Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Elbląg: Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach administrowanych przez
Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 224908 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, fax 055 2398405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu. 2. Zakres zamówienia: Usługi kominiarskie polegające na: a) czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wraz z wynoszeniem sadzy zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu MSW z dnia 3.11.1992r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.Nr 92, poz.460, §24), oraz usługi kominiarskie odrębnie zlecane przez Zamawiającego polegające na: b) przeprowadzaniu okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych i prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych i wentylacyjnych, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane (art.62 Ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane). c) sprawdzaniu i wydawaniu opinii kominiarskich dotyczących drożności i szczelności przewodów oraz możliwości podłączenia urządzeń odbiorczych i wentylacyjnych Szczegółowy zakres określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat usług polegającej na czyszczeniu przewodów kominowych o łącznej wartości co najmniej 50.000zł. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia warunków 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunków udziału o których mowa w Sekcji III.2) pkt.2) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) wykaz zamówień potwierdzających spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt.2) a., należy sporządzić na ZAŁĄCZNIKU NR.5 do SIWZ b) dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Oświadczenia wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia, wymienione w pkt 6.1. i 6.5. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - dokumenty wymienione w pkt 6.2., 6.4., SIWZ składają wszyscy Wykonawcy ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - dokumenty wymienione w pkt 6.3 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dołączając do składanego wniosku dokument pełnomocnictwa. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych 82-300 Elbląg ul.Ratuszowa 4; pokój nr.12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych 82-300 Elbląg ul.Ratuszowa 4; sekretariat - pokój nr.14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- 28/2025 Usługa wykonania pełnej, autoryzowanej obsługi serwisowej i utrzymania w ruchu: Angiografu Siemens Artis zee ceiling wraz ze stacją roboczą syngo X-WP i aparatów USG w WSZ
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Elbląg
- ZP/15/2025 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Żyrardowskiej 69 w Elblągu
- Wymiana wodomierzy na nowe wodomierze z odczytem radiowym i zabezpieczeniem magnetycznym w lokalach będących w zasobie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kartuska 124A - opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na użytkową, termomodernizację (w tym docieplenie), renowację(remont) i przebudowę oraz nadzory
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych (...) w nieruchomościach w obszarze działania Oddziału Terenowego Zachodniopomorskiego.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.