Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Grybów: Dostawa wraz z montażem modułowego systemowego budynku zaplecza socjalnego w ramach budowy kompleksu MOJE BOISKO - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 239766 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów , Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem modułowego systemowego budynku zaplecza socjalnego w ramach budowy kompleksu MOJE BOISKO - ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem modułowego systemowego budynku zaplecza socjalnego w ramach budowy kompleksu MOJE BOISKO - ORLIK 2012. CPV:44.21.11.00-3. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę budynku zaplecza socjalnego wraz z wyposażeniem (bez instalacji elektrycznej). 2.2. Montaż budynku na przygotowanym fundamencie. Miejsce montażu: Grybów, ul. Grottgera, dz. nr 410/1 obr. 2 miasta Grybowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (wersja alternatywna) Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - (wersja alternatywna). Ww. dokumentacja dostępna jest na stronie zamawiającego: www.bip.grybow.pl. UWAGA: Na zakres zamówienia składa się dostawa oraz montaż modułowego systemowego budynku wraz z wyposażeniem i instalacją wod.-kan i (białym montażem), wykonanego wg projektu (w wersji alternatywnej) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (również w wersji alternatywnej). Budynek musi być zwieńczony ramą stalową pod murłatę umożliwiającą przytwierdzenie drewnianej konstrukcji dachowej - rozwiązania wg dokumentacji technicznej (wersja alternatywna). W stropie kontenera należy wykonać otwory (naświetla) zgodnie z rysunkami alternatywnymi.. Pozostały zakres prac, tj.: - wykonanie fundamentu pod budynek, - wykonanie przyłączy do budynku (wodno-kanalizacyjnych, elektryczny), - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie konstrukcji dachu, pokrycia dachowego oraz połączenia otworów (naświetli) z oknami dachowymi, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, Zostanie wykonany przez Zamawiającego. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnianie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Dostawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy modułowego systemowego budynku o powierzchni nie mniejszej niż 35 m2 o podobnej funkcji użytkowej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz załączenie odpowiednich dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust 1i 2 ustawy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust. 1 ustawy. 2) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze, protokoły odbioru, itp.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20 - na wniosek wykonawcy, w terminie 5 dni. Opłata za siwz: 20,00 PLN (opłata nie zawiera kosztów przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu "Małopolskie centra usług społecznych"
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu.
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem zaplecza kontenerowego na czas remontu budynku biurowego w lokalizacji ul. Powązkowska 93 w Warszawie
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Dostawa dwóch hal namiotowych.
- Rozbudowa punktu selektywnej zbiórki odpadów w Szerzynach
- Budowa świetlicy wiejskiej w Zaleskiej Woli.
- ZGN.26-25/9 - Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.