eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY



Og³oszenie z dnia 2025-11-18

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza S³owackiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 525835400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d15132a-5c1e-4e5d-97b7-bce2cd9e09c3

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00537975

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00022595/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie ca³odobowej ochrony osób i mienia w budynkach przy ul. J. S³owackiego 3 oraz Z. Augusta 16

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202221

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202221

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, maj± byæ przekazywane za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@powiat.bydgoski.pl
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla u¿ytkownika" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202221

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 i 14 roz. Parlamentu Europ. i Rady(UE)2016/679 z 27.04.2016r. w spr. ochrony osób fizycznych w zw. z przetwarzaniem danych osobowych i w spr. swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016,str.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1)administratorem Pañstwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul.J. S³owackiego 3,85-008 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422,e–mail:info@powiat.bydgoski.pl
2) IODO w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest dostêpny pod adresem email: iodo@powiat.bydgoski.pl
3)Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd±:
a)na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu zw. z postêpowaniem;
b)na podstawie art.6 ust.1 lit.b RODO w celu przygotowania i realizacji umowy, której s± Pañstwo stron±,a przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne do jej zawarcia i wykonania,
c)w przypadku osób reprezentuj±cych podmioty instytucjonalne lub wyznaczonych przez te osoby do kontaktu, podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi± prawnie uzasadnione interesy podmiotu, który przekaza³ dane oraz prawnie uzasadnione interesy Administratora danych, zw. bezpo¶rednio z mo¿liwo¶ci± wykonania umowy pomiêdzy tymi podmiotami–na podstawie art.6 ust.1 lit.f RODO.
4)Administrator bêdzie przetwarza³ dane pozyskane bezpo¶rednio od Pañstwa lub w przypadku osób kontaktowych i reprezentantów dane przekazane przez Wykonawcê.
5)Administrator bêdzie przetwarza³ nastêpuj±ce kategorie Pañstwa danych osobowych: dane identyfikacyjne(tj. imiê i nazwisko, a w odniesieniu do pe³nomocników PESEL lub nr dokumentu to¿samo¶ci), dane kontaktowe (tj. adres, adres e-mail, nr telefonu), a tak¿e inne dane w zakresie przekazanym przez podmiot, w imieniu którego dzia³a dana osoba.
6) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.74 ust.1 oraz art. 18 ustawy Pzp.
7) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a po jej zakoñczeniu przez okres przedawnienia roszczeñ oraz w terminach wynikaj±cych z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa;
8)obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dot. jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zw. z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zam. publ.; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9)w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art.22 RODO;
10)posiadaj± Pañstwo:
a)na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
b)na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
c)na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO**;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11) Nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12)W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO–tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu Oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia (sta³a, ca³odobowa, codzienna) realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynkach administracyjno-biurowych Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 oraz ul. Juliusza S³owackiego 3 w Bydgoszczy.
2) Opis pomieszczeñ budynków:
a) Budynek przy ul. Zygmunta Augusta 16 jest w ca³o¶ci podpiwniczony posiada 6 kondygnacji naziemnych o powierzchni u¿ytkowej 2176,64 m2. Komunikacja w budynku odbywa siê za pomoc± klatki schodowej i d¼wigu osobowego.
b) Budynek przy ul. Juliusza S³owackiego 3 jest w ca³o¶ci podpiwniczony, posiada 5 kondygnacji naziemnych. Powierzchnia ca³kowita 1477,63 m2. Komunikacja w budynku odbywa siê za pomoc± klatki schodowej i d¼wigu osobowego.
3) Realizacja przedmiotu zamówienia bazowaæ bêdzie na zasadach ujêtych m.in. w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2025 poz. 532 ze zm.)
4) Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ odpowiedni± liczbê pracowników posiadaj±cych predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania zadañ ochrony osób i mienia, w tym tak¿e pracowników posiadaj±cych orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci, o ile ich stan zdrowia pozwala na wykonywanie tych zadañ.
5) W zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi:
a) patrolowanie obiektu wewn±trz i na zewn±trz w celu wykrycia ewentualnych zagro¿eñ, w tym kontrola zamkniêcia wszystkich drzwi i okien oraz zabezpieczenia instalacji sanitarnych,
b) korzystanie z systemu monitoringu wizyjnego umo¿liwiaj±cego monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeñ wystêpuj±cych w wyznaczonych obszarach budynku i na terenie stanowi±cym jego bezpo¶rednie otoczenie,
