eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadymnoZakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166281589

1.5.8.) Numer faksu: 166282417

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c69f54b-5cc6-4719-8823-cd71e36c185a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c69f54b-5cc6-4719-8823-cd71e36c185a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.I.271.7-3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 251896,75

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73624,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych” w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” przyjętego uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r. (M. P. z 2025 r. poz. 541) o systemie finansowania zadań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej, wynikających z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. poz. 1907) – projekt „Budowa magazynu Obrony Cywilnej w Radymnie oraz doposażenie w niezbędny sprzęt do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych”.
Celem jest doposażenie jednostki OSP w sprzęt niezbędny do prowadzenia akcji ratowniczych - zakup pontonu ratowniczego z silnikiem i przyczepą transportową. Wyposażenie będzie wykorzystywane w działaniach ratowniczych, ewakuacyjnych oraz w organizacji i zabezpieczenia dostaw wody.
1.2. Realizacja zadania polegać będzie na dostawie fabrycznie nowego asortymentu zgodnego z minimalnymi wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania minimalne”.
1.3. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 przyjętego uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r. (M. P. z 2025 r. poz. 541) o systemie finansowania zadań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej, wynikających z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. poz. 1907).
1.4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie przeprowadzone przez Wykonawcę z zakresu obsługi sprzętu, dla co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w czasie odbioru techniczno-jakościowego. Wykonawca sporządzi protokół z przeprowadzonego szkolenia, a przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi jego przeprowadzenie.
1.5. W okresie gwarancji wszystkie naprawy gwarancyjne oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych przeprowadzane będą przez autoryzowany serwis na koszt Wykonawcy.
1.6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany z materiałów spełniających wymogi bezpieczeństwa użytkowania i ochrony zdrowia oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty
i deklaracje zgodności – w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa dla danego rodzaju produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.11.2025 r., działając na podstawie art. 253 ustawy Pzp zamawiający poinformował, że wybrał do realizacji w/w zamówienia publicznego najkorzystniejszą ofertę złożoną przez: ARPAPOL 2 SP. Z O.O., ul. Borowa 8B, 22-300 Krasnystaw NIP: 5641796277.
Wybrany wykonawca złożył pismo w którym poinformował zamawiającego, iż odstępuje od podpisania umowy.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.