Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez
PGK w Sejnach Spółka zo.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200703652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgk.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.sejny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez
PGK w Sejnach Spółka zo.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b5e75d-b3eb-4f6f-a5fc-8f1929a18687
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74b5e75d-b3eb-4f6f-a5fc-8f1929a186873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74b5e75d-b3eb-4f6f-a5fc-8f1929a18687
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez PGK w Sejnach Spółka z o.o.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa przy użyciu kart paliwowych wydanych nieodpłatnie zamawiającemu po podpisaniu umowy na potrzeby PGK w Sejnach Spółka z o.o. do pojazdów służbowych zamawiającego. Przedmiotem dostawy jest olej napędowy B7.
2. Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Kod CPV – 09134100-8 – olej napędowy
3. Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od podpisania umowy do 31.12.2027 r. w stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Sejny.
4. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego:
Olej napędowy B7 – 120 000 litrów
Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy ( od podpisania umowy do 31.12.2027 r.).
5. Wymienione ilości zostały ustalone w sposób szacunkowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - na kwotę nie mniejszą niż podłożona oferta
w niniejszym postępowaniu przetargowym z terminem jej obowiązywania w dniu otwarcia ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 2 dostaw
o podobnym charakterze, wielkości i zakresie rzeczowym nie mniej niż 200 000,00 zł oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie – referencje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostaniez uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w
ofercie.
1). Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2.
2). Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 17:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74b5e75d-b3eb-4f6f-a5fc-8f1929a18687
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 17:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI SEJNY
- Na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez PGK w Sejnach Spółka zo.o.
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Miasta Sejny w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W SEJNACH OD 02.01.2026 r. DO 31.12.2026 r.
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez PGK w Sejnach Spółka zo.o.
- "Dostawa oleju napędowego dla MPWiK Sp. z o.o. w Porębie na rok 2026".
- Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
- Sukcesywne dostawy paliw silnikowych, znak sprawy: AEZ/S-193/2025
- Zakup paliwa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
- Dostawa oleju napędowego eko-diesel do samochodów eksploatowanych przez ZGKiM w Kcyni sp. z o.o w 2026 roku
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