c) reagowanie na wszelkie podejrzane zachowania i naruszenie prawa (np. zak³ócanie porz±dku) przez osoby przebywaj±ce na terenie budynku,
d) pilnowanie, aby na terenie budynku nie przebywa³y osoby, których zachowanie w sposób widoczny nie wskazuje na uzasadniony pobyt (np. osoby pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, osoby bezdomne),
e) niezw³oczne powiadamianie odpowiednich s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego o próbach w³amania, kradzie¿y, wandalizmu oraz innych zagro¿eniach dla bezpieczeñstwa budynku i osób w nim przebywaj±cych,
f) obs³uga systemów alarmowych(w tym ppo¿) zainstalowanych w budynku oraz podejmowanie natychmiastowych dzia³añ w przypadku ich uaktywnienia,
g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeñ oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie ewidencji,
h) informowanie interesantów o podmiotach dzia³aj±cych na terenie budynku kompetentnych do za³atwienia wnoszonej sprawy,
i) obs³uga oraz udzielanie pomocy osobom niepe³nosprawnym, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów okre¶lonych w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.),
j) wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem zewnêtrznych traktów komunikacyjnych w okresie zimowym, polegaj±cych na od¶nie¿aniu i posypywaniu piaskiem chodnika wzd³u¿ budynku, schodów wej¶ciowych oraz podjazdu dla osób niepe³nosprawnych – wy³±cznie poza godzinami pracy urzêdu oraz w dni ustawowo wolne,
k) znajomo¶æ lokalizacji i obs³ugi podrêcznego sprzêtu ga¶niczego, g³ównego wy³±cznika pr±du oraz g³ównego zaworu wody,
l) prowadzenie „Ksi±¿ki s³u¿by” dokumentuj±cej ca³okszta³t przebiegu s³u¿by oraz podjête interwencje („Ksi±¿kê s³u¿by” zapewnia Wykonawca w ramach ¶wiadczonej us³ugi),
m) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w pomieszczeniu portierni,
n) przestrzeganie instrukcji Zamawiaj±cego w zakresie bezpieczeñstwa, w tym przeciwpo¿arowego,
o) kierowanie ruchem interesantów wchodz±cych do budynku w zwi±zku z ewentualnymi, wprowadzonymi okresowo ograniczeniami/zmianami.
6) Wszystkie osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
a) nie mog± figurowaæ w Krajowym Rejestrze Karnym,
b) musz± pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim w stopniu umo¿liwiaj±cym wykonywanie obowi±zków,
c) musz± znaæ swoje obowi±zki wynikaj±ce z zawartej umowy, przepisów prawa oraz ustalonych lub/i zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego procedur,
d) musz± byæ jednakowo umundurowane i posiadaæ imienne identyfikatory,
e) musz± posiadaæ co najmniej 6-miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu zadañ zwi±zanych z ochron± budynków u¿yteczno¶ci publicznej.
f) musz± posiadaæ aktualne badania lekarskie, niezbêdne do wykonania powierzonych im obowi±zków.
7) Wykonawca zobowi±zuje siê przeszkoliæ pracowników ochrony w zakresie przepisów bhp i ppo¿. przed dopuszczeniem ich do pracy oraz przed podpisaniem umowy z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu przepisów bhp i ppo¿. oraz nie posiadaj± przeciwwskazañ do wykonywania zadañ ochrony obiektu. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie.
8) Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia, bezwzglêdnie musz± byæ przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca przed podpisaniem umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie.
9) W przypadku nieobecno¶ci pracownika ochrony w pracy lub jego przybycie do pracy w stanie uniemo¿liwiaj±cym mu wykonywanie obowi±zków ochrony, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ innego pracownika ochrony lub w inny sposób nale¿ycie zabezpieczyæ obiekt.
10) Co najmniej po³owa pracowników Wykonawcy wykonuj±ca codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia winna byæ zatrudniona przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê.
11) Wykonawca jest zobowi±zany oddelegowaæ do ka¿dego obiektu po 3 pracowników ochrony. W sumie wymaganych jest 6 pracowników ochrony.
12) Zamawiaj±cy nie wymaga aby us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej wykonywana by³a przez pracowników ochrony wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzon± przez Komendanta G³ównego Policji.
13) Wykonawca zapewni ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ugi ochrony przez pracowników, którzy s± zobowi±zani do nie opuszczania powierzonego posterunku dopóki nie zostan± zmienieni przez nastêpn± zmianê.
14) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcê, wykonuj±ce czynno¶ci ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, obowi±zuje zakaz:
a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiaj±cego,
b) korzystania ze sprzêtu biurowego Zamawiaj±cego,
c) przegl±dania, kopiowania, fotografowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiaj±cego,
d) spo¿ywania alkoholu, narkotyków i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie budynków i posesji Zamawiaj±cego oraz stawienia siê do miejsca ¶wiadczenia us³ugi po ich spo¿yciu
e) wprowadzania zwierz±t w godzinach pracy urzêdu,
f) samodzielnego dorabiania kluczy do pomieszczeñ.
15) Po zawarciu umowy, Zamawiaj±cy poinformuje wybranego Wykonawcê, aby w wyznaczonym dniu stawi³ siê w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania siê ze stanowiskiem pracy. Protokolarne przekazanie miejsca realizacji zamówienia nast±pi 31.12.2025 r. Realizacja umowy nast±pi zgodnie z terminem okre¶lonym w SWZ w Rozdz. III ust. 4.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

