eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wzz.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc3c6c6-9149-415b-a62f-d2ce361f912e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa i montaż wind towarowych w budynku Żłobka nr 2 przy ul. Zemskiej 33 i w Żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/12/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: dostawa i montaż dwóch wind towarowych dla Żłobka nr 2 przy ul. Zemskiej 33 we Wrocławiu,
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Wyrejestrowanie starych dźwigów,
2) demontaż i utylizacja starych dźwigów wraz z osprzętem,
3) dostawa nowych dźwigów wraz z osprzętem na miejsce montażu,
4) montaż nowych dźwigów wraz z osprzętem w miejsce zdemontowanych,
5) montaż nowych obwodów zasilania do nowych dźwigów,
6) zarejestrowanie nowych dźwigów i przygotowanie ich do badania UDT,
7) przeszkolenie personelu.
zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
42.41.61.20-2 Windy towarowe
45.31.31.00-5 Instalowane wind
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja
techniczna w zakresie dostawy i montażu dźwigów – załącznik nr 8 do SWZ;
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 7 do
SWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy w każdym ZADANIU
Planowana data zakończenia umowy 30.10.2025 r.
z zastrzeżeniem, że prace w żłobku odbędą się od 01.08.2025 r. do 26.08.2025 r.
Prace główne
1) Prace demontażowe/montażowe będą wykonywane w żłobkach w sierpniu 2025r. w okresie planowanej przerwy wakacyjnej, przy czym prace demontażowe/ montażowe najwcześniej mogą rozpocząć się w dniu 01.08.2025r. i nie mogą trwać dłużej niż do 26.08.2025r.
2) Realizacja prac będzie przebiegać od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00. Pracę w innym czasookresie wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego oraz kierownictwa danego żłobka.
3) W tym samym czasie w żłobkach będą wykonywane inne prace konserwacyjne i naprawcze, realizacja prac wynikających z montażu wind nie może wpływać na postęp innych prac.
4) Do 31.07.2025r. w żłobkach przebywają dzieci, dlatego nie ma możliwości wcześniejszej dostawy i przechowywania na terenie żłobków urządzeń
5) i elementów niezbędnych do realizacji prac.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy.
Wykonawca zaoferuje w Formularzu Oferty okres gwarancji na przedmiot zamówienia tj. zamontowane i przekazane urządzenia, użyte materiały oraz wykonane prace. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po wykonaniu przez UDT badania z wynikiem pozytywnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.5.) Wartość części: 147600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: dostawa i montaż dwóch wind towarowych dla Żłobka nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Wyrejestrowanie starych dźwigów,
2) demontaż i utylizacja starych dźwigów wraz z osprzętem,
3) dostawa nowych dźwigów wraz z osprzętem na miejsce montażu,
4) montaż nowych dźwigów wraz z osprzętem w miejsce zdemontowanych,
5) montaż nowych obwodów zasilania do nowych dźwigów,
6) zarejestrowanie nowych dźwigów i przygotowanie ich do badania UDT,
7) przeszkolenie personelu.
zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
42.41.61.20-2 Windy towarowe
45.31.31.00-5 Instalowane wind
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja
techniczna w zakresie dostawy i montażu dźwigów – załącznik nr 8 do SWZ;
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 7 do
SWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy w każdym ZADANIU
Planowana data zakończenia umowy 30.10.2025 r.
z zastrzeżeniem, że prace w żłobku odbędą się od 01.08.2025 r. do 26.08.2025 r.
Prace główne
1) Prace demontażowe/montażowe będą wykonywane w żłobkach w sierpniu 2025r. w okresie planowanej przerwy wakacyjnej, przy czym prace demontażowe/ montażowe najwcześniej mogą rozpocząć się w dniu 01.08.2025r. i nie mogą trwać dłużej niż do 26.08.2025r.
2) Realizacja prac będzie przebiegać od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00. Pracę w innym czasookresie wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego oraz kierownictwa danego żłobka.
3) W tym samym czasie w żłobkach będą wykonywane inne prace konserwacyjne i naprawcze, realizacja prac wynikających z montażu wind nie może wpływać na postęp innych prac.
4) Do 31.07.2025r. w żłobkach przebywają dzieci, dlatego nie ma możliwości wcześniejszej dostawy i przechowywania na terenie żłobków urządzeń
5) i elementów niezbędnych do realizacji prac.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy.
Wykonawca zaoferuje w Formularzu Oferty okres gwarancji na przedmiot zamówienia tj. zamontowane i przekazane urządzenia, użyte materiały oraz wykonane prace. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po wykonaniu przez UDT badania z wynikiem pozytywnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.5.) Wartość części: 147600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94221,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177009,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94221,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "KON-REM" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940005345

7.3.3) Ulica: ul. Jerzmanowska 9a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94221,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177009,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96432,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Dźwigowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670002423

7.3.3) Ulica: Bolęcin 41

7.3.4) Miejscowość: Sochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96432,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy w każdym ZADANIU
Planowana data zakończenia umowy 30.10.2025 r.
z zastrzeżeniem, że prace w żłobku odbędą się od 01.08.2025 r. do 26.08.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.