowej w Rzejowicach, Rzejowice 91. b) Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego świadczenia usług w czasie funkcjonowania szkoły, począwszy od 2 stycznia 2013 r. do 27 czerwca 2013 r. z wyjątkiem sobót, niedziel, dni świątecznych oraz dni wolnych od zajęć szkolnych. Wymagane jest dostarczenie pięciu posiłków obiadowych (jednodaniowych) w tygodniu. Jadłospis powinien obejmować jedno danie dziennie, na przemian: pierwsze - drugie danie. c) Usługa będzie dotyczyć łącznie około 102 dzieci szkolnych i przedszkolnych, uczęszczających do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Kodrębie oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzejowicach. Liczbę dzieci korzystających z dożywiania należy traktować orientacyjnie, może ona ulegać niewielkim wahaniom w ciągu całego okresu trwania realizacji zamówienia. Wahania są uzależnione od liczby dzieci, którym przyznano dofinansowanie na dożywianie w szkole jak i od frekwencji samych dzieci na zajęciach. d) Posiłki dostarczone do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego należy dostarczyć w pojemnikach zbiorczych (ok. 88 porcji dziennie), natomiast posiłki do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzejowicach należy dostarczyć w naczyniach jednorazowych (ok. 14 porcji dziennie). e) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ilości posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień. Zapotrzebowanie będzie przekładane telefonicznie codziennie do godziny 8.30. f) Posiłki należy dostarczyć do obu szkół pomiędzy 9.30 a 10.15. g) Posiłki Wykonawca dostarczy na własny koszt, w specjalistycznych termosach lub naczyniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. h) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę - zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych zaopiniowanych przez dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. i) Wykonawca zapewni zróżnicowanie posiłków w ciągu tygodnia. j) Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, wyklucza się możliwość przygotowywania potraw z proszku. k) Posiłki powinny posiadać odpowiednią temperaturę, proces produkcji oraz dystrybucji odbywać musi się zgodnie z wymogami sanitarnymi, zwłaszcza z wymogami dobrej praktyki higienicznej. l) Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, aby w ramach realizowanego zamówienia zapewniał posiłki dla grupy dzieci wymagających specjalnej diety (dzieci bezglutenowe, ze skazą białkową, z dietą cukrzycową, z alergią pokarmową oraz z innymi schorzeniami pokarmowymi). m) Posiłki mają być przygotowywane zgodnie z procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). n) Posiłki winny spełniać normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Wykonawca powinien przygotować posiłki o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP, posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe norm opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia, a zatwierdzonych przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. o) Wykonawca zapewnia przygotowanie, dostawę, złożenie posiłków oraz odbiór i utylizację odpadów od Zamawiającego. p) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli wykonywanego zamówienia. q) ZS-G w Kodrębie przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom, myciem naczyń oraz sprzątaniem pomieszczeń, w których posiłki będą spożywane, natomiast PSP w Rzejowicach przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom oraz sprzątaniem pomieszczeń, w których posiłki będą spożywane. r) Ceny posiłków przez czas trwania umowy są stałe, nie podlegają zmianie. s) Faktury VAT za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 7 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- usługi cateringowe o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, w tym jedna usługa cateringowa o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.referencjami) , a także na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności co najmniej jedną osobą, która posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość istotnej zmiany umowy, warunki takiej zamiany zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kodrab.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb, pok.3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego oraz usługi cateringowej w ramach "BIOSOLFarm Conference"
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringu dla uczestników szkoleń centralnych
- Usługi cateringowe i hotelowe dla CPLP im. prof. Jana Szyszko w Goraju Zamku w 2025 roku
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach w Oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dowożenia posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.