eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług obsługi portierni oraz stróżowania nocnego w budynku przy ul. Wareckiej 1 A w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Warszawa: Świadczenie usług obsługi portierni oraz stróżowania nocnego w budynku przy ul. Wareckiej 1 A w Warszawie
Numer ogłoszenia: 243320 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160638 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, ul. Warecka 1a, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5568000, faks 22 5568099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi portierni oraz stróżowania nocnego w budynku przy ul. Wareckiej 1 A w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres czynności: 1. Otwierania oraz zamykania budynku w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 2. Włączanie i wyłączanie systemu alarmowego, a także reagowanie na sygnały płynące z systemu. 3. Obsługi systemu kontroli dostępu i monitoringu wizyjnego poza godzinami pracy recepcji. 4. Sprawdzania po opuszczeniu budynku przez pracowników stanu zamknięcia pomieszczeń biurowych. 5. Wydawania i przyjmowania kluczy poza godzinami pracy recepcji budynku. 6. Bieżącej współpracy z pracownikami ochrony zewnętrznej. 7. Niezwłocznego powiadamiania Policji oraz innych służb (straż pożarna, pogotowie gazowe/energetyczne, straż miejska) o wszelkich zagrożeniach jakie pojawią się w budynku (np. włamania, pożar, zwarcie, próba kradzieży, próba zakłócania pracy pracownikom znajdującym się na terenie budynku). 8. Prowadzenia ewidencji wstępu na teren budynku poza godzinami pracy recepcji. 9. Powiadamiania pracowników o przybyciu do budynku gości i interesantów (poza godzinami pracy recepcji). 10. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników obsługujących portiernię i stróżujących. 11. Obsługi systemu sygnalizacji alarmu pożarowego na terenie budynku, zgodnie z instrukcją obsługi tego systemu, a w szczególności, wykonywanie czynności sprawdzających i powiadamiania Państwowej Straży Pożarnej. 12. Zapoznania się z rozmieszczeniem głównych zaworów odcinających wodę dla poszczególnych budynków a w przypadku stwierdzenia, wystąpienia niekontrolowanego wypływu wody, którego skutkiem mogłoby być zalanie budynku lub jego części, natychmiastowe zamknięcie wody i niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb technicznych. Takie same czynności należy podjąć w przypadku zgłoszenia o wycieku wody, przez osoby przebywające w budynku poza godzinami pracy działu technicznego lub w dni świąteczne. 13. Uzgodnienia z Zamawiającym kryterium doboru pracowników portierni pełniących obowiązki służbowe na terenie budynku i uwzględnia uwag Zamawiającego w tym zakresie. 14. Zapewnienia, że pracownicy portierni wykonywać będą swoje czynności w czystych i estetycznych strojach. 15. Udzielania doraźnej pomocy pracownikom Zamawiającego w czynnościach odśnieżania wejść do budynku. 16. Zapoznania pracowników portierni z regulaminem organizacyjnym obowiązującym na terenie budynku oraz przepisami bhp i ppoż. 17. Dbania o przestrzeganie przepisów bhp przez pracowników portierni w tym zachowanie czystości miejsca pracy. 18. Pomocy osobom niepełnosprawnym w poruszaniu się po terenie Budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM OCHRONY SECURITY Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, ul. Jabłoniowa 5 a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11433,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6,22

  • Oferta z najniższą ceną: 6,22 / Oferta z najwyższą ceną: 25,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.