Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta i Cmentarza Miejskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 242883 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta i Cmentarza Miejskiego w Tomaszowie Mazowieckim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta i Cmentarza Miejskiego w Tomaszowie Mazowieckim. Część 1 - Artykuły papiernicze, 1 Koperta biała, samoprzylepna, DL-SK 110x220, op.1000 szt, prawe okno 10 op 10.000szt 2 Koperty białe C6,samprzylepne,op.1000 szt, 114x162 25 op 25.000szt 3 Obwoluta-koszulki na dokumenty A4 KRYSTALICZNE, możliwość wpięcia do segregatora,op.100 szt, min.55 mic. 1op 100 szt 4 Papier do plotera /rolka/, szer.914mm,80 gr,dł.50 mb 15 szt 5 Papier kserograficzny A4,80 gr.,m2, CIE149 10 ryz 6 Papier toaletowy , śred. 19 cm, 2-warstwowy, big rola BIAŁY, op.12 szt 25op 300 rol. 7 Rolka kasowa, op.10 szt, 57x30, papierowa 5 op. 50 szt 8 Segregator A4 ,75-80 mm, dźwignia, kolorowy typu ESSELTE, DANAU, IDEST 110 szt 9 Skoroszyt kartonowy biały , zawieszkowy, op.50 szt 20 op 1000 szt 10 Skoroszyt kartonowy biały, bez nadruku, op. 50 szt 1 op 50 szt 11 Skorowidz alfabetyczny A4, twarda oprawa, kratka, 96 kartk. 6 szt 12 Teczki na gumkę, kolorowe,A4, lakierowane 10 szt 13 Zeszyt-brulion B5,kratka, twarda oprawa, kart.160 4 szt Część 2 - Artykuły biurowe, 1 Cienkopis, zestaw 4 kol.,końcówka metalowa o gr. 0,4mm 10 kmp 2 Długopis /wkład wymienny, kol.czarny 30 szt 3 Długopis /wkład wymienny, kol.niebieski 30 szt 4 Gumki recepturki, op.1 kg 2 op 5 Klipsy do papieru średnie-19 mm,op.12 szt 10 op 6 Klipsy do papieru średnie-32 mm,op.12 szt 10 op 7 Korektor w pisaku np. typu ZL-103 PENTEL, cienka metalowa końcówka, poj. 4,2 ml 40 szt 8 Ołówek z gumką HB 100 szt 9 Tusz NORIS czerwony 32 szt 10 Wkład czarny typu HANDY GEL 20 szt 11 Wkład typu ZENITH niebieski, wielkopojemny, metalowy 100 szt 12 Wkład typu ZENITH niebieski, wielkopojemny, plastikowy 50 szt 13 Wkład zwykły, niebieski, skrzydełka, cienki,gruba końcówka 100 szt 14 Zakreślacz -kmp 4 kol. 2 kmp 15 Zszywki 24/6,op.1000 szt 100 op.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 22.85.10.00-0, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.19.21.60-0, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 6 pok. nr 6, 97-200 Tomaszów Maz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Artykuły papiernicze,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Koperta biała, samoprzylepna, DL-SK 110x220, op.1000 szt, prawe okno 10 op 10.000szt 2 Koperty białe C6,samprzylepne,op.1000 szt, 114x162 25 op 25.000szt 3 Obwoluta-koszulki na dokumenty A4 KRYSTALICZNE, możliwość wpięcia do segregatora,op.100 szt, min.55 mic. 1op 100 szt 4 Papier do plotera /rolka/, szer.914mm,80 gr,dł.50 mb 15 szt 5 Papier kserograficzny A4,80 gr.,m2, CIE149 10 ryz 6 Papier toaletowy , śred. 19 cm, 2-warstwowy, big rola BIAŁY, op.12 szt 25op 300 rol. 7 Rolka kasowa, op.10 szt, 57x30, papierowa 5 op. 50 szt 8 Segregator A4 ,75-80 mm, dźwignia, kolorowy typu ESSELTE, DANAU, IDEST 110 szt 9 Skoroszyt kartonowy biały , zawieszkowy, op.50 szt 20 op 1000 szt 10 Skoroszyt kartonowy biały, bez nadruku, op. 50 szt 1 op 50 szt 11 Skorowidz alfabetyczny A4, twarda oprawa, kratka, 96 kartk. 6 szt 12 Teczki na gumkę, kolorowe,A4, lakierowane 10 szt 13 Zeszyt-brulion B5,kratka, twarda oprawa, kart.160 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Artykuły biurowe,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cienkopis, zestaw 4 kol.,końcówka metalowa o gr. 0,4mm 10 kmp 2 Długopis /wkład wymienny, kol.czarny 30 szt 3 Długopis /wkład wymienny, kol.niebieski 30 szt 4 Gumki recepturki, op.1 kg 2 op 5 Klipsy do papieru średnie-19 mm,op.12 szt 10 op 6 Klipsy do papieru średnie-32 mm,op.12 szt 10 op 7 Korektor w pisaku np. typu ZL-103 PENTEL, cienka metalowa końcówka, poj. 4,2 ml 40 szt 8 Ołówek z gumką HB 100 szt 9 Tusz NORIS czerwony 32 szt 10 Wkład czarny typu HANDY GEL 20 szt 11 Wkład typu ZENITH niebieski, wielkopojemny, metalowy 100 szt 12 Wkład typu ZENITH niebieski, wielkopojemny, plastikowy 50 szt 13 Wkład zwykły, niebieski, skrzydełka, cienki,gruba końcówka 100 szt 14 Zakreślacz -kmp 4 kol. 2 kmp 15 Zszywki 24/6,op.1000 szt 100 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa ulice: Spacerowa, Osiedlowa, Południowa, Cegielniana w gminie Tomaszów Mazowiecki
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Rozbudowa odcinka DP 4333E ul. Dąbrowska w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie kompleksowego remontu balkonów w ilości 30 sztuk w budynkach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Zduńskiej Woli przy ul. Józefa Chełmońskiego
- Hrabski Ogród - rewitalizacja i aranżacja parku przy Pałacu Ostrowskich w Tomaszowie Mazowieckim - Rewitalizacja terenów miasta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- dostawa artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego do Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.