eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup używanego samochodu ciężarowego pod zabudowę oraz przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Poznań: Zakup używanego samochodu ciężarowego pod zabudowę oraz przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego.
Numer ogłoszenia: 245952 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 878 05 10, faks 61 878 05 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zrd.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu ciężarowego pod zabudowę oraz przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy zakupu używanego samochodu ciężarowego dwuosiowego pod zabudowę. . Parametry techniczne używanego samochodu na ramie do zabudowy: Marka - dowolna Moc silnika min 300 do 370 KM Emisja spalin zgodna z normą min. Euro 3 Ilość osi - 2 System ABS Ilość miejsc w kabinie - min. 2 Ogrzewanie postojowe Układ kierowniczy ze wspomaganiem Tachograf z ważną legalizacją Dopuszczalna masa całkowita pojazdu min 16 do 18 t. Długość ramy pod zabudowę min 3,70 do 4,00 m Rodzaj paliwa - ON Wiek pojazdu - nie starszy niż 2002r. Stan techniczny i wizualny - bardzo dobry Pojazd po wymianie olejów, filtrów i płynów eksploatacyjnych Koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik Zużycie opon nie więcej niż 50 % Ważny dowód rejestracyjny Zamawiający przed ostatecznym wyborem oferty zastrzega sobie możliwość dokonania oględzin oraz sprawdzenia stanu technicznego samochodu. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę minimum 3 miesiące. Instrukcja obsługi w języku polskim Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu. Termin dostawy: 2 dni po podpisaniu umowy Do oferty wykonawca winien załączyć fotografie oferowanego samochodu. Na fotografiach należy uwidocznić przód x 2 zdjęcia, tył samochodu x 2 zdjęcia, każdy bok x 2 zdjęcia i wnętrze kabiny kierowcy x 2 zdjęcia ( 1 zdjęcie obejmujące deskę rozdzielczą, drugie zdjęcie obejmujące fotele kierowcy i pasażera). Łącznie należy wraz z ofertą załączyć, co najmniej 8 zdjęć samochodu w formacie min. 18 cm/13cm. Dopuszcza się załączenie z ofertą kolorowych zdjęć przetworzonych za pomocą skanera 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zakup fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego.. Parametry techniczne fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego Marka - dowolna, fabrycznie nowa Dopuszczalna masa całkowita max - 22000 kg Ładowność - min 12000 kg do15000 kg Ilość osi - 2 osie z hydrauliczną podporą dyszla lub 3 osie Nacisk na oś 8000 kg Nacisk na zaczep 3000 kg Hamulce pneumatyczne dwuprzewodowe Zawieszenie mechaniczne Długość prostej części załadunkowej - min 4,5 m Szerokość załadunkowa - 2,5 m Wysokość - 0,95 m Nogi podporowe w tylnej części przyczepy Uchwyty ładunkowe w podłodze Regulowana szerokość najazdów lub najazdy o szerokości 1 m lub wewnętrzna odległość pomiędzy najazdami max do 0,5 m Długość najazdów przy pochylonym zjeździe z platformy - min 1,5 m Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów dyszel - prosty, zaczep dyszla sztywny oczkowy o śr. 40 - wymienny Instalacja elektryczna - 12V Podłoga z desek Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający Sprzęt wymieniony w zadaniu gwarancja: minimum 12 miesięcy Serwis max do 20 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu Termin dostawy: 14 dni po podpisaniu umowy Do oferty wykonawca winien załączyć fotografie oferowanej przyczepy. Na fotografiach należy uwidocznić przód x 1 zdjęcia, tył przyczepy x1 zdjęcia, każdy bok x 1 zdjęcie. Łącznie należy wraz z ofertą załączyć, co najmniej 4 zdjęcia przyczepy w formacie min. 18 cm/13cm. Dopuszcza się załączenie z ofertą kolorowych zdjęć przetworzonych za pomocą skanera..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.91.00-1, 34.11.53.00-9, 34.22.33.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    2)Szczegółowy opis danych technicznych samochodu (osobno dla zadania nr 1, 2,), który musi zawierać wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w SIWZ pkt. III.2.1, III.2.2; 3oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego dla danego zadania.