eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa infokiosków multimedialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Kraków: Dostawa infokiosków multimedialnych
Numer ogłoszenia: 234176 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, fax 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infokiosków multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kody wg słownika CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe 30241400-4 oprogramowanie systemów operacyjnych 1. WYMAGANIA OGÓLNE Przedmiotem zamówienia znak sprawy ZP-271/34/2007 jest dostawa dziesięciu infokiosków multimedialnych (infomatów), za pomocą których możliwe będzie samodzielne poszukiwanie informacji oraz załatwianie spraw za pomocą tzw. eUsług. W tym przypadku będą to informacje i sprawy, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy oraz zastosowanych podzespołów. Zaoferowany sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia urządzeń. Oferowany sprzęt musi być nowy, w pełni sprawny, nieużywany i wolny od wad. Infomaty będą wykorzystywane wewnątrz budynków. 2. CHARAKTERYSTYKA OBUDOWY Obudowa kiosku multimedialnego musi posiadać następujące cechy: 1) wolnostojąca o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne, 2) naturalnie stabilna, bez potrzeby kotwienia, 3) wykonana z blachy stalowej malowanej proszkowo, o grubości minimum 1,5 mm, 4) obudowa stanowić ma spójną konstrukcję, w której wyróżnić można dwie zasadnicze części: 1.korpus z podstawą oraz 2. obudowę monitora dotykowego (pod tym pojęciem należy rozumieć monitor dotykowy lub monitor ciekłokrystaliczny z nakładką dotykową) na stelażu, 5) wszystkie wymienione części (obudowa monitora na stelażu, korpus z podstawą) są ze sobą wzajemnie trwale połączone zapewniając sztywność całej konstrukcji, 6) korpus stanowi jednolitą bryłę wykonaną z blachy stalowej, 7) korpus przystosowany do zamontowania jednostki komputerowej, czytnika kart procesorowych, drukarki o szerokości wydruku 210mm, modemu szerokopasmowego oraz listwy elektrycznej, przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnej wentylacji zabudowanych wewnątrz urządzeń, 8) w korpusie drzwi rewizyjne zamykane na klucz i otwory wentylacyjne, 9) bryła korpusu umożliwiająca korzystania z infomatu przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, 10) obudowa monitora dotykowego wykonana z blachy stalowej o grubości minimum 1,5 mm, posiadająca otwór o wielkości powierzchni użytecznej ekranu dotykowego; na tylnej płaszczyźnie drzwi rewizyjne zamykane na klucz, 11) nie dopuszcza się występowania szczelin w miejscach styczności monitora dotykowego i obudowy, przy czym nie dopuszcza się również stosowania wypełniających uszczelniaczy (jak np. silikon), 12) technologia wykonania obudowy zapewniająca brak widocznych i dostępnych śrub, gwintów, nitów w poszyciu zewnętrznym infomatu, 13) brak zewnętrznego dostępu do kabli związanych z instalacją wewnętrzną infomatu, 14) obudowa infomatu wyposażona w głośniki. Kiosk musi być dostosowany (dostępność wyświetlacza cyfrowego) dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 3. WYPOSAŻENIE KIOSKU MULTIMEDIALNEGO W skład wyposażenia infokiosku muszą wchodzić następujące elementy: - jednostka komputerowa z oprogramowaniem, - monitor dotykowy, - głośniki, - listwa elektryczna przeciwprzepięciowa. Szczegółowy opis wymagań dotyczących poszczególnych elementów znajduje się poniżej. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być trwale zamontowane wewnątrz infomatu. Z zewnątrz, dostępne mogą być jedynie przeznaczone do interakcji z użytkownikiem części monitora dotykowego, czytnika kart procesorowych oraz drukarki. Dodatkowo, kiosk multimedialny musi posiadać możliwość rozbudowy o następujące urządzenia 1) czytnik kart procesorowych, 2) drukarka. W przypadku niewykorzystania ww. opcjonalnych podzespołów szczeliny w obudowie powinny być zaślepione w sposób uniemożliwiający osobie postronnej usunięcie zaślepki. 4. JEDNOSTKA KOMPUTEROWA Wszystkie parametry określone w poniższej specyfikacji należy traktować jako parametry minimalne, np. pojemność dysku twardego 80 GB oznacza, że Zamawiający dopuszcza wszelkie rozwiązania spełniające i przewyższające ten parametr. Wymagane jest, aby ze względu na konieczność szybkiego przywrócenia sprawności uszkodzonego infomatu, użyta jednostka komputerowa stanowiła moduł wymienny będący zwartą całością zamkniętą w obudowie. 5. MONITOR DOTYKOWY Zintegrowany układ składający się z wyświetlacza w technologii TN zintegrowanego z nakładką dotykową o wymiarach powierzchni aktywnej zgodnych z wymiarami powierzchni użytecznej wyświetlacza. Układ musi stanowić zwarty moduł, bez luźnych elementów, dostosowany do zabudowy infomatu i prostej wymiany serwisowej. Panel sterowania monitora musi być wyprowadzony na tylną płaszczyznę całego modułu i być dostępny po otwarciu drzwi rewizyjnych. 6. APLIKACJA Cechy aplikacji. Aplikacja będzie: § posiadać wbudowaną przeglądarkę internetową z funkcją powiększania przeglądanych stron oraz wirtualną klawiaturą § umożliwiać bezproblemowe dotarcie do informacji, nawet osobom nie mającym na co dzień do czynienia z komputerem § posiadać prosty i intuicyjny system nawigacji zapewniający dużą łatwość obsługi § posiadać czytelny interfejs pozwalający przeciętnemu użytkownikowi na sprawne dotarcie do interesujących go zasobów informacyjnych § posiadać możliwość filtrowania dostępu do Internetu oraz zabezpieczać przed nieuprawnioną ingerencją użytkownika w funkcjonowanie systemu (m.in. nie może pozwalać na zamknięcie aplikacji z poziomu użytkownika i musi blokować krytyczne kombinacje klawiszy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.14.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA: Opisane warunki udziału w postępowaniu spełnia Wykonawca, który wraz z ofertą złoży: 1. podpisane przez wykonawcę oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. podpisane przez wykonawcę oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 30-019 KRAKÓW, ul. MAZOWIECKA 21, IX piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 11:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 30-019 KRAKÓW, ul. MAZOWIECKA 21, IX piętro dziennik podawczy Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.