Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Lubin: Dostawa artykułów spożywczych do stołowki Szkoły Podstawowej nr 8 w Lubinie
Numer ogłoszenia: 232419 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie , ul. Parkowa 2, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468346, faks 076 7468346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołowki Szkoły Podstawowej nr 8 w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział IIIOpis przedmiotu zamówienia1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej działającej przy Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie ul. Parkowa 2, z podziałem na części, szczegółowy opis podmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania od nr 1 do 6, jako załącznik niniejszej specyfikacji Wspólny słownik zamówień : CPV: 15 00 00 00 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewneZadanie Nr 1 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty Zadanie Nr 2 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zadanie Nr 3 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowaneZadanie Nr 4 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne 15600000-4 - Produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15800000-6 - Różne produkty spożywcze Zadanie nr 515500000-3 - Produkty mleczarskieZadanie nr 6 15800000-6 Różne produkty spożywcze - wyroby gotowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy.e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treści SIWZf) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru załącznik nr 22. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru jako załącznik nr 3 do oferty3. Zaparafowany projekt umowy 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:a) Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofertd) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2) SIWZ, składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.6. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. 4 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.7. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 8 w Lubinie ul. Parkowa 2 pokój 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 8 w Lubinie ul. Parkowa 2 , sekretriat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03140000-4 - Produkty zwierzęce i podobne 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne 15600000-4 - Produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15800000-6 - Różne produkty spożywcze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15500000-3 - Produkty mleczarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15800000-6 Różne produkty spożywcze - wyroby gotowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Zakup zestawu kina cyfrowego do dużej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie
- Wymiana i naprawa barier energochłonnych zlokalizowanych w pasie drogi powiatowej nr 1207D obręb Rudna oraz drogi 1227D obręb Bukowna, gmina Lubin
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 101157D w m. Gola w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 Kubuś Puchatek w Słupsku
- Dostawa artykułów mlecznych, nabiału, jaj, tłuszczy zwierzęcych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- Dostawa produktów żywnościowych do kuchni przedszkola i szkoły podstawowej w Wojkowicach.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im.T.Kościuszki w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.