eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaSukcesywne dostawy paliw do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w latach 2009 - 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Wrzosowa: Sukcesywne dostawy paliw do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w latach 2009 - 2011
Numer ogłoszenia: 259778 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy paliw do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w latach 2009 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA PALIW do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie w następujących ilościach: - OLEJ NAPĘDOWY w ilości 1 230 m3 - BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 w ilości 15 m3 Zakres zamówienia (warunki dostaw): Dostawa oleju napędowego w ilości max. 1 230 m3 1. W zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego aż do zrealizowania całkowitej ilości zamówienia. 2. Miejscem dostawy oleju napędowego jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa. Realizacja dostawy będzie się odbywać do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (sobót oraz dni wolnych w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy Dz.U.1951.4.28 z późn. zm.). Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 7.00. - 13.00. w dni robocze. 3. Dostarczany olej napędowy (letni, przejściowy lub zimowy w zależności od pory roku) powinien spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne). 4. Każda dostawa oleju napędowego będzie wynosiła min. 4 000 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilość jednorazowa może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego bez wpływu na stosowane ceny w rozliczeniach oraz bez konieczności aneksowania umowy. 5. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa, oraz miernik temperatury paliwa. Rozładunek paliwa odbywać się będzie przy zastosowaniu pompy przy autocysternie do pojemników Zamawiającego (informujemy, że posiadamy dwa zbiornik o pojemności 5000 litrów oraz beczki 200 litrowe). Z każdej dostawy w obecności kierowcy dostawcy pobierana będzie próbka oleju i przechowywana w zaplombowanym pojemniku w siedzibie Zamawiającego (pojemnik przygotowany przez Zamawiającego zostanie zaplombowany dwiema plombami z których jedna będzie założona przez kierowcę dostawcy, a druga przez pracownika Zamawiającego - kierowca dostawcy jest zobowiązany posiadać własne plomby oraz urządzenie do montażu w/w przedmiotu). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzeń próbka kierowana będzie do zbadania przez niezależne laboratorium. W przypadku stwierdzenia, że pobrana z autocysterny próbka oleju nie spełnia wymaganych norm jakościowych, Wykonawca wymieni dostarczony olej napędowy na wolny od wad w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia oraz uzupełni braki ilościowe, jak również zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich strat i kosztów jakie poniesie Zamawiający w związku z zaistniałą sytuacją. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli paliwa pod względem jakości i ilości. Autocysterna, o której mowa w pkt. 5 będzie ważona na wadze Zamawiającego przy wjeździe i wyjeździe. 7. Świadectwa jakości (orzeczenie laboratoryjne), dokument wydania paliwa (WZ) będą dołączone do każdej dostawy oleju napędowego. Świadectwo legalizacji licznika cysterny ma być dostarczane przy każdej pierwszej dostawie nowym samochodem (cysterna). 8. Zamawiający oświadcza, że zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1504 z późn. zm.), wyłączony jest z wymogu posiadania koncesji w zakresie obrotu paliwami ciekłym, gdyż kupuje paliwo na własny użytek. 9. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie dokumentu wydania paliwa (WZ), załączonego przez dostawcę do każdej jednostkowej dostawy. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierać będzie w szczególności następujące informacje: a) datę wydania dokumentu, b) miejsce nalewania paliwa, c) temperaturę nalewania, d) ilość wlanego paliwa wyrażona w litrach, e) numer rejestracyjny pojazdu. do powyższego dokumentu przy każdej dostawie paliwa Wykonawca będzie dołączał aktualny wydruk ze strony internetowej www.orlen.pl informujący o cenie paliwa, a w przypadku zaopatrywania się Wykonawcy u innego dystrybutora, także wydruk z informacją o cenie paliwa u tego dystrybutora. Zamawiający informuje, że dostarczona ilość oleju napędowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 150C. 10. Cena a) Wartość każdej z dostaw zrealizowanych na podstawie jednostkowego zamówienia ustalana będzie na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Do ceny jednostkowej netto dodawany będzie podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Cena każdej z dostaw może ulec zmianie (podwyższenie lub obniżenie), przy czym podstawą wyliczenia ceny konkretnej dostawy jest cena paliwa obowiązująca w dniu sprzedaży w Rafinerii ORLEN S.A., powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej. c) W przypadku zaopatrywania się przez Wykonawcę w paliwa u innego dystrybutora niż ORLEN S.A. cena każdej z dostaw ustalana jest na podstawie ceny paliwa obowiązującej w dniu sprzedaży u dystrybutora u którego zaopatruje się Wykonawca, powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej. Tak ustalona cena dostawy nie może być wyższa od ceny dostawy ustalonej na podstawie kryteriów wskazanych w pkt b) powyżej. 11. Koszty transportu paliwa do siedziby Zamawiającego oraz podatek akcyzowy są składnikiem ceny. Dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości max. 15 m3 1. W zależności od swoich bieżących potrzeb Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 36 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę etyliny aż do zrealizowania całkowitej ilości zamówienia. 2. Miejscem dostawy jest Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Sobuczynie. ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa. Realizacja dostawy etyliny będzie się odbywać do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (sobót oraz dni wolnych w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy Dz.U. 1951.4.28 z późn. zm.). Dostawy będą przyjmowane przez Zamawiającego w godz. 7.00. - 13.00. w dni robocze. 3. Dostarczana etylina powinna spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe. 4. Każda dostawa etyliny będzie wynosiła 200 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilość jednorazowa może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego bez wpływu na stosowane ceny w rozliczeniach oraz bez konieczności aneksowania umowy z zastrzeżeniem, że będzie to zawsze krotność 200 litrów. Dostawa odbywać się będzie w beczkach 200 litrowych. 5. Cena a) Wartość każdej z dostaw zrealizowanych na podstawie jednostkowego zamówienia ustalana będzie na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Do ceny jednostkowej netto dodawany będzie podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Cena każdej z dostaw może ulec zmianie (podwyższenie lub obniżenie), przy czym podstawą wyliczenia ceny konkretnej dostawy jest cena paliwa obowiązująca w dniu sprzedaży w Rafinerii ORLEN S.A., powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej. c) W przypadku zaopatrywania się przez Wykonawcę w paliwa u innego dystrybutora niż ORLEN S.A. cena każdej z dostaw ustalana jest na podstawie ceny paliwa obowiązującej w dniu sprzedaży u dystrybutora u którego zaopatruje się Wykonawca, powiększona lub pomniejszona o stałą kwotę marży jednostkowej. Tak ustalona cena dostawy nie może być wyższa od ceny dostawy ustalonej na podstawie kryteriów wskazanych w pkt 2 powyżej. 6. UWAGA: Koszty transportu paliwa do siedziby Zamawiającego oraz podatek akcyzowy są składnikiem ceny. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli paliwa pod względem jakości i ilości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu, przelewem bankowym na nr konta: 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582, 2) w poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz 275).Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie spółki w siedzibie Zamawiającego. 4. Zwrot Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, określony w pkt. 9 SIWZ, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 5. Zatrzymanie Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie, któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy /Zał Nr 2 SIWZ/. 2. koncesje, zezwolenia lub licencje w zakresie w jakim ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie /Zał. Nr 4 SIWZ/. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj. wykaz pojazdów za pomocą których oferent będzie wykonywał dostawę, z wyszczególnieniem numerów rejestracyjnych oraz pojemności cystern /Zał. nr 5 SIWZ/ 9. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej (pkt.8), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z.o.o ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z.o.o ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.