Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Wrocław: I część: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promujących
II część: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej oraz pocztówek
w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 252475 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax. 071 7769141, 7769702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promujących II część: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej oraz pocztówek w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promujących w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r., w tym: długopisy, ołówki i pamięć zewnętrzna USB. II część: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej oraz pocztówek w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.30.00.00 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: wykażą się, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: wykonali minimum jedną usługę, odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. dla części I: zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu i dostarczeniu materiałów promujących, o wartości nie mniejszej niż 4 000 zł brutto każda; dla części II: zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu materiałów informacyjnych lub publikacji (ulotki, broszury, katalogi, informatory, książki itp.) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 4) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 ppkt b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14,
50 - 411 Wrocław
pok. nr 105 (wejście od ul. Mazowieckiej 15).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. nr 101 (Kancelaria Ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promujących w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promujących w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r., w tym:długopisy, ołówki i pamięć zewnętrzna USB..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej oraz pocztówek w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie projektu graficznego, opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury informacyjnej oraz pocztówek w ramach projektu Dolny Śląsk - Mołdowa. Najlepsze praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju współfinansowanego z programu polskiej pomocy Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w 2008 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 22.10.00.00-1, 22.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictw na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2024 r.
- Usługa druku wydawnictw dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.