Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Kraków: DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, MYJĄCYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZMANIA HIGIENY
Numer ogłoszenia: 25683 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, MYJĄCYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZMANIA HIGIENY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia ( charakterystyka, wymiary itp) Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w PLN VAT w PLN Wartość brutto w PLN Nazwa handlowa/ numer katalogowy 1 Papier toaletowy w mini jumbo roli, szary, jednowarstwowy, makulatura, dł min 240 m, wymiary listka 10 x 14 cm, gramatura 26,5g/m, średnica rolki 18,5 cm. 33761000-2 rolka 500 2 Ręcznik w składce ZZ, biały, makulaturowy.Wymiary odcinka 25x23cm.Ilość odcinków w opakowaniu 200. Karton - 20 op. 33763000-6 op 6000 3 Ręcznik w roli biały bez gilzy, celuloza, 2 warstwy, gramatura 2x20 g/m, długość min. 62 m, śr. rolki min. 13,5 cm, wysokość rolki 19 cm.Opakowanie 12 rolek. 33763000-6 rolka 11000 4 Ręcznik biały, 2 warstwowy, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania ręcznika. Długość minimum 150 metrów. Szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm, Opakowania po 6 sztuk. 33763000-6 rolka 1200 5 Papier toaletowy, dwuwarstwowy, makulatura, kolor biały. Gramatura 2x17,8g/m. Średnica rolki 12,5 cm, wym 9,7cm x 49,6 cm. Ilość rolek w opakowaniu zbiorczym: 30 rolek. 33761000-2 rolka 6000 6 Prześcieradło papierowe, celuloza,kolor biały, dwuwarstwowe o wymiarach; szerokośc rolki 60 cm, długość 79,9 m.Średnica rolki 14,5 cm. 33772000-2 rolka 240 7 Worek papierowy, trzywarstwowy,o wymiarach 1100mmx700mm, dno przeszywane, u góry worka sznurek umożliwiający ściągnięcie( zamknięcie) worka po wypełnieniu. 33772000-2 szt 800,00 RAZEM PAKIET I ŚRODKI HIGIENICZNE PAKIET II MYDŁO W PŁYNIE I KREM Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa / numer handlowy 1. Mydło w płynie do rąk, zawierające witaminę A+E, oraz glicerynę o zapachu fresh.Ph-6.Skład - 5% amfoteryczne środki powierzchniowo czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, substancja konserwująca (Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone). Opakowanie; kanister 5l. 33711900-6 kanister 180 2. Krem nawilżający do rąk z woskiem pszczelim. Opakowanie;tuba stojąca na zakrętce o pojemności 100 ml. 33742000-3 tuba 150 3. Kostka WC z koszyczkiem o zapachu morskim 24954200-8 szt 500 RAZEM PAKIET III ŚRODKI I SPRZĘT DO KUCHNI Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa/ numer handlowy 1 Kwaśny płyn do odkamieniania urządzeń w gastronomii ( kotły, wyparzarki, zmywarki itp)Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister. 39831210-1 kanister 4 2 Płyn nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarko- wyparzarkach wyposażonych w urządzenie dozujące.Pojemność10l. Opakowanie kanister. 39831210-1 kanister 2 3 Uniwersalny płyn do ręcznego mycia naczyń. Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister. 39832000-3 kanister 200 4 Sól do zmywarek typu Calgonit. Opakowanie 1,5 kg 39831210-1 opakowanie 60 5 Druciak spiralny ze stali nierdzewnej szt 500 6 Szczotka twarda do blatów HACCAP. Wykonana z poliestru. Przystosowana do wyparzania. Biała -2 szt,czerwona 2 szt,żółta 1szt zielona 2szt, niebieska 1szt 39224200-0 szt 8 7 Szczotka do mycia podłogi HACCAP. Wykonana z poliestru. czerwona 2szt, niebieska 2szt, zielona 2szt 39224200-0 szt 6 8 Szczotka miekka do stali nierdzewnej HACCAP. Wykonana z poliestru. Kolor czerwony. 