eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno, dotyczy I etapu realizacji projektu Nr WND-RPKP.03.02.00-04-13/08 - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez mo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Chełmno: Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno, dotyczy I etapu realizacji projektu Nr WND-RPKP.03.02.00-04-13/08 - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie .
Numer ogłoszenia: 25018 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772607, faks 056 6772710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno, dotyczy I etapu realizacji projektu Nr WND-RPKP.03.02.00-04-13/08 - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa, montaż i przekazanie do użytku sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego Oddziału Pediatrycznego w SP ZOZ Chełmno oraz szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi n/w sprzętu medycznego i kompleksowego wyposażenia medycznego : ssak elektryczny , lampa do fototerapii , waga dla niemowląt, pompa infuzyjna , stanowisko do nieinwazyjnego wspomagania oddychania noworodka, lampa bakteriobójcza przepływowa , laryngoskop, lampa bezcieniowa zabiegowo - diagnostyczna , defibrylator dwufazowy , waga osobowa ze wzrostomierzem , waga osobowa , krzesło do pobierania krwi , kozetka lekarska , stół do badań z manualną regulacją wysokości , ogrzewacz przewoźny do pielęgnacji niemowląt , stanowisko do pielęgnacji niemowląt , łóżko szpitalne , szafka przyłóżkowa , urządzenie do resuscytacji noworodków z regulowanym ciśnieniem , pulsoksymetr, 2. Szczegółowy rodzaj i ilości sprzętu medycznego oraz kompleksowego wyposażenia medycznego zawiera załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ Zestawienie warunków i parametrów wymaganych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji 33.15.20.00 - Inkubatory 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.52.10.00 - 33.52.10.00 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.300,00 zł .Warunki wniesienia wadium określono w SIWZ .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione wymogi dotyczące ich sytuacji podmiotowej :1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia .3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 i 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ . 7.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ . 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej 1 dostawę wyposażenia szpitali w meble i/lub sprzęt medyczny, o wartości powyżej 400.000,00 zł złotych brutto . 9.Aktualna Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej , Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno Biuro Zamówień Publicznych / pokój nr 6 , budynek administracji /.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat , Zespół Opieki Zdrowotnej Plac Rydygiera 1 , 86-200 Chełmno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego / EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2007-20013 - Priorytetu 3 Rozwój infrastruktury społecznej , Działanie 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.