Ogłoszenie z dnia 2006-01-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa materiałów szewnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, do kontaktów: Wojciech Marek Puton, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 lok. 58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, fax (048) 345 11 18, www.wss.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Agnieszka Bęc, ul. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 361-49-69, fax 0-48 345-10-43. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych. Zamówienie składa sie z 18 części.Zamawiąjacy dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca moze złożyć ofertę na jedną lub więcej części według swojego wyboru. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Ul. Aleksandrowicza 5,26-617 Radom. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 18 części, każda z nich poniżej 60.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w łącznej kwocie 11.303,00 PLN. Wysokość wadium na poszczególne częśći określona została w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność nastąpi w formie polecenia przelewu w terminie 90 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wszelkie informacje i formalności jakich musi dokonać Wykonawca oraz warunki jakie musi spełniać określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wszelkie informacje i formalności jakich musi dokonać Wykonawca oraz warunki jakie musi spełniać określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wszelkie informacje i formalności jakich musi dokonać Wykonawca oraz warunki jakie musi spełniać określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wszelkie informacje i formalności jakich musi dokonać Wykonawca oraz warunki jakie musi spełniać określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 60% walory użytkowe 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 123/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.02.2006, cena - 50 EUR. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.02.2006, godzina 10:30, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. J.Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia sa materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia sa materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia sa materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia sa materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materiały szewne. 3) Zakres lub wartość: przedmiotem zamówienia są materiały szewne o wartości poniżej 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wywóz na składowisko odpadów stałych segregowanych i niesegregowanych, innych odpadów komunalnych gromadzonych i wytwarzanych w ZUS Oddział w Radomiu i podległych jednostkach terenowych.
- Zamówienie na usługi promocyjne w ramach rozgrywek piłkarskich.
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych
- Dostawa, montaż i uruchomienie komory próżniowej do "Urządzenia do elektrokonsolidacji"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych III
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





