Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Warszawa: Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Numer ogłoszenia: 23121 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przetwarzania tekstu oraz komputerowego maszynopisania i dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na nie więcej niż 1 (jedną) dowolnie wybraną część zamówienia. W takim przypadku należy w ofercie wskazać konkretną część zamówienia na którą składana jest oferta oraz wskazać z imienia i nazwiska osobę, która będzie wykonywać czynności objęte wyodrębnioną częścią zamówienia wraz z podaniem jej adresu zamieszkania..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
................................
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części od 1 i 2 zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na wykonywaniu prac biurowych, w szczególności: 1) przetwarzaniu tekstu, 2) komputerowym maszynopisaniu, 3) archiwizowaniu dokumentów wykonywaną przez okres minimum 3 miesięcy. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie jednej lub kilku usług, które w sumie potwierdzą wykonanie w/w zakresu prac biurowych świadczonych przez okres minimum 3 miesięcy W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już wykonany, który potwierdzać będzie w/w warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
...........................
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
............................
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
...........................
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wykaz usług dla oceny Wykonawcy w kryterium Doświadczenie Wykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w części XIII pkt 4 ppkt 2 SIWZ wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; UWAGA: Dokumentów określonych w pkt 1, Wykonawca nie będzie mógł uzupełniać po terminie składania ofert, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp! 2)Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). 3)Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4)W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o współpracę itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 8,60 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferta wspólna (np.konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: a)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części V pkt 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b)pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przetwarzania tekstu oraz komputerowego maszynopisania i dodatkowych usług biurowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 a do SIWZ, który w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Zamawiający przewiduje wykonanie do 1408 godzin lecz nie mniej niż 1000. b) Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku Nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 a do SIWZ, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonane usługi będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Miesięcznej Karty Pracy, stanowiącej załącznik Nr 3 do wzoru umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowych usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 a do SIWZ. c) Osoba wykonująca przedmiot zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. d) Usługi będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 - 16.00 w dniach pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin wykonywania usług tj. od 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w uzasadnionych przypadkach, o czym wcześniej powiadomi wykonawcę. Usługi będące przedmiotem zamówienia wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji i warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 a do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 16,00 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Termin wykonania 1 części zamówienia: od dnia podpisania umowy do 09.12.2016 r. lub do wyczerpania środków które będą wskazane w § 3 ust.1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przetwarzania tekstu oraz komputerowego maszynopisania i dodatkowych usług biurowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 b do SIWZ, który w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. Zamawiający przewiduje wykonanie do 448 godzin lecz nie mniej niż 320. b) Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w załączniku Nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 b do SIWZ, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonane usługi będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Miesięcznej Karty Pracy, stanowiącej załącznik Nr 3 do wzoru umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowych usług zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 b do SIWZ. c) Osoba wykonująca przedmiot zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią. d) Usługi będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 - 16.00 w dniach pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin wykonywania usług tj. od 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w uzasadnionych przypadkach, o czym wcześniej powiadomi wykonawcę. Usługi będące przedmiotem zamówienia wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji i warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 b do SIWZ. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 16,00 złotych brutto za jedną godzinę pracy. Termin wykonania 2 części zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2016 r. lub do wyczerpania środków które będą wskazane w § 3 ust.1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





