Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Warszawa: Dostawę drukarek laserowych, monitorów LCD, komputerów stacjonarnych oraz akcesoriów komputerowych dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek.
Numer ogłoszenia: 255984 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Targówek, ul. Dąbrowszczaków, 03-482 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 33-91-444, fax 0-22 619-30-18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drukarek laserowych, monitorów LCD, komputerów stacjonarnych oraz akcesoriów komputerowych dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Drukarki sieciowe laserowe z duplexem i podajnikiem kopert - 3 szt. (szczegółowo opisane w załączniku nr. 3 do SIWZ), 2.Monitory LCD 19 - 3 szt. (szczegółowo opisane w załączniku nr. 3 do SIWZ), 3.Zestawy komputerowe stacjonarne z oprogramowaniem - 3 szt. (szczegółowo opisane w załączniku nr. 3 do SIWZ), 4.Nagrywarka zewnętrzna DVD - 1 szt.(szczegółowo opisane w załączniku nr. 3 do SIWZ). 5.Dysk twardy 160 GB SATA - 3 szt. 6.Pamięć RAM DDR 3200 256 MB - 16 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20491,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BBA OFFICE SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BBA OFFICE SYSTEM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- BBA Office System Bartłomiej Sujkowski, Barnaba Kujszczyk, ul. Kordeckiego 49, 04-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20450.00
- Oferta z najniższą ceną: 20450.00 / oferta z najwyższą ceną: 21500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
- Zakup sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby projektu SOPAB 1.0.
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.