eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Warszawa: Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Numer ogłoszenia: 23121 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przetwarzania tekstu oraz komputerowego maszynopisania i dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na nie więcej niż 1 (jedną) dowolnie wybraną część zamówienia. W takim przypadku należy w ofercie wskazać konkretną część zamówienia na którą składana jest oferta oraz wskazać z imienia i nazwiska osobę, która będzie wykonywać czynności objęte wyodrębnioną częścią zamówienia wraz z podaniem jej adresu zamieszkania..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ................................

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od 1 i 2 zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na wykonywaniu prac biurowych, w szczególności: 1) przetwarzaniu tekstu, 2) komputerowym maszynopisaniu, 3) archiwizowaniu dokumentów wykonywaną przez okres minimum 3 miesięcy. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie jednej lub kilku usług, które w sumie potwierdzą wykonanie w/w zakresu prac biurowych świadczonych przez okres minimum 3 miesięcy W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już wykonany, który potwierdzać będzie w/w warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ...........................

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ............................

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ...........................

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wykaz usług dla oceny Wykonawcy w kryterium Doświadczenie Wykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w części XIII pkt 4 ppkt 2 SIWZ wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; UWAGA: Dokumentów określonych w pkt 1, Wykonawca nie będzie mógł uzupełniać po terminie składania ofert, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp! 2)Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). 3)Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4)W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o współpracę itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 8,60 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferta wspólna (np.konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: a)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części V pkt 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b)pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przetwarzania tekstu oraz komputerowego maszynopisania i dodatkowych usług biurowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 a do SIWZ, który w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Zamawiający przewiduje wykonanie do 1408 godzin lecz nie mniej niż 1000. b) Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku Nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 a do SIWZ, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonane usługi będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Miesięcznej Karty Pracy, stanowiącej załącznik Nr 3 do wzoru umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowych usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 a do SIWZ. c) Osoba wykonująca przedmiot zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. d) Usługi będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 - 16.00 w dniach pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin wykonywania usług tj. od 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w uzasadnionych przypadkach, o czym wcześniej powiadomi wykonawcę. Usługi będące przedmiotem zamówienia wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji i warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 a do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 16,00 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Termin wykonania 1 części zamówienia: od dnia podpisania umowy do 09.12.2016 r. lub do wyczerpania środków które będą wskazane w § 3 ust.1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przetwarzania tekstu oraz komputerowego maszynopisania i dodatkowych usług biurowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 b do SIWZ, który w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Zamawiający przewiduje wykonanie do 448 godzin lecz nie mniej niż 320. b) Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku Nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 b do SIWZ, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonane usługi będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Miesięcznej Karty Pracy, stanowiącej załącznik Nr 3 do wzoru umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowych usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 b do SIWZ. c) Osoba wykonująca przedmiot zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. d) Usługi będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 - 16.00 w dniach pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin wykonywania usług tj. od 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w uzasadnionych przypadkach, o czym wcześniej powiadomi wykonawcę. Usługi będące przedmiotem zamówienia wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji i warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 b do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 16,00 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Termin wykonania 2 części zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2016 r. lub do wyczerpania środków które będą wskazane w § 3 ust.1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.