Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu „Małopolskie centra usług społecznych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYBOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492034443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 445 21 62
1.5.8.) Numer faksu: 18 445 21 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@grybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu „Małopolskie centra usług społecznych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d1c1ff-98cb-4bd7-a390-f036cb002f87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00198076/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu „Małopolskie centra usług społecznych"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027”, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.23 Włączenie społeczne – projekty Województwa Małopolskiego, Typ projektu A. Wsparcie procesu deinstytucjonalizacji usług społecznych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42d1c1ff-98cb-4bd7-a390-f036cb002f873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin Platformy.
Zgodnie z §12. ww. regulaminu:
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1.1. Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
1. Chrome 66.0 lub nowsza
2. Firefox 59.0 lub nowszy
3. Safari 11.1 lub nowsza
4. Edge 14.0 i nowsze
albo
1.2 Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1.1 specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
1.3 oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z ograniczeniem maksymalnej długości pola wynoszącego 4000 znaków
zamawiający informuje, że pełna treść informacji dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się pod adresem
https://grybow.pl/inne-jednostki/osrodek-pomocy-spolecznej/informacje-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.271.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z
realizacją projektu FEMP.06.23-IP.01-020/24 „Małopolskie centra usług społecznych”, realizowanego w ramach programu
„Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027”, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia
społecznego, Działanie 6.23 Włączenie społeczne – projekty Województwa Małopolskiego, Typ projektu A. Wsparcie
procesu deinstytucjonalizacji usług społecznych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
– zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) prospekt, folder lub katalog z wyszczególnieniem wymaganych parametrów, o których mowa w pkt V.B SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy, w zakresie:a) w jakim nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa (jej zaistnienia lub wejścia w życie) lub wydania
przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego
ministra lub innych oficjalnych publikatorach, w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa lub wydane wytyczne lub
interpretacje wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym mogą wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy
określonych w Umowie;
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania Umowy do okoliczności
będących skutkiem siły wyższej,
c) wystąpią rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie i załącznikach, których nie można usunąć w
inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy i załączników w celu
jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony;
d) zmiany terminów realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających z OPZ i Umowy, w sytuacji gdy w toku
realizacji Umowy ujawnią się nieznane Stronom na dzień zawierania Umowy okoliczności uniemożliwiające dochowanie
terminów wskazanych w OPZ lub Umowie (w szczególności: przedłużająca się procedura odbioru, konieczność
przygotowania informacji/dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy);
e) zmiany dotyczące Umowy w zakresie dostarczanego samochodu, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta
oferowanego samochodu/braku możliwości zarejestrowania go na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeśli Wykonawca
pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia Umowy, o ile Wykonawca
wykaże, iż dołożył należytej staranności, aby takie informacje uzyskać i zaoferuje w zamian samochód, o nie niższych
parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z modelem Sprzętu zaoferowanym w ofercie.
2. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez
upoważnionych przedstawicieli obu Stron – o ile nie zastrzeżono inaczej w Umowie.
3. Jeżeli którekolwiek z postanowień Umowy jest lub stanie się nieważne, nie narusza to ważności pozostałych postanowień.
W miejsce postanowień nieważnych Strony niezwłocznie uzgodnią takie postanowienia, które będą odpowiadać znaczeniu i
celowi postanowień nieważnych.
4. Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść Umowy, a w szczególności Przedmiot Umowy i wysokość
wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902), która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-19
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Grybów do placówek oświatowych i przywóz do miejsca zamieszkania.
- Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu "Małopolskie centra usług społecznych"
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Włodzimierza Mykietyna w Skórczu
- Zakup mikrobusu do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla jednostki OSP Rybczewice
- Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego "mikrobusa" z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu "Małopolskie centra usług społecznych"
- Dostawa samochodu typu Bus 9-cio osobowego z przeznaczeniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.