eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaDostawa koparko- ładowarki, cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej, agregatu prądotwórczego na przyczepce oraz umundurowania.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koparko- ładowarki, cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej, agregatu prądotwórczego na przyczepce oraz umundurowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 432 91 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dafcf492-6280-4a2e-9968-27a4c6a96b60

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa koparko- ładowarki, cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej, agregatu prądotwórczego na przyczepce oraz umundurowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dafcf492-6280-4a2e-9968-27a4c6a96b60

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037843/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Dostawa koparko- ładowarki, cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej, agregatu prądotwórczego na przyczepce oraz umundurowania - Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443834

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 817641,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa koparko - ładowarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 450000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa umundurowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 81300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm. dalej „pzp”) tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, unieważnia prowadzone postępowanie.

W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert złożono dwie oferty z których każda podlega odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.