eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliana Fałata 32

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-434

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943478020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpsm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/zpsmkoszalin

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e78f30bc-3ca8-44e1-9dd9-bd00dd02b825

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131549/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e78f30bc-3ca8-44e1-9dd9-bd00dd02b825

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w http://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie, reprezentowany przez Dyrektora Szkoły (ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin, tel. (94) 347 80 20, e-mail: sekretariat@zpsm.pl).
• Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Krzysztof Czarnecki , e-mail: redakcja@zpsm.pl)
• Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest postępowanie związane z udzieleniem zamówienia publicznego.
• Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w postępowaniu oraz przepisy prawa: art. 6 ust. 1 lit. c ) - RODO, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126)
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018). Dane Pani/Pana będą przekazywane wszystkim osobom i podmiotom zainteresowanym w związku prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (postępowanie jest jawne).
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

• Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy „Prawo zamówień Publicznych” związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z powyższej ustawy.
• posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
• ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
• nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych, przenoszenia danych osobowych.
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KG.26.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 110000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I – 2 szt. nowe, nieużywane fagoty wraz z wyposażeniem towarzyszącym (2 sztuki):
a) 1 szt. fagot wraz z wyposażeniem towarzyszącym:
• fagot wykonany z selekcjonowanego i sezonowanego drewna klonowego;
• mechanika posrebrzana twardym srebrem;
• czara głosowa z niemieckim wykończeniem- plastikowe kółko na czarze;
• zamek łączący skrzydło z rurą basową zamykany szpilką wsuwaną w górna część skrzydła obok;
• wejścia esu z systemem zabezpieczającym uszkodzenie korpusu drewnianego w przypadku;
• nierozpięcia zamka;
• klapa wysokie D w skrzydle;
• klapa trylowa e/fis w skrzydle;
• zamknięcie piano-systemu dla kciuka lewej ręki w skrzydle;
• klapa trylowa cis w stopie;
• osłona klapy B w stopie;
• osłona klapy E w stopie;
• osłona klapy D w rurze basowej;
• klapy długie, równoległe H i B w rurze basowej mocowane na osobnych osiach;
• klapa okularowa w skrzydle pod dźwięk d;
• klapa okularowa w stopie pod dźwięk h;
• niklowo-srebrne tuleje w otworach dźwiękowych d, e, f w skrzydle wchodzące w głąb kanału w celu;
• blokowania wpływania wody do otworu dźwiękowego;
• niklowo-srebrne tuleje w otworach dźwiękowych h, c oraz tuleja w klapie wysokie g w stopie;
• wchodzące w głąb kanału w celu blokowania wpływania wody do otworu dźwiękowego;
• rolka w klapie Cis w rurze basowej dla piątego palca;
• rolka w klapie Es w rurze basowej dla piątego palca;
• rolka w klapie F w stopie dla piątego palca;
• rolka w klapie As w stopie dla piątego palca;
• klapa trylowa B w stopie, dla czwartego palca;
• dwie klapy As w stopie: dla piątego palca oraz dodatkowa dla kciuka;
• es FOX C nr 1;
• es FOX C nr 2;
• podpórka pod prawą rękę;
• lekki profesjonalny futerał z dwiema rączkami, kieszenią na akcesoria, kieszenią na esy i kieszenią na nuty, z paskiem na ramię, dwiema szelkami na plecy oraz kapturem przeciwdeszczowym;
• wycior przeciągany do skrzydła ze sznurkiem zwrotnym;
• wycior przeciągany do stopy z metalową kółka;
• szmatka do polerowania mechaniki;
• pasek na szyję;
• pasek pod udo;
• korki na czopach rury basowej i skrzydła;
• smar do czopów;
• wylany otwór dźwiękowy pod dźwięk cis w skrzydle;
• kanał skrzydła i węższy kanał stopy wylany impregnatem;
• długi uchwyt balansowy z pięcioma otworami o długości około 130 mm;
• podwójna klapa C w rurze basowej;
• otwór dźwiękowy pod klapę cis w skrzydle wylany impregnatem.
b) 1 szt. fagot wraz z wyposażeniem towarzyszącym:

• Instrument w stroju C;
• 15 klap;
• mechanika dostosowana dla małych rąk dzieci;
• piano mechanika;
• zamknięcie piano systemu dla lewej ręki w skrzydle;
• podwójna klapa C;
• otwór dźwiękowy c w skrzydle zamykany klapą z poduszką;
• rolka w klapie F i rolka w klapie As w stopie;
• zamek łączący skrzydło z rurą basową;
• czara głosowa z Plexi®;
• skala do C wielkiego;
• plastikowe tuleje dźwiękowe w skrzydle i stopie;
• posrebrzana mechanika;
• drewno klon;
• korpus lakierowany;
• uchwyt balansowy z czterema otworami;
• piórnik na esy;
• futerał typu Gig Bag typu plecak z jedną rączką i dwiema regulowanymi szelkami do noszenia na plecach, części fagotu wkładane od góry pionowo, w górnej klapie kieszeń na akcesoria, jedna boczna kieszeń na wyciory, przednia kieszeń przeznaczona na piórnik na esy.

c) Wskazany przez Wykonawcę instrument do oceny musi mieć parametry zgodne z podanymi w specyfikacji warunków zamówienia przedmiotowego postępowania.
d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w celu oceny jakości oferowanych fagotów udostępnił po trzy fabrycznie nowe instrumenty, które są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Fagoty te muszą spełniać wszystkie określone specyfikacje techniczne i jakościowe. Instrumenty te będą podlegały ocenie weryfikacyjnej, której wyniki stanowić będą podstawę do realizacji zamówienia.
e) Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu .
f) Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu min.
24 miesięcznego okresu gwarancji od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.
g) Zamawiający wymaga by w ramach ceny, w okresie gwarancji wykonanych zostało min. 1 przeglądów/serwisów instrumentu uwzględniających strojenie, regulację oraz intonację.

