Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Pruszcz Gdański: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, sprzątanie dróg po zimie oraz koszenie poboczy dróg, skarp i placów na terenie rejonu nr III - Straszyn.
Numer ogłoszenia: 240737 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, sprzątanie dróg po zimie oraz koszenie poboczy dróg, skarp i placów na terenie rejonu nr III - Straszyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie Rejonu III - Straszyn gminy Pruszcz Gdański w skład którego wchodzi: 1)zimowe utrzymanie dróg zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1 do siwz w skład którego wchodzi sprzątanie dróg po zimie zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 2 do siwz, 2)koszenie poboczy dróg, placów i skarp zwanym dalej letnim utrzymaniem dróg zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 3 do siwz. 2.W zakres zimowego utrzymania dróg wchodzi całodobowe utrzymanie dróg w stanie przejezdności. Całodobowe utrzymanie dróg gminnych obejmuje zgodnie z załącznikiem rzeczowym nr 1 do siwz: 1)całodobowe patrolowanie-interwencyjne, odśnieżanie dróg gminnych (wg wykazu) przy użyciu opłużonych pojazdów samochodowych, równiarek, spycharek oraz innych maszyn przystosowanych do w /w prac na całej szerokości drogi (ca 5,0 m), 2)całodobowe zwalczanie-zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą o składzie wagowym 80% kruszywa + 20% soli w ilości 240 g/m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych, 3)całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym uszorstnianiem całej szerokości drogi przy użyciu mieszanki w składzie j.w w ilości jak wyżej opłużonymi pojazdami samochodowymi wyposażonymi dodatkowo w rozsypywarki, 4)przygotowanie mieszanki w składzie jw. z materiałów własnych, magazynowanie oraz jej załadunek na rozsypywarki. 5)sprzątanie pozostałości po zimie, które należy wykonać do dnia 20 maja każdego roku na długości określonej w załączniku nr 2 do siwz. 3.Zakres letniego utrzymania dróg obejmuje trzykrotne koszenie poboczy dróg gminnych, skarp i placów zgodnie z załącznikiem rzeczowym nr 3. Koszenia odbywać się będą: 1)pierwsze koszenie do dnia 30 maja każdego roku, 2)drugie koszenie do dnia 20 lipca każdego roku, 3)trzecie koszenie do dnia 20 września każdego roku. 4.Wykonawca przystąpi do wykonania powyższych prac na polecenie Zamawiającego. 5.Potwierdzenie wykonania powyższych prac dokona pracownik merytoryczny Urzędu Gminy i Sołtys danej wsi w ciągu 3 dni od wykonania usługi. 6.Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o rozpoczęciu i zakończeniu prac pracownika merytorycznego Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do miesięcznego wystawiania faktur zgodnie z zapisami umowy. Do każdej z faktur Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć protokoły wykonania usługi potwierdzone przez sołtysów z danego rejonu zimowego i letniego utrzymania dróg w zakresie obejmującym postępowanie. Podpisy potwierdzające sołtysów należy uzyska w terminie 3 dnia od dnia wykonania danej części usługi. Nie uzyskanie podpisu w w terminie 3 dni traktowane będzie jako niewykonanie usługi. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego wynikającego z braku konieczności wykonania usługi. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonaną usługę...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000, 00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch rocznych umów polegających na zimowym i letnim utrzymaniu dróg, 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych poniżej na zasadzie spełnia / nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 5, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z treścią załącznika nr 6, 4.kopię dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska POlskiego 30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: biuro podawcze Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2215G na odcinku Pruszcz Gdański-Juszkowo."
- "Rozbiórka budynku warsztatu mechanicznego wraz z istniejącą infrastrukturą oraz uporządkowanie terenu dz. nr 411/8 obręb Smołdzino, gm. Smołdzino, powiat słupski, woj. pomorskie"
- Świadczenie usług transportowych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2216G na odcinku Rekcin-Wojanowo".
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.