Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Lublin: DSP.KM.2311.53.2013 przetarg nieograniczony na wykonanie usługi konferencyjno- szkoleniowej pt.: Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych a codzienność osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 221141 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubelskie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rops.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DSP.KM.2311.53.2013 przetarg nieograniczony na wykonanie usługi konferencyjno- szkoleniowej pt.: Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych a codzienność osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu usługi konferencyjno- szkoleniowej pt.: Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych,a codzienność osób niepełnosprawnych świadczonej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie w ramach projektu systemowego Koordynacja na rzecz aktywnej integracji realizowanego przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże się wykonaniem należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dwudniowych szkoleń/seminariów/konferencji dla minimum 70 osób każde wraz z zapewnieniem uczestnikom zakwaterowania i wyżywienia, a w tym co najmniej 1 szkolenia,seminarium,konferencji wraz z przeprowadzeniem rekrutacji. Usługi należy wskazać w Załączniku nr 7 do SIWZ -Wykaz wykonanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) dwóch prelegentów posiadających co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi lub na ich rzecz z których minimum jedna jest osobą z niepełnosprawnością, b) przedstawiciela PFRON w Warszawie, c) przedstawiciela samorządu wojewódzkiego lub powiatowego, d) czterech trenerów prowadzących warsztaty, z których każdy posiada wykształcenie wyższe II stopnia i co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi lub na ich rzecz, oraz przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia o tematyce odpowiadającej tematyce prowadzonego warsztatu, e) dysponuje, co najmniej jedną osobą do prowadzenia spraw organizacyjnych (ds. organizacji szkolenia), która posiada doświadczenie w rekrutacji i organizacji co najmniej jednej konferencji/seminarium/szkolenia wraz z zapewnieniem wyżywienia i zakwaterowania. Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia należy wskazać w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.7)
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
- 3 - Doświadczenie kadry - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dokonania zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Za zgodą Zamawiającego zmiana trenera, osób wykonujących przedmiot zamówienia, osoby ds. organizacji wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane kwalifikacje. 4) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5) Konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia. 6) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 7) Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE
20-601 Lublin, ul. Zana 38 pokój 905 IX p.
karolina.mozdzen@lubelskie.pl ; tel. 081 5287645.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 09:30, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE 20-601 Lublin, ul. Zana 38 Pok. 914-5 piętro IX.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu systemowego Koordynacja na rzecz aktywnej integracji realizowanego przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2026.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odp. gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1. WSzKzP SPZOZ w Lublinie-Filia w Ełku .
- Dostawa odczynników do badań pozaustrojowych (powtórka)
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- dostawa płynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM - 2 zadania
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH: drobiu, wędlin i mięsa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry Urzędów Gmin, Miast i Gmin Powiatu Kieleckiego oraz Starostwa Powiatowego w Kielcach, a także realizacja szkoleń...
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





