Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Warszawa: ZAPEWNIENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
W BUDYNKACH MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY PRZY UL. KRUCZEJ 38/42, ZGODNIE Z UZGODNIONYM PLANEM OCHRONY.
Numer ogłoszenia: 258411 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, fax 022 6301649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl; www.mt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY PRZY UL. KRUCZEJ 38/42, ZGODNIE Z UZGODNIONYM PLANEM OCHRONY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Kruczej 38/42, zgodnie z uzgodnionym Planem Ochrony. 2. Usługi w ww. zakresie będzie wykonywał podmiot: 1) posiadający koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221, z późn. zm.), zwaną dalej ustawą o ochronie osób i mienia, 2) posiadający specjalistyczną uzbrojoną formację ochrony (SUFO) i/lub spełniający wymogi stawiane specjalistycznym uzbrojonym formacjom ochrony - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. 3. Wymagane kwalifikacje (uprawnienia) oraz minimalna liczba pracowników ochrony - pracujących w systemie jedno i dwuzmianowym: 1) szef ochrony - 1 osoba z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej, 2) dowódca zmiany - 4 osoby z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej, 3) wartownicy - osoby, w liczbie niezbędnej do realizacji zamówienia wynikającej z wykazu (lokalizacji posterunków) opisanych w pkt 7, z minimum licencją I stopnia pracownika ochrony fizycznej, 4) szef ochrony i dowódcy zmian winni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne. Osoby pełniące funkcje wymienione w ppkt 1)-2) zostaną wskazane w załączniku do oferty Wykonawcy, sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zmiana osoby pełniącej funkcję wymienioną w ppkt 1)-2) w toku realizacji umowy jest dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania wymienione wyżej, odpowiednio dla danej funkcji. 4. Rodzaj wyposażenia pracowników ochrony. 1) zgodnie z § 1ust. 1 pkt 4 lit. c rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochrony i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 1998 r. Nr 113 poz. 730 ze zm.) pracownicy ochrony muszą zostać wyposażeni w 3 sztuki paralizatorów elektrycznych, 2) zgodnie z art. 20 i 21 powołanej wyżej ustawy o ochronie osób i mienia pracownicy ochrony muszą posiadać jednolite umundurowanie i winni być wyposażeni w identyfikatory. 5. Sposób zabezpieczenia wyposażenia: 1) ze względu na brak konieczności wyposażenia pracowników ochrony w broń palną, nie przewiduje się wydzielenia pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie broni i amunicji, 2) z uwagi na wyposażenie pracowników w paralizatory elektryczne, zgodnie z § 11 ust. 2 pkt 2 powołanego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochrony i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji, paralizatory będą przechowywane w centrach monitoringu, w wydzielonych, atestowanych szafach metalowych, przytwierdzonych do podłoża, 3) paralizatory będą wydawane wartownikom na czas pełnienia służby przez dowódców zmian, zgodnie z § 15 powołanego wyżej rozporządzenia. 6. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia - prowadzenie ochrony fizycznej obiektów Ministerstwa Infrastruktury przez osoby zaangażowane przez Wykonawcę (w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia) w systemie ciągłym tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia przez okres 11 miesięcy (ochroną objęte zostaną: budynki biurowe, tereny zewnętrzne wokół budynków oraz wydzielone miejsca parkingowe przy obiektach - wg Planu Ochrony, który zostanie ujawniony wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy), a w szczególności: 1) zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Ministerstwa Infrastruktury, przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, w tym obsługa Centrum Monitoringu w tym obiekcie, 2) prowadzenie biura przepustek w budynku Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Kruczej 38/42, zgodnie z zasadami określonymi w Planie Ochrony, 3) dozór nad dostępem do pomieszczeń, w tym pomieszczeń szczególnego znaczenia, pobieraniem i zdawaniem kluczy, zgodnie z zasadami określonymi w Planie Ochrony, 4) w stanach wyższej konieczności niezwłoczne informowanie odpowiednich służb publicznych (Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, MPWiK, SPEC itp.) o powstałym zagrożeniach i podejmowanie wstępnych działań zapobiegawczo - ratowniczych. 