Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00279393/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bojanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Bojanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-433
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bojanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.bojanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.bojanow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b99a8bd2-eb92-4ba6-b5dd-408527edcb3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 – 2027 priorytetu FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna / działania FEPK.05.01 Edukacja2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279393
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Wyposażenie pracowni STEAM Inteligentne Roboty2. Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności
a) dostawę fabrycznie nowego doposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 7 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeżeli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
f) dostawę towarów w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
g) obiór przez Wykonawca (lub wynajętą przez niego firmę kurierską) pozostałych opakowań po meblach/wyposażeniu oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 68169,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Wyposażenie Pracowni VR - Multimedia i sprzęt IT2. Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności
a) dostawę fabrycznie nowego doposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 7 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeżeli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
f) dostawę towarów w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
g) obiór przez Wykonawca (lub wynajętą przez niego firmę kurierską) pozostałych opakowań po meblach/wyposażeniu oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 45923,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Wyposażenie basenu - wodny tor przeszkóda) dostawę fabrycznie nowego doposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 7 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeżeli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
f) dostawę towarów w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
g) obiór przez Wykonawca (lub wynajętą przez niego firmę kurierską) pozostałych opakowań po meblach/wyposażeniu oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 19138,21 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Wyposażenie basenu - podnośnik basenowy dla osób niepełnosprawnych2. Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności
a) dostawę fabrycznie nowego doposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 7 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeżeli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
f) dostawę towarów w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
g) obiór przez Wykonawca (lub wynajętą przez niego firmę kurierską) pozostałych opakowań po meblach/wyposażeniu oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Wyposażenie basenu - wypłycenie basenu dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie do zajęć terapeutycznych w wodzie2. Zakres rzeczowy przedmiotu obejmuje w szczególności
a) dostawę fabrycznie nowego doposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 7 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeżeli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
e) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
f) dostawę towarów w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
g) obiór przez Wykonawca (lub wynajętą przez niego firmę kurierską) pozostałych opakowań po meblach/wyposażeniu oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 76524,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Podstawę prawną unieważnienia postepowania stanowi art. 255 pkt. 7) ustawy zgodnie, z którym unieważnia się postępowanie w przypadku gdy: Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu dotyczącym cz. 3 zamówienia oferta wykonawcy INFOMECH Janusz Mizera została wybrana jako najkorzystniejsza. W dniu 21.07.2025 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że odmówi podpisania umowy. Pozostali wykonawcy, tj. Tronus Polska Sp. z o.o. oraz BASPOL Sp. z o.o., złożyli oferty, które zostały odrzucone w toku postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 oraz art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (niezgodność treści ofert z warunkami zamówienia). W konsekwencji, żadna oferta nie podlega wyborowi, co skutkuje brakiem możliwości udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI BOJANÓW
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA BOJANÓW W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH"
- Budowa infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego i mikromobilności w ciągu drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów - Kopki w miejscowości Bojanów i Korabina
więcej: przetargi BOJANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów komputerowych w ramach przedsięwzięć [...] realizowanych w ramach KPO i Zwiększenia Odporności oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Dostawę wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego - doposażenie pracowni komputerowej dla Zespołu Szkół Technicznych
- Dostawa komputerów przenośnych oraz akcesoriów komputerowych dla Sano
- Zakup infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznej w Technikum nr 2 w ZSOiP w Świeciu w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- "Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do klubu dziecięcego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat "Aktywny Maluch" 2022-2029 ".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.