98341120-2 - Us³ugi portierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy stosuje cenê jako jedyne kryterium oceny ofert (100%). Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w okre¶lonym zakresie w budynkach administracyjno-biurowych Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. W Rozdz. II jasno okre¶lono standardy jako¶ci, sposób wykonywania us³ugi oraz wymagania wobec pracowników ochrony, m.in.: liczbê pracowników (po 3 na ka¿dy budynek), zapewnienia jednolitego umundurowania i imiennych identyfikatorów pracowników, obowi±zek patrolowania obiektu, monitorowania systemu alarmowego i kamer, reagowania na zagro¿enia, obs³ugi systemów PPO¯, prowadzenia ewidencji kluczy i „Ksi±¿ki s³u¿by”, udzielania pomocy interesantom i osobom niepe³nosprawnym, a tak¿e utrzymywania porz±dku i czysto¶ci w portierniach. Dziêki temu wszystkie oferty s± porównywalne pod wzglêdem jako¶ci. Ponadto us³uga jest powszechna i powtarzalna, realizowana wed³ug ustalonych standardów.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium
Cena, waga kryterium 100 %
3. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej. Przy czym 1% = 1 pkt
4. Oferty ocenione zostan± wg wzoru:
C = (Cmin : Cof. ocen ) x 100
gdzie:
Cmin - najni¿sza warto¶æ w kryterium cena spo¶ród z³o¿onych ofert
Cof. ocen. – warto¶æ obliczanej oferty w kryterium cena
C - ilo¶æ punktów w kryterium „cena” przyznanych ofercie ocenianej (w zaokr±gleniu
do dwóch miejsc po przecinku).

5. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
6. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w przyjêtym kryterium cena.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u
w postêpowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan±
na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2025 r., poz. 532 ze zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli, wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy obejmuj±ce swym zakresem ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej, znajduj±cego siê w nim mienia i osób, o warto¶ci niemniejszej ni¿ 50.000,00 z³ ka¿da, wraz z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie;
Pod pojêciem budynku u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek, który w pierwszej kolejno¶ci zaspokaja zbiorowe i powszechne potrzeby spo³eczne, budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny, (podstawa: Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 ze zm.)).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2025 r., poz. 532 z pó¼n. zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy, obejmuj±ce swym zakresem ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej, znajduj±cego siê w nim mienia i osób, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) O¶wiadczenia – Za³±cznik nr 2 , o których mowa w Rozdziale IV SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 SWZ wraz z o¶wiadczeniem – Za³±cznik nr 2 (je¿eli dotyczy);
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3);
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (je¿eli dotyczy);
6) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (zgodnie z zapisem art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), z którego wynika, które roboty / us³ugi / dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy, tak w zakresie terminu realizacji, jak równie¿ wynagrodzenia, w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poni¿ej okre¶lonych okoliczno¶ci:
1) zmiany Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³a³ siê w ofercie w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu. Do zmiany takiej mo¿e doj¶æ na pro¶bê Wykonawcy wy³±cznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego Podwykonawcy, spe³niaj±cego warunek udzia³u w postêpowaniu do spe³nienia którego, wskazany by³ w ofercie Podwykonawca – zmiana nie bêdzie podstaw± do wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia,
2) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia,
3) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa
4) nadzwyczajnej zmiany okoliczno¶ci, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbêdnym do usuniêcia ra¿±cej straty Wykonawcy,
5) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu Stron;
6) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron, losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci ( np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, stany nadzwyczajne, pandemie, stan wojenny itp.).
7) niemo¿no¶ci wykonywania zamówienia, gdy obowi±zuj±ce przepisy nie dopuszczaj± do jego wykonania lub nakazuj± wstrzymanie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1202221

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 514 z pó¼n. zm.), wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 644 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.