39224200-2 szt 14 RAZEM PAKIET IV DROBNY SPRZĘT DO UTRZYMANIA HIGIENY Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa / numer handlowy 1 Kosz na śmieci Curver z pedałem 25 l. Kolor niebieski lux. Wymiary 360x360 x410mm 39224340-3 szt 22 2 Wolnostojąca szczotka WC wykonana z polipropylenu, koloru niebieskiego 39224310-4 szt 100 3 Miotła/ szczotka do zamiatania o szerokości 40 cm z drązkiem. 39224100-9 szt 15 4 Zestaw zmiotka z szufelką- kolor niebieski 39812400-1 szt 50 5 Miotła typu SORGO 39224100-9 szt 10 RAZEM PAKIET V WORKI FOLIOWE Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa / numer handlowy 1 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, ,nieprzezroczyste czerwone. Grubość - 0,07 mm, wym.600mm x1200mm. 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -10 rolek. 18930000-7 rolka 1000 2 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, czerwone, grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -20 rolek 18930000-7 rolka 960 3 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, niebieskie. Grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka - 25 szt. Zgrzewka -20 rolek 18930000-7 rolka 1500 4 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste niebieskie.Grubość; 0,07mm,wym.600mm x 1200mm. 1 rolka -25 szt. Zgrzewka 10 rolek. 18930000-7 rolka 1100 RAZEM.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.71.19.00-6, 33.74.20.00-3, 39.83.12.10-1, 39.22.42.00-2, 39.22.41.00-9, 18.93.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według ZAŁĄCZNIKANR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Karty charakterystyki: a. dla Pakietu I - potwierdzone przez producenta, z danymi technicznymi asortymentu dla poz. 1,2,3,4,5,6; b. dla Pakietu II -potwierdzone przez producenta dla poz. 1; c. dla Pakietu III - z danymi technicznymi asortymentu dla wszystkich pozycji; d. dla Pakietu IV - dla asortymentu z pozycji 1,2; e. dla Pakietu V - potwierdzone przez producenta z danymi technicznymi asortymentu. 7) Dokument potwierdzający dopuszczenie używania środków przez PZH dla asortymentu z pakietu III, poz. 1,2,3. 8) Próbki dla asortymentu z pakietu V, po jednej rolce dla każdej pozycji, celem wykazania iż oferowane przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(zgodnie z załącznikiem nr 4). 9) Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 10) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a ) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 10 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy wyłącznie w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7, 9-10 i § 9 ust. 1 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://5wszk.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI HIGIENICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia ( charakterystyka, wymiary itp..) Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w PLN VAT w PLN Wartość brutto w PLN Nazwa handlowa/ numer katalogowy 1 Papier toaletowy w mini jumbo roli, szary, jednowarstwowy, makulatura, dł min 240 m, wymiary listka 10 x 14 cm, gramatura 26,5g/m, średnica rolki 18,5 cm. 33761000-2 rolka 500 2 Ręcznik w składce ZZ, biały, makulaturowy.Wymiary odcinka 25x23cm.Ilość odcinków w opakowaniu 200. Karton - 20 op. 33763000-6 op 6000 3 Ręcznik w roli biały bez gilzy, celuloza, 2 warstwy, gramatura 2x20 g/m, długość min. 62 m, śr. rolki min. 13,5 cm, wysokość rolki 19 cm.Opakowanie 12 rolek. 33763000-6 rolka 11000 4 Ręcznik biały, 2 warstwowy, wykonany w technologii hybrid, pasujący do dozownika z gilotynowym systemem dozowania ręcznika. Długość minimum 150 metrów. Szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm, Opakowania po 6 sztuk. 33763000-6 rolka 1200 5 Papier toaletowy, dwuwarstwowy, makulatura, kolor biały. Gramatura 2x17,8g/m. Średnica rolki 12,5 cm, wym 9,7cm x 49,6 cm. Ilość rolek w opakowaniu zbiorczym: 30 rolek. 