Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Szczecin: usługę doradztwa polegającego na pomocy prawnej (z wyłączeniem zastępstwa prawnego i procesowego) spółdzielniom socjalnym zarejestrowanym w ramach projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 257596 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A. w Szczecinie , ul. Św. Ducha 2, 70-205 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4882488, faks 91 488 2626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługę doradztwa polegającego na pomocy prawnej (z wyłączeniem zastępstwa prawnego i procesowego) spółdzielniom socjalnym zarejestrowanym w ramach projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa polegającego na pomocy prawnej (z wyłączeniem zastępstwa prawnego i procesowego) spółdzielniom socjalnym zarejestrowanym w ramach projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a)udzielania porad i konsultacji prawnych, sporządzania opinii prawnych oraz projektów umów, wniosków do właściwych organów, a także innych oświadczeń woli dla spółdzielni socjalnej; b)udokumentowania zrealizowania doradztwa poprzez uzupełnienie formularzy kart doradztwa oraz list obecności otrzymanych od Zamawiającego; c)przeprowadzenia doradztwa przy użyciu własnego sprzętu komputerowego; d)zapewnienia na własny koszt transportu Doradcy do miejsca realizacji zamówienia oraz jego wyżywienia i noclegu w okresie realizacji doradztwa; e)współpracy z Zamawiającym w szczególności w zakresie zgłaszania uwag i propozycji dotyczących świadczonej usługi. 3.Doradztwo będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 4.Na realizację doradztwa, Wykonawca przeznaczy maksymalnie 140 godzin, rozumianych jako 45 minut, z czego: a)120 godzin w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy oraz b)20 godzin w okresie od 7 do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym do liczby godzin nie wlicza się czasu dojazdu do miejsca świadczenia usługi. 5.Dokładne terminy doradztwa będą ustalane w porozumieniu z Wykonawcą w miarę zapotrzebowania zgłaszanego przez spółdzielnie socjalne. 6.Wynagrodzenie wypłacone Wykonawcy będzie odpowiadało liczbie faktycznie zrealizowanych godzin doradztwa. W przypadku nie wykorzystania przez spółdzielnie socjalne przysługujących im godzin doradztwa, Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń o zapłatę za godziny niezrealizowane. 7.Forma zajęć: doradztwo grupowe dla spółdzielni socjalnych zarejestrowanych w ramach projektu. 8.Miejsce realizacji zamówienia: na terenie województwa zachodniopomorskiego w siedzibie spółdzielni socjalnych tj. Kalisz Pomorski, Kłębowiec, Sławno, Szczecin, Wałcz Drugi. II. Zamawiający zapewni następujące warunki dla przeprowadzenia doradztwa: 1.Zamawiający będzie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przekazywał Wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym zapotrzebowanie na doradztwo zgłaszane Zamawiającemu przez spółdzielnie socjalne. 2.Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory kart doradztwa oraz list obecności, które będą stanowiły podstawę rozliczenia zrealizowanego doradztwa. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był przez jedną osobę. Osobę tą należy wskazać w ofercie. Wskazanie do wykonywania zamówienia więcej niż jednej osoby spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, iż dysponują (będą dysponować) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającą łącznie następujące warunki: wykształcenie wyższe z zakresu prawa oraz ukończona aplikacja adwokacka, notarialna lub radcowska spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku: 1)zmian Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2)zdarzenia o charakterze losowym - w zakresie zmiany osoby Doradcy, z zastrzeżeniem, że nowy Doradca posiada kwalifikacje co najmniej takie same jak Doradca zastępowany, 3)zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub wytycznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Św. Ducha 2
70-205 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 12:30, miejsce: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Św. Ducha 2 Sekretariat pok. nr 110 70-205 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Spółdzielnie dla przedsiębiorczych nr umowy UDA-POKL.07.02.02-32-005/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów serwisowych oraz kompleksowych usług naprawy samochodów służbowych, będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie -Ed.III/2025
- Bieżąca obsługa i konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





