eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wołowego i wieprzowego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ.Nr sprawy:GZ.2311-6/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Tomaszów Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wołowego i wieprzowego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ.Nr sprawy:GZ.2311-6/2013
Numer ogłoszenia: 224185 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, faks 0-44 724-32-47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wołowego i wieprzowego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ.Nr sprawy:GZ.2311-6/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wołowego i wieprzowego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ.Nr sprawy:GZ.2311-6/2013 .Ilość mięsa planowana do zakupu 3600kg.Zamówienie powyżej 14000euro , a poniżej progów unijnych .Ceny mięsa muszą być stałe przez cały okres obowiązywania umowy.Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej .Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia ,której wykonanie powierzy podwykonawcom.Do kontaktów z Wykonawcami wyznaczone są osoby:p.Anna Jędrychowicz - gł.księgowa, p.Grażyna Klimowicz -kier.sekcji od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 15:00.Termin realizacji zamówienia 1.12.2013r.do 30.11.2014r.Oświadczenia,wnioski,zawiadomienia ,informacje oraz uzupełnianie dokumentów ,o które prosi Zamawiający ,Wykonawcy oraz Zamawiający przekazują sobie pisemnie lub faxem.Fakt otrzymania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień ,informacji oraz uzupełnianie dokumentów ,o które prosi Zamawiający ,przekazywanych faksem każda ze stron potwierdzi niezwłocznie na piśmie .Wymagane przez Zamawiającego dokumenty np.KRS muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność .Poświadczenie kserokpii może zostać dokonana przez Wykonawcę .Termin składania ofert:5.11.2013r. godz.10:00,otwarcia ofert 10:30..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.30.00 - Wieprzowina .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu .Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 pkt 1a ustawy p.z.p. - załączamy wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ.Osoby fizyczne muszą złożyć kopie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji podmiotu , a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik , także pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa podpisane przez osoby uprawnione do reperezentowania Wykonawcy.Do oferty należy również dołączyć wypełniony formularz ofertowy -zał.nr 1 , zaakceptowany wzór umowy - zał.nr 8, formularz cenowy - zał.nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy p.z.p. dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przez wprowadzenie do umowy klauzuli waloryzacyjnej , która brzmi dopuszcza się zmianę wynagrodzenia określonego pierwotnie w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT.W tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 2 , 97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - pok.nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 2 , 97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - sekretariat Domu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.