33761000-2 rolka 6000 6 Prześcieradło papierowe, celuloza,kolor biały, dwuwarstwowe o wymiarach; szerokośc rolki 60 cm, długość 79,9 m.Średnica rolki 14,5 cm. 33772000-2 rolka 240 7 Worek papierowy, trzywarstwowy,o wymiarach 1100mmx700mm, dno przeszywane, u góry worka sznurek umożliwiający ściągnięcie( zamknięcie) worka po wypełnieniu. 33772000-2 szt 800,00 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MYDŁO W PŁYNIE I KREM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa / numer handlowy 1. Mydło w płynie do rąk, zawierające witaminę A+E, oraz glicerynę o zapachu fresh.Ph-6.Skład; <5% amfoteryczne środki powierzchniowo czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, substancja konserwująca (Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone). Opakowanie; kanister 5l. 33711900-6 kanister 180 2. Krem nawilżający do rąk z woskiem pszczelim. Opakowanie;tuba stojąca na zakrętce o pojemności 100 ml. 33742000-3 tuba 150 3. Kostka WC z koszyczkiem o zapachu morskim 24954200-8 szt 500 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.74.20.00-3, 24.95.42.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI I SPRZĘT DO KUCHNI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa/ numer handlowy 1 Kwaśny płyn do odkamieniania urządzeń w gastronomii ( kotły, wyparzarki, zmywarki itp)Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister. 39831210-1 kanister 4 2 Płyn nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarko- wyparzarkach wyposażonych w urządzenie dozujące.Pojemność10l. Opakowanie kanister. 39831210-1 kanister 2 3 Uniwersalny płyn do ręcznego mycia naczyń. Pojemnośc 5l. Opakowanie kanister. 39832000-3 kanister 200 4 Sól do zmywarek typu Calgonit. Opakowanie 1,5 kg 39831210-1 opakowanie 60 5 Druciak spiralny ze stali nierdzewnej szt 500 6 Szczotka twarda do blatów HACCAP. Wykonana z poliestru. Przystosowana do wyparzania. Biała -2 szt,czerwona 2 szt,żółta 1szt zielona 2szt, niebieska 1szt 39224200-0 szt 8 7 Szczotka do mycia podłogi HACCAP. Wykonana z poliestru. czerwona 2szt, niebieska 2szt, zielona 2szt 39224200-0 szt 6 8 Szczotka miekka do stali nierdzewnej HACCAP. Wykonana z poliestru. Kolor czerwony. 39224200-2 szt 14 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 39.22.42.00-0, 39.22.42.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DROBNY SPRZĘT DO UTRZYMANIA HIGIENY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT DO UTRZYMANIA HIGIENY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3, 39.22.43.10-4, 39.81.24.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WORKI FOLIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość jednostek miary Cena jed.netto za j.m. Stawka VAT % Wartość netto w złotych VAT w PLN Wartość brutto w złotych Nazwa katalogowa / numer handlowy 1 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, ,nieprzezroczyste czerwone. Grubość - 0,07 mm, wym.600mm x1200mm. 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -10 rolek. 18930000-7 rolka 1000 2 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, czerwone, grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka 25 szt. Zgrzewka -20 rolek 18930000-7 rolka 960 3 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, niebieskie. Grubość 0,05 mm, wym. 500mm x 600 mm . 1 rolka - 25 szt. Zgrzewka -20 rolek 18930000-7 rolka 1500 4 Worki jednorazowego użycia na odpady medyczne z folii polietylenowej, nieprzezroczyste niebieskie.Grubość; 0,07mm,wym.600mm x 1200mm. 1 rolka -25 szt. Zgrzewka 10 rolek. 18930000-7 rolka 1100 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- 33/ZP/2025 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu (...)
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.