Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Warszawa: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
Numer ogłoszenia: 235454 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4978567, 0604 054744, fax 022 4997358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus: terenu sportowo rekreacyjnego z infrastrukturą w tym obiektem pływalni, boiskiem sportowym i parkingiem przy ul. Sosnkowskiego 3, obiektu pływalni z terenem przylegającym przy ul. Orląt Lwowskich oraz terenu ogródka jordanowskiego wraz z parkingiem przy ul. Wojciechowskiego w Warszawie oraz konwoje wartości pieniężnych pomiędzy obiektami Ośrodka a oddziałem banku prowadzącym rachunek Ośrodka w okresie od 01.01.2008 do 31.12.2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł. (pięć tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 oraz art. 24 ustawy. 2.Posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwoju wartości pieniężnych a przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 3.Posiadają środki techniczne w postaci własnego centrum monitorowania alarmów oraz łączności radiowej działającej na przydzielonych minimum dwóch pasmach częstotliwości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4.Posiadają polisę ubezpieczeniową deliktową i kontraktową na kwotę minimum 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia, obowiązującą na cały okres wykonywania zamówienia lub przedłożą oświadczenie o przedłużeniu tego ubezpieczenia. 5.Dysponują do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędną wiedzą i doświadczeniem zawodowym tj. wykażą zrealizowanie w sposób ciągły przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat co najmniej trzech zamówień odpowiadających charakterowi i złożoności zamówienia i składanej ofercie (w tym obowiązkowo całoroczna obsługa) dotyczących obiektów administracji państwowej, samorządowej lub użyteczności publicznej, w których ochrona fizyczna przebiegała w postaci posterunków całodobowych przez cały rok oraz w w/w czasie zrealizowani co najmniej dwa zamówienia dotyczące ochrony i zabezpieczenie obiektów sportowo-rekreacyjnych w których ochrona fizyczna przebiegała w postaci posterunków całodobowych przez cały rok. Przedstawiony wykaz należy poświadczyć stosownymi referencjami. 6.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia , tzn. za rok ubiegły wykazali obrót roczny w wysokości minimum 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych), oraz za ten okres nie wykazali strat oraz posiadają rachunek bankowy lub zdolność kredytową potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta - wypełniony formularz wraz z kosztorysem oraz załącznikami: nr 1 do oferty: aktualny wypis/ odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. nr 1a do oferty: jeżeli Oferent wyznacza do podpisania oferty osobę, która nie posiada prawa samodzielnego reprezentowania firmy/ spółki, bądź - udziela pełnomocnictwa osobie innej, niż to wynika z dokumentu rejestrowego - wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa udzielonego przez uprawnioną reprezentację Oferenta. nr 1b do oferty: upoważnienie do reprezentowania Oferenta w części jawnej posiedzenia komisji przetargowej, do badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji, do wyjaśniania technicznych aspektów złożonej oferty nr 2 do oferty: oświadczenie wynikające z postanowień art. 22 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych (na wypełnionym formularzu - Załącznik nr 5 do SIWZ) , nr 3 do oferty: oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne oraz o braku zadłużeń wobec m.st. Warszawy (na wypełnionym formularzu - Załącznik nr 6 do SIWZ), potwierdzone zaświadczeniami z ZUS i Urzędu Skarbowego wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert nr 4 do oferty: akceptowany podpisem Oferenta Projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ nr 5 do oferty: akceptowany podpisem oferenta opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. nr 6 do oferty: koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ nr 7 do oferty: wykaz zrealizowanych zadań zgodnie z dyspozycja pkt. 5.5. SIWZ nr 8 do oferty: polisa, o której mowa w pkt. 5.4 SIWZ nr 9 do oferty: informacja banku, w której potwierdza wielkość posiadanych środków finansowych nr 10 do oferty: przedstawienie bilansów oraz rachunków zysków i strat (w przypadku braku obowiązku sporządzania bilansu informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności) za okres ostatnich 3 lat obrotowych nr 11 do oferty: zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności reprezentantów oferenta albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) nr 12 do oferty: pozwolenie radiowe wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty (dot. wymagań określonych w pkt. 5.3 SIWZ nr 13 do oferty: oświadczenie o posiadaniu własnego centrum monitoringu 2.Dokumenty- wymienione wyżej wymagane jako załączniki winny być złożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie zawodowe oferenta - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirursus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-495 Warszawa, ul. K.Sosnkowskiego 3 - w pokoju 222.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2008 godzina 12:00, miejsce: 02-495 Warszawa, ul. K.Sosnkowskiego 3 - w pokoju 222.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dozoru i ochrony obiektów oraz terenu PSM I i II stopnia w Żaganiu
- Ochrona mienia budynku Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie. Kontrola monitoringów i systemu SSP. Wykonywanie czynności portiersko - informacyjnych w 2026 roku.
- "Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w Łodzi w 2026 r. - ochrona całoroczna.
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2026 roku
- Bezpośrednia całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Koszykowej 6a w Warszawie oraz nadzorowanie terenu wokół obiektu w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





