eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Krotoszyn: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 224216 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet 1-5..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego dla SPZOZ w Krotoszynie, maksymalnie 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4, 31.71.11.40-6, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca winien dołączyć do oferty następujące dokumenty: a)Pakiet nr 2 - elektrody do elektrochirurgii - do każdej pozycji z pakietu dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować (dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować dotyczy wykonawców, którzy oferują produkty nieoryginalne, zamienne); b)Pakiet nr 3 - jednorazowy sprzęt ginekologiczny - oświadczenie producenta o braku ftalanów w składzie chemicznym zaoferowanych wzierników ginekologicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 Projektu umowy:2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. §13 Projektu umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ostrza wymienne , ze stali nierdzewnej, rysunek ostrza na opakowaniu w skali 1:1 , roz 10 - 24 ( 1 op. a 100 szt.) op. 210 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek z trzech dowolnych roz. po 3 szt. oraz jednego pustego opakowania z jednego z nadesłanych rozmiarów ostrzy. UWAGA ! Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- elektrody do elektrochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda neutralna NESSY jednorazowego użytku dzielona pow 85 cm2,pierścień ekwipotencjalny 23 cm2 szt. 1 200 2 Elektroda neutralna NESSY jednorazowego użytku dzielona pow 168 cm2 szt. 100 3 Elektroda neutralna z przewodzącego silikonu powierzchnia kontaktowa 500 cm2 z gniazdem do podłączenia EKG, z kablem o długości 40 cm i 2 paskami gumowymi do mocowania elektrody szt. 4 4 Uchwyt elektrod monopolarnych wielorazowego użytku z 2 przyciskami szt. 10 5 Kabel do wielorazowych elektrod neutralnych , długość 4 m ,VIO, ICC, ACC Standard szt. 1 6 Kabel do uchwytu monopolarnego o dł. 4 m szt. 15 7 Kabel łączący do elektrod neutralnych jednorazowych NESSY min .4 m szt. 10 8 Kabel łączący do pęset bipolarnych dł 4 m szt. 2 9 Przedłużenie uchwytu O 4mm izolowane długość 15 cm szt. 2 10 Przedłużenie uchwytu O 4mm izolowane długość 10 cm szt. 2 11 Elektroda szpatułkowa 3,0 x 24 mm - prosta szt. 5 12 Elektroda szpatułkowa 3,4 x 24 mm elastyczna - prosta szt. 5 13 Elektroda szpatułkowa 2 x 6 mm prosta elastyczna długość 45 mm szt. 1 14 Pęseta bipolarna zakrzywiona, długość 16,5 szerokość końcówki 1,0 mm,tępa szt. 1 15 Pęseta bipolarna prosta, długość 19 cm szerokość końcówki 2,2 mm tępa szt. 1 16 Pęseta bipolarna zakrzywiona, długość 19 cm szerokość końcówki 2,2 mm, tępa szt. 1 Zamawiający dopuszcza : W.w. asortyment Zamawiający dopuszcza pod warunkiem jego kompatybilności z diatermią firmy ERBE, którą posiada Zamawiający. Wykonawca powinien posiadać i dołączyć do oferty do każdej pozycji z pakietu stosowne dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować. Dokumenty o walidacji i badaniach kompatybilności instrumentów i osprzętu dla oferowanych produktów z urządzeniem, z którym mają te produkty pracować dotyczy wykonawców, którzy oferują produkty nieoryginalne, zamienne. Uwaga ! Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - jednorazowy sprzęt ginekologiczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik ginekologiczny - mały sterylny jednorazowy typ CUSCO szerokość łyżki 1,8 - 2 cm (szerokość łyżki mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi dolnej łyżki) szt. 2 500 2. Wziernik ginekologiczny - średni sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. M szt. 5 000 3. Wziernik ginekologiczny - duży sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. L 300 4. Pinceta jednorazowego użytku plastikowa dł. 20 - 25 cm pakowana pojedyńczo, sterylna. szt. 200 5. Utrwalacz cytologiczny 150 ml szt. 15 6. Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX BRUSH COMBI, pakowana pojedyńczo, sterylna do wymazów cytologicznych. szt. 400 7. Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX BRUSH, pakowana pojedyńczo, sterylna do wymazów cytologicznych. szt. 2 500 Zamawiający wymaga aby wzierniki ginekologiczne posiadały oświadczenie producenta o braku ftalanów w swoim skladzie chemicznym. Wymagane oświadczenie należy dołączyć do oferty. Zamawiający w poz. 7 Szczoteczka do wymazów ma na myśli szczoteczki umożliwiające pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji, które to szczoteczki według rekomendacji Ministerstwa Zdrowia zalecane są w programie profilaktyki raka szyjki macicy. Zamawiający w poz. 7 Szczoteczka do wymazów wymaga szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych zgodych z zaleceniami Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. Zamawiający w poz.6 i 7 Szczoteczka do wymazów nie żąda dołączenia do oferty wymaganych przez Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia i Polskie Towarzystwo Ginekologiczne wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych, Zamawiający chcąc prowadzić badania cytologiczne w ramach Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy zgodnie z oficjalnym stanowiskiem jego Organizatorów (Ministerstwo Zdrowia / Centralny Ośrodek Koordynujący) zaprezentowanym m.in. w opisie tego programu złożonym do Europejskiego Stowarzyszenia Raka Szyjki Macicy i zastosować się do Dyrektywy Europejskiej, wymaga szczoteczek cytologicznych wymienionych w tej Dyrektywie. Zamawiający wymaga aby wzierniki były jedngo producenta i pakowane pojedyńczo , oraz żąda dołączenia do oferty 2 szt. asortymentu z poz. 1, 6 i 7. Zamawiający dopuszcza aby wzierniki ginekologiczne były w opakowaniu typu: folia-papier. UWAGA! Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Urologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foley pediatryczny silikonowany,znakowany kolorem ch 6 - ch 10 szt. 60 2 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-10 lub 5-15 ml, znakowny kolorem, opakowanie podwójne sterylne ch 12, ch 14, ch 16 szt. 1 200 3 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-10 lub 15-30 ml, znakowany kolorem, opakowanie podwójne sterylne ch 18, ch 20, ch 22, ch 24, ch 26 szt. 3 200 4 Cewnik Foley trójdrożny, balon 5-10 lub 5-30 ml, silkonowany, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 20, ch 22, ch 24, ch 26 szt. 20 5 Cewniki dopęcherzowe typ Tiemann ch 8 - 26 szt. 200 6 Cewnik Nelaton ch 8 - 22 szt. 1 100 7 Cewnik Pezzera Ch 26 - 36 Cewnik musi posiadać minimum 2 otwory drenujące zwiększające efektywność drenażu. szt. 10 8 Worek do zbórki moczu, z zastawką antyrefluksową i zaworem spustowym, skalowany poj. 2000 ml ,łącznik schodkowy/stożkowy z zatyczką/nasadką, sterylny oraz dopuszcza się z bezigłowym portem do próbek szt. 12 000 9 Worek do próbek moczu dla dzieci uniwersalny (chłopców i dziewczynek) szt. 1 200 10 Zatyczka do cewników, sterylna, pakowana pojedyńczo posiadająca uchwyt motylkowy ( 1op. A 100 szt.) op. 14 11 Cewnik silikonowy zewnętrzny dla mężczyzn 1 - częściowy typu ULTRA FLEX roz.25, 29, 32, 36, 41mm szt. 50 12 Wieszak uniwersalny z tworzywa do worków urologicznych szt. 200 Przez opakowanie podwójne Zamawiajacy rozumie pakowanie w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier. UWAGA ! Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren Kehra ch 8, ch 10, ch 12, 30 x 13 szt. 45 2 Dren Kehra ch 14, ch 16, ch 18, ch 20, ch 22, ch 24 , 50 x 16 szt. 35 3 Dreny sterylne typ REDON ch 10 - 18 o dł. 700 mm. szt. 1 400 4 Łącznik do przerywanego odsysania - sterylny szt. 1 200 5 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z końcówką typ Yankauer. Kanka zgięta, perforowana z 4 otworami, wyposażona w przezroczystą, użebrowaną rączkę.Dren o długości min. 200 cm, średnicy 8 mm, profilowany, antyzagięciowy z uniwersalnymi łącznikami. Zestaw sterylny pakowany podwójnie. szt. 1 500 6 Zestaw do odsysania pola operacyjnego, sterylny, z końcówka typ Pool, kanka zgięta o średnicy zewn. 8/6 mm i długości min.250 mm. Dren łączący o średnicy zewn.6 mm i długości min. 200 cm. Dren profilowany, zabezpieczajacy przed jego załamaniem. szt. 50 7 Wąż do ssaka /dren łączący do odsysania/ - o długści od 1,5 - 2 m., średnicy wew. 5-8 mm, profilowany, antyzgięciowy z uniwersalnymi łącznikami, sterylny opakowanie podwójne. Wyposażony dodatkowo w męski, prosty łącznik. szt. 1 300 8 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml wysokociśnieniowy z drenem. Uniwersalne zakończenia drenów Redona o CH 06-18. szt. 1 200 9 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml wysokociśnieniowy z drenem.Uniwersalne zakończenia drenów Redona o CH 06-18. szt. 500 10 Dren do jamy otrzewnej lateks ch. 22 - 24 szt. 30 11 Dren do jamy otrzewnej silikonowany lub silikonowy ch. 22 - 36 szt. 500 12 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 -10 szt. 200 13 Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 12 - 22 ch szt. 500 14 Zgłębnik PUR z prowadnicą i wielofunkcyjnym łącznikiem ch 10 - 12/110 cm szt. 100 Zamawiający wymaga : poz.3 drenu Redona pakowanego na wprost. poz. 12 do 14 zaoferowania asortymentu bez ftalanów. Zamawiający dopuszcza : poz.8 wysokociśnieniowe butelki do ssania o poj. 150ml wykonane z nietłukącego się, przeźroczystego tworzywa oraz posiadające kolorową, adekwatną do pomiaru skale pomiarową, z drenem. poz. 9 wysokociśnieniowe butelki do ssania o poj. 600 ml wykonane z nietłukącego się, przeźroczystego tworzywa oraz mogą posiadać kolorową, adekwatną do pomiaru skale pomiarową, z drenem. poz. 12 cewniki do długoterminowego utrzymania oraz cewniki które mogą posiadać linię kontrastową RTG wzdłuż całej swej długości oraz znaczniki głębokości min. od 5 do 35cm, co ułatwia prawidłową identyfikację ich położenia. UWAGA ! Brak wypełnienia kolumny -Numer katalogowy- i -Nazwa handlowa i producent- wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiajacego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego -..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.