eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńSPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Toruń: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI
Numer ogłoszenia: 225139 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH VI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia usługa polegająca na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); c) obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych; d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I 1. Kijaszkowo, dz. nr 82/1, 0,600 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 5962, sąd rejonowy w Lipnie 2. Liciszewy, dz. nr 91/4, 0,1740 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 22276, sąd rejonowy w Lipnie Cel: sprzedaż prawa własności użytkownikowi wieczystemu na podstawie art. 32 ustawy o gospodarce nieruchomościami 3. Cierpice, dz. nr 146/3, 0,1505 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż działki wraz z budynkiem dotychczasowemu najemcy (wraz z inwentaryzacją budynku) 4. Cierpice, dz. nr 146/4, 0,0984 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż w drodze przetargu CZĘŚĆ II działka nr 39 o pow. 0,6084 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00055790/4. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Zespołu Szkół w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu CZĘŚĆ III działka nr 18/5 o pow. 0,3010 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00025859/7, stanowiąca własność Gminy Miasto Chełmża, a będąca w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu CZĘŚĆ IV działki nr 89/17, 89/20, 89/22 pow. łącznie 0,2546 ha, położone w Chełmży, gmina Chełmża, zapisane w księdze wieczystej nr KW TO1T/00043222/5, stanowiące własność Gminy Miasto Chełmża, a będące w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu Część II - IV obejmuje: Umieszczenie stosownej klauzuli w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu w okresie 12 miesięcy od daty jego wykonania. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (nadane zgodnie z art. 192 ustawy o gospodarce nieruchomościami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionej/ego na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2112)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do specyfikacji); - oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymywać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, pok. nr 109, nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego, ul. Towarowa 4-6, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kijaszkowo, dz. nr 82/1, 0,600 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 5962, sąd rejonowy w Lipnie 2. Liciszewy, dz. nr 91/4, 0,1740 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW 22276, sąd rejonowy w Lipnie Cel: sprzedaż prawa własności użytkownikowi wieczystemu na podstawie art. 32 ustawy o gospodarce nierucho-mościami 3. Cierpice, dz. nr 146/3, 0,1505 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż działki wraz z budynkiem dotychczasowemu najemcy (wraz z inwentaryzacją budynku) 4. Cierpice, dz. nr 146/4, 0,0984 ha, zapisana w księdze wieczystej nr KW nr TO1T/101558/4 Cel: sprzedaż w drodze przetargu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: działka nr 39 o pow. 0,6084 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00055790/4. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Zespołu Szkół w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: działka nr 18/5 o pow. 0,3010 ha, położona w Chełmży, gmina Chełmża, zapisana w księdze wieczystej nr KW TO1T/00025859/7, stanowiąca własność Gminy Miasto Chełmża, a będąca w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: działki nr 89/17, 89/20, 89/22 pow. łącznie 0,2546 ha, położone w Chełmży, gmina Chełmża, zapisane w księdze wieczystej nr KW TO1T/00043222/5, stanowiące własność Gminy Miasto Chełmża, a będące w użytkowaniu wieczystym Powiatu Toruńskiego. Na nieruchomości posadowione są budynki. Zabudowania wykorzystywane są na działalność Szkoły Specjalnej w Chełmży. Cel: ustalenie opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.