eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1405C Słup - Świecie nad Osą o długości 5,388 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Grudziądz: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1405C Słup - Świecie nad Osą o długości 5,388 km.
Numer ogłoszenia: 249897 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Grudziądzkiego , ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4514400, fax. 056 4515401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgrudziadzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1405C Słup - Świecie nad Osą o długości 5,388 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1405C Słup - Świecie nad Osą o długości 5,388 km. Droga nr 1405 C jest drogą klasy Z o szerokości jezdni średnio 5 m, o nawierzchni bitumicznej, przepustów - 5 szt. W projekcie przebudowy należy uwzględnić budowę zatok autobusowych oraz odwodnienie drogi. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, na którą składa się: 1) projekt budowlany wykonany w 5 egz. zawierający: - opis techniczny, - projekt zagospodarowania działki, - plan sytuacyjno - wysokościowy, - wypis z rejestru gruntów, - współrzędne punktów głównych osi trasy, - wysokość reperów, - profil podłużny, - przekroje poprzeczne, - przekroje normalne, - przekroje konstrukcyjne, - uzgodnienia z użytkownikami (dysponentami) sieci uzbrojenia terenu - tzw. lokalizacyjne - uzgodnienia z zarządcami innych dróg i PKP - plan wyrębu drzew 2) projekt wykonawczy (techniczny) wykonany w 4 egz. zawierający: - szczegóły konstrukcyjne, 3) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. + wersja elektroniczna 4) przedmiar robót - 2 egz. + wersja elektroniczna 5) kosztorys inwestorski - 2 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD 6) kosztorys ofertowy - 2 egz. + wersja elektroniczna 7) zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - 2 egz. 8) studium wykonalności wraz z analizą ekonomiczną - 2 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD 9) operat wodno - prawny (jeżeli wystąpi taka potrzeba) 10) raport oddziaływania na środowisko wykonany w oparciu o art. 52 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U Nr 62 poz. 627 z 2001 r. 11) komplet oryginałów decyzji i uzgodnień należy umieścić w odrębnej teczce ze spisem treści (kopie dokumentów załączone do projektów powinny posiadać klauzulę zgodności z oryginałem) Odbiór prac zostanie dokonany w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje: - uzyskanie map do celów projektowych oraz wypisu z rejestru gruntów, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , a w przypadku braku mpzp, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - wykonanie projektu budowlanego, - wykonanie projektu konstrukcji jezdni wraz z pomiarem nośności istniejącej nawierzchni metodą ugięć, odkrywkami istniejącej nawierzchni oraz pomiarami i prognozą ruchu (zgodnie z Katalogiem wzmocnień i remontów nawierzchni podatnych i półsztywnych Instytutu Badawczego Dróg i Mostów z 2001 r. oraz prognozą ruchu opracowaną wg załącznika nr 2 )Prognozy Ruchu na zamiejskiej sieci dróg krajowych w roku 2000 GDDP Warszawa 2002), - wykonanie badań geologicznych (jeżeli wystąpi taka konieczność), - uzyskania niezbędnych dokumentów, opinii i uzgodnień koniecznych do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, - wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu, - wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U Nr 130, poz. 1389), - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru, - wykonanie studium wykonalności wraz z analizą ekonomiczną, - uzyskanie decyzji środowiskowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych i przyjęcia ich bez zastrzeżeń. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą realizować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej. 7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa osób, które będą realizować zamówienie. 8) Wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z potwierdzeniem, ze roboty zostały wykonane należycie (referencje). 9) Podpisany projekt umowy. 10) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgrudziadzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86 - 300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86 - 300 Grudziądz, pok. nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.