Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-24
Łódź: USUWANIE AZBESTU Z BUDYNKÓW USYTUOWANYCH NA TERENIE POWIATU KUTNOWSKIEGO, WOJ. ŁÓDZKIE. ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA 2 CZĘSCI
Numer ogłoszenia: 257732 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi , ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 636 53 26, faks 042 632 9133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AZBESTU Z BUDYNKÓW USYTUOWANYCH NA TERENIE POWIATU KUTNOWSKIEGO, WOJ. ŁÓDZKIE. ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA 2 CZĘSCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na demontażu elementów zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa, właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie Filia w Łodzi, ich składowaniu, pakowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji. Zamówienie podzielono na 2 odrębne części jak niżej: Część A) Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w m. Głogowa. gmina Krośniewice, z budynków: - magazynu pasz o nr inw. 1314 - śluzy dezynfekcyjnej o nr inw. 1326 - wagi samochodowo-wozowej o nr inw. 1324 Cześć B) Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w Głaznowie, gmina Krośniewice, z budynków: - jałownika o nr inw. 21*8 - garaży o nr inw. 115*1 - garaży - warsztatu o nr inw. 115*2 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:. Zamówieniem objęte są niżej wyszczególnione prace i usługi: - demontaż elementów zawierających azbest z dachów, - tymczasowe składowanie tych elementów na terenie gospodarstwa, - pakowanie i oznakowanie - załadunek i transport do miejsca składowania odpadów zawierających azbest - przekazanie w miejscu składowania odpadów zawierających azbest - oczyszczenie terenu z gruzu azbestowego i pyłu azbestowego - wszystkie roboty przygotowawcze i tymczasowe niezbędne do prawidłowego wykonania robót i usług podstawowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię ważnej decyzji zatwierdzającej program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, wydanej przez właściwy organ (tj. marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania oraz odbiorców. wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ b)dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi na których zrealizowanie Wykonawca powołuje się w powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)oświadczenie Wykonawcy że dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu wymaganymi do przewozu materiałów niebezpiecznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, składane na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. b) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu ważnej umowy na odbiór materiałów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub oświadczenie o posiadaniu uprawnień do składowania materiałów zawierających azbest, składane na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz że należy do izby zawodowej inżynierów budownictwa. wzór stanowi załącznik numer 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oferty: a)ważną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi
ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ul. Północna 27/29, 91-420 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A) Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w m. Głogowa. gmina Krośniewice,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w m. Głogowa. gmina Krośniewice, z budynków: - magazynu pasz o nr inw. 1314 - śluzy dezynfekcyjnej o nr inw. 1326 - wagi samochodowo-wozowej o nr inw. 1324.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć B) Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w Głaznowie, gmina Krośniewice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa usuwania azbestu w gospodarstwie rolnym w Głaznowie, gmina Krośniewice, z budynków: - jałownika o nr inw. 21*8 - garaży o nr inw. 115*1 - garaży - warsztatu o nr inw. 115*2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
- Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Przychodni przy ul. Murarskiej 4, oraz pozostałych lokalizacji MCM "Bałuty" w Łodzi w 2025 roku
- Dostawa azotanu srebra (AgNO3)
- Dostawa trzech samochodów z napędem elektrycznym do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi
- Dostawa sprzętu sieciowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową boiska do gry w padla w Łodzi przy ul. Rzgowskiej oraz mod. komp. sport. "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Blizanów
- Rozbiórka starego budynku Całodziennego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień zlokalizowanego w Toruniu przy ul. Włocławskiej 233,działka 150, obręb 76
- Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miedźno w 2025 r.
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.