eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa sprzętu komputerowego dla Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Gdynia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego
Numer ogłoszenia: 253501 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytut Badawczego z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie nr 1- Notebook dla NO- 1 sztuka, zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B1 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2- Akcesoria komputerowe dla NO (napęd zewnętrzny- 1 sztuka, mysz bezprzewodowa- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B2 do SIWZ. 3) Zadanie nr 3- Tablet dla NO- 1 sztuka, zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B3 do SIWZ. 4) Zadanie nr 4- Podzespoły komputerowe dla F- (zasilacz PC- 1 sztuka, dysk twardy- 1 sztuka, pamięć operacyjna- 2 sztuki), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B4 do SIWZ. 5) Zadanie nr 5- Podzespoły komputerowe dla DP (pamięć RAM- 2 sztuki, Dysk twardy- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B5 do SIWZ. 6) Zadanie nr 6- Podzespół komputerowy dla FI (dysk twardy- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B6 do SIWZ. 7) Zadanie nr 7- Skanery dla FKK - 2 sztuki, zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B7 do SIWZ. 8) Zadanie nr 8- Podzespoły komputerowe dla FI (bateria do laptopa- 1 sztuka, zasilacz do laptopa- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B8 do SIWZ. 9) Zadanie nr 9- Notebook oraz akcesoria komputerowe dla DSZ (notebook- 1 sztuka, napęd DVDRW- 1 sztuka, dysk twardy- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B9 do SIWZ. 10) Zadanie nr 10- Tablet i router dla NO (tablet- 1 sztuka, router Mi-Fi- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B10 do SIWZ. 11) Zadanie nr 11- Pakiet biurowy dla NO i DSZ ( MS Office- 2 sztuki), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B10 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.61.10-0, 30.23.61.10-6, 30.23.31.52-1, 30.23.71.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.71.10-0, 30.23.41.00-9, 48.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego lub wstrzymanie dostaw przez producenta na skutek zaistnienia siły wyższej. 2)Zmiana przedmiotu umowy w przypadku gdy producent wprowadzi nową wersję charakteryzująca się wyższymi parametrami, pod warunkiem nieprzekroczenia łącznej wartości umowy brutto. 3)Zmianę danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów VII piętro, pokój nr 725.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów VII piętro, pokój nr 725.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w części współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Europejskiej Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013 - Interreg IVA, projekt HERRING.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook dla NO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook dla NO- 1 sztuka, zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria komputerowe dla NO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria komputerowe dla NO (napęd zewnętrzny- 1 sztuka, mysz bezprzewodowa- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.52-1, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tablet dla NO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet dla NO- 1 sztuka, zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podzespoły komputerowe dla F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły komputerowe dla F- (zasilacz PC- 1 sztuka, dysk twardy- 1 sztuka, pamięć operacyjna- 2 sztuki), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podzespoły komputerowe dla DP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły komputerowe dla DP (pamięć RAM- 2 sztuki, Dysk twardy- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podzespół komputerowy dla FI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespół komputerowy dla FI (dysk twardy- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Skanery dla FKK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery dla FKK - 2 sztuki, zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podzespoły komputerowe dla FI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły komputerowe dla FI (bateria do laptopa- 1 sztuka, zasilacz do laptopa- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Notebook oraz akcesoria komputerowe dla DSZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook oraz akcesoria komputerowe dla DSZ (notebook- 1 sztuka, napęd DVDRW- 1 sztuka, dysk twardy- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Tablet i router dla NO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet i router dla NO (tablet- 1 sztuka, router Mi-Fi- 1 sztuka), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 30.23.71.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet biurowy dla NO i DSZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet biurowy dla NO i DSZ ( MS Office- 2 sztuki), zgodnie ze specyfikacją podaną w załączniku B10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.