7. Rodzaj służby ochronnej oraz lokalizacja posterunków, z podaniem informacji nt. wymaganego stanu zmianowego (Krucza 38/42): a. 4 posterunków stałych (PS), b) PS - 1 - jednoosobowy, całodobowy, pełniony w systemie dwuzmianowym w godz. 7.00 - 19.00 / 19.00 - 7.00, - wyposażenie: łączność radiowa, paralizator elektryczny - broń, wykrywacz metali. c) PS - 2 - jednoosobowy, pełniony w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00, - wyposażenie: łączność radiowa, paralizator elektryczny - broń. d) PS - 3 - jednoosobowy, całodobowy, pełniony w systemie dwuzmianowym w godz. 7.00 - 19.00 / 19.00 - 7.00 /plus dowódca zmiany/, - wyposażenie: łączność radiowa. e) PS - 4 - jednoosobowy, pełniony w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00, - wyposażenie: łączność radiowa, paralizator elektryczny - broń. f) biuro przepustek - jednoosobowy, pełniony w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00. b. obchód - realizowany co trzy godziny przez szefa ochrony w godzinach 7.00-17.00, bądź dowódcę zmiany c. 4 dowódców zmiany - system zmianowy 12/24 i 12/48 godziny pracy 7.00 - 19.00 , 19.00 - 7.00. 8. Dowódcy zmian nie są przypisani do konkretnych posterunków (z wyjątkiem posterunku PS - 3 w godzinach 19.00 - 7.00). Wszyscy dowódcy zmian będą zamiennie nadzorować posterunki lub też wspomagać pracowników ochrony w centrum monitoringu. Ponadto do zadań dowódców zmian lub szefa ochrony (zamiennie) będzie należało wykonywanie raz na trzy godziny obchodu. 9. Ustała się, dla celów wyliczenia ceny oferty, godziny pracy kierownictwa ochrony (K): 1) szef ochrony - od poniedziałku do piątku po 8 godzin pracy, w pozostałych dniach i godzinach pozostaje w dyspozycji pod telefonem, 2) dowódca zmiany - system zmianowy 12/24 i 12/48, godziny pracy 7.00 - 19.00, 19.00 - 7.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które należy wnieść na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, t.j.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Sposób wniesienia wadium: a) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury: BPH PBK S.A. VIII O/W - wa, nr: 47 1060 0076 0000 4110 3000 4782 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiącej zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym na zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Kruczej 38/4, zgodnie z uzgodnionym Planem Ochrony, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4. W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 5. Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie), w terminie składania ofert, w Sekretariacie Biura Ochrony Informacji Niejawnych, pok. 318A, III p., bud A. Opakowanie (kopertę) zawierającą wadium należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X pkt 9, z dopiskiem wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadający koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonały (lub wykonują okresowo lub ciągle) minimum 3 zamówienia odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. ochrona osób i mienia), z czego co najmniej jedno na wartość minimum:400 000 złotych brutto. b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w liczbie i o kwalifikacjach wskazanych w Rozdziale III pkt 3 SIWZ, w tym co najmniej następującymi osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne: - szef ochrony - 1 osoba z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej, - dowódca zmiany - 4 osoby z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczonych usług ochrony osób i mienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest obowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesję na wykonywanie usług w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia objętego niniejszym postępowaniem tj. ochrony osób i mienia; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 ppkt 2 lit. b SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z wymaganiami postawionymi w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit. b SIWZ tj. : a. dokument potwierdzające właściwe uprawnienia osoby przewidzianej na szefa ochrony (licencja drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne), b. dokumenty potwierdzające właściwe uprawnienia osób przewidzianych na dowódców zmian (licencje drugiego stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne). 7) wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, spełniających wymagania wskazane Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit a SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 8) polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem zamówienia. 2. Zamawiający wymaga złożenia ww. dokumentów w formie zgodnej z § 4 ust. 1 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) tzn: - dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się § 2 w/w rozporządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, pok. 225, II p., bud. A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Infrastruktury,, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, Sekretariat Biura Ochrony Informacji Niejawnych, pok. 318A, III p., bud A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.