eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Tczew: Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew
Numer ogłoszenia: 243345 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. , ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zbierania i transportu odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (opakowań ze szkła, papieru i tektury oraz tworzyw sztucznych) z ustawionych w tym celu na terenie miasta Tczew specjalnie oznakowanych pojemników o pojemności 1100 L, pojemników typu igloo-dzwon o poj. 1.5 m3 oraz z kontenerów KP7. Umiejscowienie pojemników oraz ich ilość przedstawione jest w załączniku nr 3 do SIWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy. Załącznik ten stanowi również wzór harmonogramu odbioru odpadów z terenu miasta Tczewa. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na: a) sukcesywnym opróżnieniu i wywożeniu odpadów segregowanych (opakowań ze szkła - kod odpadu 150107, opakowań z tworzyw sztucznych - kod odpadu 150102, opakowań z papieru i tektury kod odpadu - 150101) z pojemników rozmieszczonych na terenie miasta Tczew; b) utrzymaniu porządku przy pojemnikach - w promieniu do 2 m, w trakcie każdorazowego opróżniania pojemników; c) przekazaniu odpadów uprawnionym podmiotom w celu odzyskania surowców wtórnych, w przypadku gdy podmioty te zlokalizowane są poza terenem miasta Tczewa koszt transportu odpadów nie może stanowić kosztu Zamawiającego; Zamawiający informuje, iż częstotliwość opróżniania pojemników jest różna dla poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający dołączył do niniejszej specyfikacji istotnych warunków (SIWZ) proponowany harmonogram odbioru odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew - załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o w/w harmonogram, przy założeniu, iż może on ulegać modyfikacjom. 4. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada: - 193 pojemników o pojemności 1100 L. na surowce wtórne (137 pojemników na tworzywa sztuczne - plastik, 33 pojemniki na szkło, 23 pojemniki na papier i tekturę), - 158 pojemników typu igloo-dzwon o poj. 1,5 m3 (62 pojemniki na tworzywa sztuczne - plastik, 52 pojemniki na szkło, 44 pojemniki na papier i tekturę), - oraz 2 kontenery KP7 na papier i tekturę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości podczas wykonywania usług, a w szczególności wszelkich zauważonych uszkodzeń pojemników na odpady segregowane. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wykazu ilości selektywnie zebranych odpadów oraz dokumentów potwierdzających przekazanie zebranych odpadów uprawnionemu odbiorcy - karty przekazania odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i transportowania odpadów w sposób selektywny - nie mieszając ich ze sobą oraz z innymi odpadami komunalnymi. 8. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość interwencyjnego odbioru i transportu odpadów segregowanych. 9. Interwencyjny odbiór odpadów segregowanych, o którym mowa w powyżej może wystąpić tylko w wyjątkowych sytuacjach, m. in. przy organizowaniu na terenie miasta imprez masowych, wizytacji gości oraz po otrzymaniu sygnału od mieszkańców miasta o przepełniających się pojemnikach przed datą wywozu określoną w harmonogramie. 10. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia max. 4 razy w roku przypadków określonych w pkt. 9. 11. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy polecenie wykonania zlecenia określonego w pkt. 9 za pomocą faksu, poczty elektronicznej bądź telefonicznie - w zależności od zaistniałych potrzeb. 12. W informacji, o której mowa w pkt. 11, Zamawiający wskaże Wykonawcy zakres zlecenia oraz dokładny termin jego wykonania. 13. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt odebrać balast z czyszczenia w/w odpadów i zlecić utylizację. 14. Pojazdy obsługujące w/w zadanie nie mogą być przeznaczone do innych zadań (np. zbiórka odpadów komunalnych - zmieszanych). 15. Pojazdy obsługujące w/w zadania powinny być oznakowane na koszt Wykonawcy wg wskazań Zamawiającego. Oznakowanie graficzne wskazywać powinno na przeznaczenie pojazdu do obsługi zadania selektywnej zbiórki odpadów. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania miejsca dostarczenia odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie, lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu miasta Tczew o kodach: - 150107 - opakowania ze szkła - 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 150101 - opakowania z papieru i tektury, oraz zezwolenie na transport odpadów komunalnych o kodach: - 150107 - opakowania ze szkła - 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych - 150101 - opakowania z papieru i tektury.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań i dokona oceny spełniania niniejszego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje sprawnymi technicznie pojazdami przeznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia - minimum: 1 samochód do odbioru odpadów z pojemników PA 1100 l.; 1 samochód z urządzeniem hakowym - do odbioru makulatury zgromadzonej w kontenerze KP 7; 1 pojazd wyposażony w urządzenie typu HDS do odbioru pojemników typu igloo-dzwon o poj. 1,5 m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań i dokona oceny spełniania niniejszego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stosownie do treści §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (DZ. U. z 2009 r., Nr 226, poz.1817.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Stosownie do treści § 4 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1 ppkt a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 4 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 2. znajdują odpowiednie zastosowanie. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, Zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust 2b Ustawy winno wyrażać w sposób wyraźny, jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu i określać w szczególności: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, kto udostępnia zasoby, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie wykonane oraz na jaki okres zostaną udostępnione zasoby, a w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda wykazania, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia określonych w pkt 5.2.1,5.2.2 SIWZ oraz dokumentów (jeżeli dotyczy), określonych § 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), dotyczących każdego z tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) konieczności wprowadzenia zmian umowy w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody np. niezwykłe mrozy, powódź, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, b) zmiany terminu wykonania zamówienia, która może nastąpić w przypadku: przerwy w realizacji zamówienia na skutek warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usługi. Po otrzymaniu pisemnego uzasadnienia Zamawiający w ciągu 7 dni sprawdzi jego zgodność z warunkami umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń, to zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji umowy. Przedłużenie okresu realizacji umowy zostanie potwierdzone aneksem do umowy. c) konieczności zmiany kwoty podatku VAT (odpowiednio podwyższenia lub obniżenia), w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT; d) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; e) zmiany umowy w zakresie usług zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ. f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; g) zmiany kwoty kontraktowej spowodowanej zaistnieniem jednej z sytuacji wymienionych w pkt a) - f). 2. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeśli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną. 3. Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy wynikających z konieczności dostosowania zakresu usług objętych umową do powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 4. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuostczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, pokój Selektywnej zbiórki odpadów (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, pokój Biuro spółki (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.