eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dowborczyków 5 dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Łódź: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dowborczyków 5 dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 249739 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361294 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3 w Łodzi, ul. Jana Kilińskiego 141, 90-315 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6767305, faks 42 6767305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dowborczyków 5 dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku położonym w Łodzi przy ul. Dowborczyków 5 dla potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 3 w Łodzi. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty w zakresie burzenia: zbicie uszkodzonych tynków, rozbiórka ścian ceglanych i posadzek, demontaż stolarki drzwiowej okiennej i inne. 2. Roboty murarskie i murowe: czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie murów wewnętrznych obiektu. 3. Roboty instalacyjne elektryczne: czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych. 4. Roboty izolacyjne: prowadzenia robót związanych z wykonaniem izolacji - przeciwwilgociowych, podposadzkowych i naściennych. 5. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne sanitarne: roboty niezbędne do wykonania instalacji wodnej i kanalizacyjnej, w tym roboty demontażowe starej instalacji oraz roboty montażowe nowej instalacji. 6. Instalowanie centralnego ogrzewania:roboty niezbędne do wykonania wymiany instalacji centralnego ogrzewania, w tym roboty demontażowe starej instalacji oraz roboty montażowe nowej instalacji. 7. Roboty tynkarskie: wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych. 8. Roboty w zakresie stolarki budowlanej: wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie montażu stolarki drzwiowej. 9. Kładzenie glazury: prowadzenia robót w zakresie kładzenia glazury występującej w budynku. 10. Kładzenie terakoty: wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu naprawę posadzek w obiekcie przetargowym. 11. Kładzenie wykładzin elastycznych: wykonanie nowej podłogi o nawierzchni syntetycznej. Zakres robót do wykonania obejmuje: rozebranie nawierzchni podłogi z wykładziny PCV, przygotowanie powierzchni, położenie nowej wykładziny. 12. Roboty malarskie: wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót malarskich obiektu: malowanie tynków wewnętrznych, malowanie elementów metalowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane Ogólne Ruzik Czesław, ul. Rzgowska 214, 93-317 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165021,52

  • Oferta z najniższą ceną: 165021,52 / Oferta z najwyższą ceną: 208324,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.