Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Koszalin: dostawa przeciwciał poliklonalnych oraz akcesoriów jednorazowego użytku w okresie X/2008-XII/2008 r.
Numer ogłoszenia: 231218 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa , ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax. 094 3415582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przeciwciał poliklonalnych oraz akcesoriów jednorazowego użytku w okresie X/2008-XII/2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostawa przeciwciał poliklonalnych, oraz akcesoriów jednorazowego w okresie X/2008 r. -XII/2008 r. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1, 2 w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.65.15.10 - Surowice odpornościowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b. mają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e. za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 5 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a do c i w pkt. e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b. załącznik(i) uzupełniony(e) cenami jednostkowymi poszczególnych produktów objętych przedmiotem zamówienia, c. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a także, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie itp. wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. dokumenty potwierdzające uprawnienie(a) osoby/osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych, g. dokumentu uprawniającego Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia określonego znakiem towarowym producenta. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust.1 pkt. c, d, e, f niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazany w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. od a do f niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokumenty wystawione w kraju wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt. od a do f należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piorin.gov.pl/koszalin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie ul. Partyzantów 7/9, 75-411 Koszalin pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeciwciała poliklonalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeciwciała poliklonalne na obecność bakteriozy pierścieniowej ziemniaka (Clavibacter michiganensis subsp. sepedonicus) policlonal antiserum from goat równoważne firmy LOEWE 1 op. = 1 ml - 1000 testów x 2 Koniugat Cy3 conjugate for IF, rabbit-anti-goat (H+L) Cy 3 TH 1 op. = 1,5 mg x 2 Przeciwciała poliklonalne równoważne firmy LOEWE na obecność śluzaka ziemniaka (Ralstonia solanacearum) 1 op. = 1 ml - 1000 testów x 2 Koniugat FITC conjugate for IF równoważny firmy LOEWE 1 op. = 1,5 mg x 2 Kontrola pozytywna IF na obecność bakteriozy pierścieniowej ziemniaka (Clavibacter michiganensis subsp. sepedonicus) równoważna firmy LOEWE sztuka x 3 Kontrola pozytywna IF na obecność śluzaka ziemniaka (Ralstonia solanacearum) równoważna firmy LOEWE sztuka x 3 Szczep referencyjny bakterii Clavibacter michiganensis subsp. sepedonicus (Cms)sztuka x 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.15.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: akcesoria jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz sprzętu survivalowego (3 zadania).
- Wycinka drzew na drogach wojewódzkich DW 114 odc. Nowe Warpno -Tanowo w RDW Chojna
- Dostawy energii elektrycznej na potrzeby "Radia Koszalin" S.A. w likwidacji w Koszalinie
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy dla Oddziału ZUS w Koszalinie oraz Inspektoratów ZUS w Białogardzie i Świdwinie.
- Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.
- Dostawy produktów głęboko mrożonych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2026 roku.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań immunohistochemicznych wraz z najmem analizatora, odczynników i materiałów zużywalnych (...), w podziale na 6 części
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej
- "Doposażenie pracowni" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- DOSTAWA PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO POBIERANIA KRWI, PRZECHOWYWANIA I WYKONYWANIA BADAŃ
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
więcej: Surowice odpornościowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.