Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Łódź: Przebudowa i nadbudowa budynku biurowo-administracyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, na terenie obiektu Rekreacyjno - Wypoczynkowego Arturówek - etap I.
Numer ogłoszenia: 254612 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budrzetowy Podsektora Samorządowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa budynku biurowo-administracyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, na terenie obiektu Rekreacyjno - Wypoczynkowego Arturówek - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i nadbudowa budynku biurowo-administracyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, na terenie obiektu Rekreacyjno - Wypoczynkowego Arturówek - etap I, a w szczególności: I. Branża architektoniczna i budowlana 1. Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącego tarasu, - demontaż warstwy dociskowej i styropianu ze ścian zewnętrznych piwnic do wierzchu ław fundamentowych, - rozbiórkę ścian w miejscu projektowanych grzejników. 2. Podstawowe roboty budowlane - ogrodzenie placu budowy, - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - wykonanie słupów żelbetowych, - deskowanie, zbrojenie i betonowanie płyt stropowych, - wykonanie słupów z cegły ceramicznej, - wykonanie ścian zewnętrznych murowanych z pustaków grubości 30,0 cm, - wykonanie ścian zewnętrznych murowanych z bloczków betonu komórkowego grubości 20 cm, - wykonanie ścian wewnętrznych nośnych murowanych z cegły ceramicznej pełnej grubości 25 cm - wykonanie posadzek w tym wylewki wyrównującej zmniejszającej wysokość schodów do 17 cm. 3. Konstrukcje - montaż stalowej i drewnianej konstrukcji dachu, - montaż fasady szklanej, - wykonanie nadproży 4. Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - pokrycie dachu blachą, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż rynien i rur spustowych z PCV. 5. Podstawowe roboty instalacyjne - montaż izolacji cieplnej. 6. Podstawowe roboty wykończeniowe - wykonanie ścianek działowych na ruszcie stalowym z płyty gipsowo-kartonowej, - wykonanie sufitów podwieszonych z płyty gipsowo-kartonowej - elementy ślusarskie ze stali - balustrady, - montaż drzwi zewnętrznych, - montaż okien i drzwi zewnętrznych z PCV, - wykonanie posadzek bez wykończenia, - wyrównanie ścian płytami gipsowo - kartonowymi, - wykończenie ścian tynkami II. Instalacja wentylacji - dostawa i montaż - przewody wentylacyjne z blachy stalowej - przewody wentylacyjne elastyczne - montaż klap p. poż - przepustnice jednopłaszczyznowe stalowe kołowe - kratki wentylacyjne - do przewodów stalowych i aluminiowych z przepustnicami - czerpnie lub wyrzutnie ścienne prostokątne, - centrale nawiewno-wywiewne wraz z automatyką i uruchomieniem - wentylatory kanałowe, - jednowarstwowa izolacja kanałów wentylacyjnych wełną mineralną o gr. do 50 mm w osłonie z folii aluminiowej. III. Instalacja wod.-kan. - Zamurowanie bruzd posadzki - wykonanie pionów i poziomów wody zimnej, ciepłej z rur polipropylenowych, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCV, - montaż czyszczaków, wywietrzników i wypustów na pionach kanalizacyjnych, - wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych pod urządzenia. IV. Branża elektryczna dostawa i montaż - przygotowanie rowów dla kabli, - układanie rur ochronnych z PCV w wykopie, - ręczne układanie kabli w gotowych wykopach, - ręczne zasypywanie rowów dla kabli, - montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, - wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego bez opraw oświetleniowych, - wykonanie instalacji siły i gniazd wtykowych bez gniazd wtykowych, - wykonanie instalacji ogrzewania elektrycznego bez odbiorników, - wykonanie instalacji teletechnicznej (komputerowa i telefoniczna) bez gniazd, skrzynek i rozdzielnic, - Wykonanie kompletnej instalacji GWP (p. poż.), - wykonanie połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji odgromowej - wykonanie pomiarów odbiorczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kosztorysie Nakładczym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ. Kosztorys Nakładczy nie może być podstawą do określenia ceny ryczałtowej i stanowi jedynie orientacyjne określenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać własnych pomiarów i oględzin na miejscu z udziałem upoważnionego pracownika Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia rozbieżności z danymi zawartymi w Kosztorysie nakładczym, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. Termin wizji należy ustalić telefonicznie z Kierownikiem Gospodarzem Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Arturówek 91-503 Łódź, ul. Skrzydlata 75. Nr telefonu: (042) 659 76 22 Wykonawca zobowiązany jest dostosować roboty wykonawcze do systemu pracy Obiektu Rekreacyjno-wypoczynkowego Arturówek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 27 000 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych). 8.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku 02 1560 0013 2026 0003 6113 0002, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 8.2. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Przebudowa i nadbudowa budynku biurowo-administracyjnego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, na terenie obiektu Rekreacyjno - Wypoczynkowego Arturówek - etap I. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 8.3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie - opisanej wadium. Kopia wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być dołączona do oferty. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 6.1. Warunki: 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 6.2. Opis oceny spełnienia warunków: 6.2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej cztery (4) roboty budowlane, odpowiadającą rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związaną z budową budynków o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m3. 6.2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że posiada kadrę niezbędną do wykonania zamówienia tj.: minimum jeden kierownik budowy posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, minimum dwóch pracowników w specjalności dekarz, minimum dwóch pracowników w specjalności elektryk z uprawnieniami do 1 kV, minimum dwóch pracowników w specjalności instalacji wod-kan i wentylacyjnej, 6.2.3. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartość co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 6.3.1. Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 6.2.1. - 6.2.3. 6.3.2. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 6.3.3. Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 6.3.4. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 6.3.5. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt. 7 niniejszej specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 7.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 7.1.3. Wypełniony formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie podstawą do rozliczeń częściowych. 7.1.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) - załącznik nr 3 do oferty. 7.1.5. Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają niezbędne kwalifikacje oraz doświadczenie do przeprowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia - załącznik nr 4 do oferty. 7.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowego zamówienia. 7.1.9. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 7.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 7.1.6. i 7.1.7. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.2.1. Dokumenty o których mowa w pkt 7.2. ust. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. ust. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 7.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.1., 7.1.2., 7.1.6., 7.1.7. muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, Dział Techniczny, pok. nr 020.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:55, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Sportu i rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, (IIp., pok. 203).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Przebudowa drogi gminnej 565545 w zakresie korekty łuków poziomych drogi w m. Wielka Wieś
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły i przedszkola na żłobek
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Armii Krajowej w Olszewie - Borkach, gmina Olszewo-Borki"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E na odcinku Ostrołęka Sulmierzyce - etap I
- Renowacja dachu w technologii bezspoinowej nanoszonej w postaci płynnej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.