Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Warszawa: REMONT ISTNIEJĄCYCH ORAZ INTERWENCYJNY MONTAŻ NOWYCH DROGOWYCH BARIER OCHRONNYCH NA DROGACH KRAJOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI GDDKIA ODDZIAŁ W WARSZAWIE W ZAKRESIE ZADAŃ I-II.
Numer ogłoszenia: 225422 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ISTNIEJĄCYCH ORAZ INTERWENCYJNY MONTAŻ NOWYCH DROGOWYCH BARIER OCHRONNYCH NA DROGACH KRAJOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI GDDKIA ODDZIAŁ W WARSZAWIE W ZAKRESIE ZADAŃ I-II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania remontu istniejących oraz interwencyjny montaż nowych drogowych barier ochronnych na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie I - 15.000 PLN Zadanie II - 16.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Potencjał ekonomiczno - finansowy 1.1.Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty - w wysokości min. 1.000.000,00 pln dla każdego z zadań. 1.2. Składając ofertę Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Warunki określone w punkcie 1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.Potencjał kadrowy 2.1.Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla każdego zadania, na które składa ofertę wykwalifikowany personel, posiadający wymagane uprawnienia w danej specjalności. Każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane minimalne wymagania: Stanowisko - Kierownik robót - koordynator; Minimalna liczba personelu na zadanie - 1; Doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku (liczba lat) - 5; Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej*) Stanowisko - Kierownik I etapu robót; Minimalna liczba personelu na zadanie - 1; Doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku (liczba lat) - 3; Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej*) Stanowisko - Kierownik II etapu robót; Minimalna liczba personelu na zadanie - 1; Doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku (liczba lat) - 3; Wymagane uprawnienia - Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej*) *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Stanowisko - Majster I etapu robót ; Minimalna liczba personelu na zadanie - 2; Doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku (liczba lat) - 1; Uprawnienia nie wymagane. Stanowisko - Majster II etapu robót ; Minimalna liczba personelu na zadanie - 1; Doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku (liczba lat) - 1; Uprawnienia nie wymagane. 2.2. Kierownicy robót muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3.Potencjał sprzętowy Składając ofertę Wykonawca musi dysponować dla każdego zadania, w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu: 1.Wiertnica do wykonywania otworów w nawierzchni asfaltowej i betonowej- 1 szt. 2.Zestaw sprzętu do szybkiego wyrywania i wbijania słupków w grunt - 2 szt. 3.Zagęszczarka gruntu - 2 szt. 4.Równiarka do profilowania poboczy (pasa rozdz.) - 1 szt. 3.1.Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Potencjał sprzętowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował zadania obejmujące remont istniejących lub ustawianie nowych drogowych barier ochronnych stalowych na drogach klasy min. G, na łącznej długości minimum 10.000 m, w tym każde zadanie nie może być mniejsze niż 2 000 m. Aby powyższe warunki można było uznać za spełnione, fakt, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4. spełniają łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2)Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców Oświadczenie. (3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6)Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 6.1.2. Instrukcji. (8)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Potencjał kadrowy, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców dla każdego Zadania, na które składana jest oferta. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. (9)Wykaz urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 dla każdego Zadania, na które składana jest oferta. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. Instrukcji dla Wykonawców. (10)Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, pokój 713..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój 713.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu i montaż drogowych barier ochronnych na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA O/WA na terenie Rejonu Boża Wola, Mińsk Maz, Mława, Ostrołęka, Ostrów Maz, Płońsk,Przasnysz i Siedlce..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu i montaż drogowych barier ochronnych na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA O/WA na terenie Rejonu Garwolin, Grójec, Ożarów Maz, Płock, Radom i Zwoleń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Ustawienie barieroporęczy BSL/1,3/2,00 przy drodze wojewódzkiej Nr 678 Białystok- Sokoły- Wysokie Mazowieckie w km 7+300.
- Przebudowa i rozbudowa dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1954B wraz z przebudową i rozbudową obiektu mostowego nr JNI 01028678 w m. Podosie
- Budowa dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Studzienki w gminie Kcynia - drogi gminnej nr 090415C od km 1+660 do km 3+909 oraz drogi gminnej nr 090443 od km 0+000 do km 0+065
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Wznoszenie barier drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





