eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławpostępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 8 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i 10 monitorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu na potrzeby. Nr sprawyMT-2370/7/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Wrocław: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 8 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i 10 monitorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu na potrzeby. Nr sprawy: MT-2370/7/2007
Numer ogłoszenia: 230528 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 8 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i 10 monitorów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu na potrzeby. Nr sprawy: MT-2370/7/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Procesor Częstotliwość min. 1,80GHz cache min. 512kB FSB min. 800 wersja BOX 2. Płyta główna (wersja BOX) standard ATX posiadająca następujące parametry: - zintegrowana karta sieciowa; - zintegrowana 8 kanałowa karta muzyczna; - 1 złącze UDMA ATA; - 4 złącza Serial ATAII; - min. 4 porty USB; - 3 złącza PCI; - 1 złącze PCI-Expressx 16x; - 3 złącza PCI-Expressx 1x; - 4 gniazda pamięci DDR II 800-667; - 2 porty PS/2; - port LPT1x1; - port COMx1, 3. Pamięć DDR2. min. 2x 512MB 667 MHz 4. Dysk Twardy min 160GB 7200RPM SATAII 8MB 5. Karta grafiki min. 256 MB DDR 128-bit DDR PCI-E ze złączami: DVI, 15 pin D-Sub wersja box 6. Nagrywarka DVD 20 x, złącze SATA, czas dostępu mniejszy lub równy160 ms, wersja BOX 7. Obudowa - Obsługująca standard ATX wersja Midi - zasilacz min. 400W. - Min 2 gniazda USB na przednim panelu 8. Stacja dyskietek 1,44 MB 3,5 9. System operacyjny Windows XP Profesjonal PL OEM CD SP2, 10. Pakiet biurowy Office Basic Edition 2003 Win32 Polish, lub nowszy w wersji OEM 11. mysz optyczna PS/2, 12. klawiatura PS - 2 13. Zasilacz awaryjny UPS min. 800 VA, 400 W 14. Dokumentacja Certyfikat CE 15. Gwarancja Minimum 24 miesiące B. MONITOR 1. Panel LCD 19 -czas reakcji matrycy <=5 [ms]: -kontrast: min. 800:1 -jasność: min.300 cd na m2 -zalecana rozdzielczość min. 1280 x 1024 -kąt widzenia poziom-poziom min. 160 na 160 -ilość kolorów min.16 [mln]: -wbudowane głośniki min. 2x1 W stereo -norma bezpieczeństwa TCO 03 -Sygnały we D-Sub, DVI-D 2. Dokumentacja Certyfikat CE 3. Gwarancja Minimum 36 miesięcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełnieniający następujące warunki: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2.2. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 2.3. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP 2.5. potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 3.1. niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3. zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4. wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5. zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6. który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 4) 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. VII. OPIS WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DOT. OFEROWANEJ DOSTAWY. 1. oferowana dostawa 8 zestawów komputerowych i 10 monitorów powinna: 1.1. odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w SIWZ. 1.2. dostarczony sprzęt i urządzenia ( w całości, a nie ich poszczególne elementy)spełniać muszą warunki określone w art. 8 Ustawy z dnia 8 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U Nr 166 poz. 1360 z 2002 r. z późniejszymi zmianami)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie amawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego sekretariat (II-gie piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.