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 3) Projekt umowy- parafowany przez wykonawcę 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 6) Dla zadania nr 1: ważny dowód rejestracyjny oraz ważne ubezpieczenie OC pojazdu 7) Dla zadania nr 2: świadectwo homologacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy SIWZ można zakupić w siedzibie zamawiającego w cenie 30,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Gdyńska 46/50 - w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1: Zakup używanego samochodu ciężarowego dwuosiowego pod zabudowę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy zakupu używanego samochodu ciężarowego dwuosiowego pod zabudowę. . Parametry techniczne używanego samochodu na ramie do zabudowy: Marka - dowolna Moc silnika min 300 do 370 KM Emisja spalin zgodna z normą min. Euro 3 Ilość osi - 2 System ABS Ilość miejsc w kabinie - min. 2 Ogrzewanie postojowe Układ kierowniczy ze wspomaganiem Tachograf z ważną legalizacją Dopuszczalna masa całkowita pojazdu min 16 do 18 t. Długość ramy pod zabudowę min 3,70 do 4,00 m Rodzaj paliwa - ON Wiek pojazdu - nie starszy niż 2002r. Stan techniczny i wizualny - bardzo dobry Pojazd po wymianie olejów, filtrów i płynów eksploatacyjnych Koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik Zużycie opon nie więcej niż 50 % Ważny dowód rejestracyjny Zamawiający przed ostatecznym wyborem oferty zastrzega sobie możliwość dokonania oględzin oraz sprawdzenia stanu technicznego samochodu. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę minimum 3 miesiące. Instrukcja obsługi w języku polskim Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu. Termin dostawy: 2 dni po podpisaniu umowy Do oferty wykonawca winien załączyć fotografie oferowanego samochodu. Na fotografiach należy uwidocznić przód x 2 zdjęcia, tył samochodu x 2 zdjęcia, każdy bok x 2 zdjęcia i wnętrze kabiny kierowcy x 2 zdjęcia ( 1 zdjęcie obejmujące deskę rozdzielczą, drugie zdjęcie obejmujące fotele kierowcy i pasażera). Łącznie należy wraz z ofertą załączyć, co najmniej 8 zdjęć samochodu w formacie min. 18 cm/13cm. Dopuszcza się załączenie z ofertą kolorowych zdjęć przetworzonych za pomocą skanera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.53.00-9, 34.13.91.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2: Zakup fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zakup fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego.. Parametry techniczne fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej do ciągnika rolniczego Marka - dowolna, fabrycznie nowa Dopuszczalna masa całkowita max - 22000 kg Ładowność - min 12000 kg do15000 kg Ilość osi - 2 osie z hydrauliczną podporą dyszla lub 3 osie Nacisk na oś 8000 kg Nacisk na zaczep 3000 kg Hamulce pneumatyczne dwuprzewodowe Zawieszenie mechaniczne Długość prostej części załadunkowej - min 4,5 m Szerokość załadunkowa - 2,5 m Wysokość - 0,95 m Nogi podporowe w tylnej części przyczepy Uchwyty ładunkowe w podłodze Regulowana szerokość najazdów lub najazdy o szerokości 1 m lub wewnętrzna odległość pomiędzy najazdami max do 0,5 m Długość najazdów przy pochylonym zjeździe z platformy - min 1,5 m Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów dyszel - prosty, zaczep dyszla sztywny oczkowy o śr. 40 - wymienny Instalacja elektryczna - 12V Podłoga z desek Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający Sprzęt wymieniony w zadaniu gwarancja: minimum 12 miesięcy Serwis max do 20 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu Termin dostawy: 14 dni po podpisaniu umowy Do oferty wykonawca winien załączyć fotografie oferowanej przyczepy. Na fotografiach należy uwidocznić przód x 1 zdjęcia, tył przyczepy x1 zdjęcia, każdy bok x 1 zdjęcie. Łącznie należy wraz z ofertą załączyć, co najmniej 4 zdjęcia przyczepy w formacie min. 18 cm/13cm. Dopuszcza się załączenie z ofertą kolorowych zdjęć przetworzonych za pomocą skanera..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.