eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Tczew: Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew
Numer ogłoszenia: 259251 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243345 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o., ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zbierania i transportu odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (opakowań ze szkła, papieru i tektury oraz tworzyw sztucznych) z ustawionych w tym celu na terenie miasta Tczew specjalnie oznakowanych pojemników o pojemności 1100 L, pojemników typu igloo-dzwon o poj. 1.5 m3 oraz z kontenerów KP7. Umiejscowienie pojemników oraz ich ilość przedstawione jest w załączniku nr 3 do SIWZ, który stanowi jednocześnie załącznik do umowy. Załącznik ten stanowi również wzór harmonogramu odbioru odpadów z terenu miasta Tczewa. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na: a) sukcesywnym opróżnieniu i wywożeniu odpadów segregowanych (opakowań ze szkła -kod odpadu 150107, opakowań z tworzyw sztucznych -kod odpadu 150102, opakowań z papieru i tektury kod odpadu -150101) z pojemników rozmieszczonych na terenie miasta Tczew; b) utrzymaniu porządku przy pojemnikach -w promieniu do 2 m, w trakcie każdorazowego opróżniania pojemników; c) przekazaniu odpadów uprawnionym podmiotom w celu odzyskania surowców wtórnych, w przypadku gdy podmioty te zlokalizowane są poza terenem miasta Tczewa koszt transportu odpadów nie może stanowić kosztu Zamawiającego; Zamawiający informuje, iż częstotliwość opróżniania pojemników jest różna dla poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający dołączył do niniejszej specyfikacji istotnych warunków (SIWZ) proponowany harmonogram odbioru odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew -załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o w/w harmonogram, przy założeniu, iż może on ulegać modyfikacjom. 4. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada: -193 pojemników o pojemności 1100 L. na surowce wtórne (137 pojemników na tworzywa sztuczne -plastik, 33 pojemniki na szkło, 23 pojemniki na papier i tekturę), -158 pojemników typu igloo-dzwon o poj. 1,5 m3 (62 pojemniki na tworzywa sztuczne -plastik, 52 pojemniki na szkło, 44 pojemniki na papier i tekturę), -oraz 2 kontenery KP7 na papier i tekturę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości podczas wykonywania usług, a w szczególności wszelkich zauważonych uszkodzeń pojemników na odpady segregowane. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wykazu ilości selektywnie zebranych odpadów oraz dokumentów potwierdzających przekazanie zebranych odpadów uprawnionemu odbiorcy -karty przekazania odpadów. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i transportowania odpadów w sposób selektywny -nie mieszając ich ze sobą oraz z innymi odpadami komunalnymi. 8. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość interwencyjnego odbioru i transportu odpadów segregowanych. 9. Interwencyjny odbiór odpadów segregowanych, o którym mowa w powyżej może wystąpić tylko w wyjątkowych sytuacjach, m. in. przy organizowaniu na terenie miasta imprez masowych, wizytacji gości oraz po otrzymaniu sygnału od mieszkańców miasta o przepełniających się pojemnikach przed datą wywozu określoną w harmonogramie. 10. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia max. 4 razy w roku przypadków określonych w pkt. 9. 11. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy polecenie wykonania zlecenia określonego w pkt. 9 za pomocą faksu, poczty elektronicznej bądź telefonicznie -w zależności od zaistniałych potrzeb. 12. W informacji, o której mowa w pkt. 11, Zamawiający wskaże Wykonawcy zakres zlecenia oraz dokładny termin jego wykonania. 13. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt odebrać balast z czyszczenia w/w odpadów i zlecić utylizację. 14. Pojazdy obsługujące w/w zadanie nie mogą być przeznaczone do innych zadań (np. zbiórka odpadów komunalnych -zmieszanych). 15. Pojazdy obsługujące w/w zadania powinny być oznakowane na koszt Wykonawcy wg wskazań Zamawiającego. Oznakowanie graficzne wskazywać powinno na przeznaczenie pojazdu do obsługi zadania selektywnej zbiórki odpadów. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania miejsca dostarczenia odpadów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sita Pomorze, ul. Przemysłowa 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135712,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209329,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.