4.2.5.) Wartość części: 55286 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena 30%, jakość 70%
1) Badany instrument będzie oceniany przez biegłych powołanych przez Kierownika Zamawiającego.
2) W przypadku, gdy oceny danego instrumentu będzie dokonywać więcej niż jedna osoba, każda z osób skierowanych do oceny przyzna punkty indywidualnie, a następnie suma przyznanych punktów zostanie podzielona przez ilość osób dokonujących oceny.
3) Z przeprowadzonej oceny zostanie spisany protokół z oceny instrumentu zawierający w szczególności nazwę wykonawcy, miejsce i datę oceny, nazwę, model instrumentu, numer seryjny/fabryczny ocenianego instrumentu, ocenę instrumentu zgodnie z kryteriami oceny ofert, uzasadnienie przyznanej ilości punktów, podpisy osób dokonujących oceny jakościowej instrumentów ze strony Zamawiającego.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
7) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
9) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II: 1 szt. nowy, nieużywany akordeon klawiszowy z wyposażeniem towarzyszącym:
a) 1 szt. nowy nieużywany akordeon z wyposażeniem towarzyszącym:
PRAWA RĘKA:
• klawisze/dźwięki 41;
• szerokość klawisza 19mm;
• zakres F/A;
• chóry 4;
• registry 15+M;
• registry brodowe 3;
• strój piccolo (16/8/8/4);
• kanałowy (chóry 16 i 8 w kanale).

LEWA RĘKA
• basy 120;
• chóry 4;
• barytony 58;
• zakres E/C# (pełna skala);
• chóry barytonowe 2;
• strój barytonów 16/8;
• registry 5+R (dopalacz).

CECHY OGÓLNE:
• akordeon klawiszowy z konwerterem;
• rozmiar (cm) 46x21x45;
• waga (kg) 12,9;
• kolor obudowy czarny, klawiatura i guziki w kolorze kości słoniowej;
• metalowa galeryjka;
• futerał miękki Cordura;
• pasy nośne;
• narzutka;
• zestaw do czyszczenia;
• rękawica na lewą rękę;
• dostawa 2025 rok.
b) Wskazany przez Wykonawcę instrument do oceny musi mieć parametry zgodne z podanymi w specyfikacji warunków zamówienia przedmiotowego postępowania.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu.
d) Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.
e) Zamawiający wymaga by w ramach ceny, w okresie gwarancji wykonanych zostało min. 1 przeglądów/serwisów instrumentu uwzględniających strojenie, regulację oraz intonację.

4.2.5.) Wartość części: 54714 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena 30%, jakość 70%
1) Badany instrument będzie oceniany przez biegłych powołanych przez Kierownika Zamawiającego.
2) W przypadku, gdy oceny danego instrumentu będzie dokonywać więcej niż jedna osoba, każda z osób skierowanych do oceny przyzna punkty indywidualnie, a następnie suma przyznanych punktów zostanie podzielona przez ilość osób dokonujących oceny.
3) Z przeprowadzonej oceny zostanie spisany protokół z oceny instrumentu zawierający w szczególności nazwę wykonawcy, miejsce i datę oceny, nazwę, model instrumentu, numer seryjny/fabryczny ocenianego instrumentu, ocenę instrumentu zgodnie z kryteriami oceny ofert, uzasadnienie przyznanej ilości punktów, podpisy osób dokonujących oceny jakościowej instrumentów ze strony Zamawiającego.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
7) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
8) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
9) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wskazuje warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wskazuje warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zdolności technicznej i zawodowej uznaje się za spełniony
w przypadku oferty na Część I i Część II postępowania, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert
(a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie na dostawę instrumentów opisanych w postępowaniu na kwotę min 20 000 PLN z VAT każde.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia – na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 10 dni – następujących dokumentów:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
2) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, tj.:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3–6 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 8–10 ustawy Pzp,
c) przepisów tzw. ustawy sankcyjnej oraz rozporządzenia Rady (UE) 2022/576.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzająca, że wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie został skazany za przestępstwa określone w art. 108 ust. 1 pkt 1–2 i 4 Pzp.
Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem.
6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub nie odnoszą się one do wszystkich przypadków, oświadczenia zastępuje się odpowiednim oświadczeniem wykonawcy lub osoby uprawnionej, złożonym pod przysięgą lub przed właściwym organem, notariuszem albo urzędnikiem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia – na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 10 dni – następujących dokumentów:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
2) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, tj.:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3–6 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 8–10 ustawy Pzp,
c) przepisów tzw. ustawy sankcyjnej oraz rozporządzenia Rady (UE) 2022/576.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzająca, że wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie został skazany za przestępstwa określone w art. 108 ust. 1 pkt 1–2 i 4 Pzp.
Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem.
6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub nie odnoszą się one do wszystkich przypadków, oświadczenia zastępuje się odpowiednim oświadczeniem wykonawcy lub osoby uprawnionej, złożonym pod przysięgą lub przed właściwym organem, notariuszem albo urzędnikiem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Warunek zdolności technicznej i zawodowej uznaje się za spełniony
w przypadku oferty na Część I i Część II postępowania, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert
(a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie na dostawę instrumentów opisanych w postępowaniu na kwotę min 20 000 PLN z VAT każde.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości:
1) Część I – 718 zł,
2) Część II – 585 zł,
2. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
3. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 97 ust. 7 PZP.
5. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu - na konto: NBP Odział okręgowy Szczecin nr 02 1010 1599 0166 2313 9120 0000 z adnotacją: Wadium: „Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.”
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa
w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w Rozdziale V. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6) W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału
w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.