eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAPEWNIENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY PRZY UL. KRUCZEJ 38/42, ZGODNIE Z UZGODNIONYM PLANEM OCHRONY.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Warszawa: ZAPEWNIENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY PRZY UL. KRUCZEJ 38/42, ZGODNIE Z UZGODNIONYM PLANEM OCHRONY.
Numer ogłoszenia: 20184 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 258411 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, fax 022 6301649.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY PRZY UL. KRUCZEJ 38/42, ZGODNIE Z UZGODNIONYM PLANEM OCHRONY..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Kruczej 38/42, zgodnie z uzgodnionym Planem Ochrony. 2. Usługi w ww. zakresie będzie wykonywał podmiot: 1) posiadający koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221, z późn. zm.), zwaną dalej ustawą o ochronie osób i mienia, 2) posiadający specjalistyczną uzbrojoną formację ochrony (SUFO) i/lub spełniający wymogi stawiane specjalistycznym uzbrojonym formacjom ochrony - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. 3. Wymagane kwalifikacje (uprawnienia) oraz minimalna liczba pracowników ochrony - pracujących w systemie jedno i dwuzmianowym: 1) szef ochrony - 1 osoba z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej, 2) dowódca zmiany - 4 osoby z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej, 3) wartownicy - osoby, w liczbie niezbędnej do realizacji zamówienia wynikającej z wykazu (lokalizacji posterunków) opisanych w pkt 7, z minimum licencją I stopnia pracownika ochrony fizycznej, 4) szef ochrony i dowódcy zmian winni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne. Osoby pełniące funkcje wymienione w ppkt 1)-2) zostaną wskazane w załączniku do oferty Wykonawcy, sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zmiana osoby pełniącej funkcję wymienioną w ppkt 1)-2) w toku realizacji umowy jest dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania wymienione wyżej, odpowiednio dla danej funkcji. 4. Rodzaj wyposażenia pracowników ochrony. 1) zgodnie z § 1ust. 1 pkt 4 lit. c rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochrony i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 1998 r. Nr 113 poz. 730 ze zm.) pracownicy ochrony muszą zostać wyposażeni w 3 sztuki paralizatorów elektrycznych, 2) zgodnie z art. 20 i 21 powołanej wyżej ustawy o ochronie osób i mienia pracownicy ochrony muszą posiadać jednolite umundurowanie i winni być wyposażeni w identyfikatory. 5. Sposób zabezpieczenia wyposażenia: 1) ze względu na brak konieczności wyposażenia pracowników ochrony w broń palną, nie przewiduje się wydzielenia pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie broni i amunicji, 2) z uwagi na wyposażenie pracowników w paralizatory elektryczne, zgodnie z § 11 ust. 2 pkt 2 powołanego rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochrony i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji, paralizatory będą przechowywane w centrach monitoringu, w wydzielonych, atestowanych szafach metalowych, przytwierdzonych do podłoża, 3) paralizatory będą wydawane wartownikom na czas pełnienia służby przez dowódców zmian, zgodnie z § 15 powołanego wyżej rozporządzenia. 6. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia - prowadzenie ochrony fizycznej obiektów Ministerstwa Infrastruktury przez osoby zaangażowane przez Wykonawcę (w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia) w systemie ciągłym tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia przez okres 11 miesięcy (ochroną objęte zostaną: budynki biurowe, tereny zewnętrzne wokół budynków oraz wydzielone miejsca parkingowe przy obiektach - wg Planu Ochrony, który zostanie ujawniony wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy), a w szczególności: 1) zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Ministerstwa Infrastruktury, przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, w tym obsługa Centrum Monitoringu w tym obiekcie, 2) prowadzenie biura przepustek w budynku Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Kruczej 38/42, zgodnie z zasadami określonymi w Planie Ochrony, 3) dozór nad dostępem do pomieszczeń, w tym pomieszczeń szczególnego znaczenia, pobieraniem i zdawaniem kluczy, zgodnie z zasadami określonymi w Planie Ochrony, 4) w stanach wyższej konieczności niezwłoczne informowanie odpowiednich służb publicznych (Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, MPWiK, SPEC itp.) o powstałym zagrożeniach i podejmowanie wstępnych działań zapobiegawczo - ratowniczych. 7. Rodzaj służby ochronnej oraz lokalizacja posterunków, z podaniem informacji nt. wymaganego stanu zmianowego (Krucza 38/42): a. 4 posterunków stałych (PS), b) PS - 1 - jednoosobowy, całodobowy, pełniony w systemie dwuzmianowym w godz. 7.00 - 19.00 / 19.00 - 7.00, - wyposażenie: łączność radiowa, paralizator elektryczny - broń, wykrywacz metali. c) PS - 2 - jednoosobowy, pełniony w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00, - wyposażenie: łączność radiowa, paralizator elektryczny - broń. d) PS - 3 - jednoosobowy, całodobowy, pełniony w systemie dwuzmianowym w godz. 7.00 - 19.00 / 19.00 - 7.00 /plus dowódca zmiany/, - wyposażenie: łączność radiowa. e) PS - 4 - jednoosobowy, pełniony w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00, - wyposażenie: łączność radiowa, paralizator elektryczny - broń. f) biuro przepustek - jednoosobowy, pełniony w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00. b. obchód - realizowany co trzy godziny przez szefa ochrony w godzinach 7.00-17.00, bądź dowódcę zmiany c. 4 dowódców zmiany - system zmianowy 12/24 i 12/48 godziny pracy 7.00 - 19.00 , 19.00 - 7.00. 8. Dowódcy zmian nie są przypisani do konkretnych posterunków (z wyjątkiem posterunku PS - 3 w godzinach 19.00 - 7.00). Wszyscy dowódcy zmian będą zamiennie nadzorować posterunki lub też wspomagać pracowników ochrony w centrum monitoringu. Ponadto do zadań dowódców zmian lub szefa ochrony (zamiennie) będzie należało wykonywanie raz na trzy godziny obchodu. 9. Ustała się, dla celów wyliczenia ceny oferty, godziny pracy kierownictwa ochrony (K): 1) szef ochrony - od poniedziałku do piątku po 8 godzin pracy, w pozostałych dniach i godzinach pozostaje w dyspozycji pod telefonem, 2) dowódca zmiany - system zmianowy 12/24 i 12/48, godziny pracy 7.00 - 19.00, 19.00 - 7.00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 364377,2 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia INTERSERVICE spółka jawna S. Kultys, D.Kultys, B.Kultys, ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 364377.20
  • Oferta z najniższą ceną: 364377.20 / oferta z najwyższą ceną: 559900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.