eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa p³ynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM - 2 zadania



Og³oszenie z dnia 2025-11-19

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa p³ynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM – 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTECKIE CENTRUM STOMATOLOGII W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060281989

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dra Witolda Chod¼ki 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rwadowska@ucs.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucs.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa p³ynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM – 2 zadania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c43f1c1-df46-445d-a2c4-30a51ab9f4cf

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00542092

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026009/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.7 Dostawa leków

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218504

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218504

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218504, pod numerem postêpowania nadanym przez Zamawiaj±cego.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej opatrzon± podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem platformy zakupowej Zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218504.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych okre¶la SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych okre¶la rozdz. 5 pkt. C.16 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych okre¶la rozdz. 5 pkt. C.16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa p³ynów infuzyjnych - 7 pozycji asortymentowych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Ró¿ne produkty lecznicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw cz±stkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa leku SEVOFLURANUM

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostaw cz±stkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wymaga siê, aby wykonawcy posiadali uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – przez co rozumie siê, i¿ - odpowiednio do rodzaju prowadzonej dzia³alno¶ci - posiadaj±: aktualn± koncesjê / zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / sk³adu celnego/ sk³adu konsygnacyjnego/ zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowi±cych przedmiot umowy

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wymaga siê, aby Wykonawca z³o¿y³ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem *);
Dodatkowo wymaga siê z³o¿enia o¶wiadczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego *)
Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ dokumentu wskazanego w pkt. 1) je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne - o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu wstêpnym, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tego dokumentu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem (Liderem). Pe³nomocnictwo powinno:
- precyzowaæ zakres umocowania,
- wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia,
- ka¿dy z tych Wykonawców musi podpisaæ siê na wspólnym dokumencie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu sporz±dzonego w tym celu; alternatywnie - wystawiæ niezale¿ne pe³nomocnictwo indywidualnie dla Pe³nomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pe³nomocnika – Lidera na dokumencie pe³nomocnictwa).
2) Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcê lub notariusza.
3) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych ustalaj±, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wg ni¿ej okre¶lonych zasad i warunków:
1) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;
2) nast±pi³a zmiana stawki podatku VAT i/lub podatku akcyzowego - cena brutto ulegnie proporcjonalnej zmianie w stosunku do zmiany stawki VAT;
3) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielko¶ci opakowania) – nast±pi przeliczenie ilo¶ci na odpowiedni± ilo¶æ opakowañ albo ilo¶ci sztuk w opakowaniu i odpowiednio – proporcjonalne przeliczenie ceny jednostkowej dla nowej wielko¶ci opakowania;
4) nast±pi³ brak produktów na rynku z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje mo¿liwo¶æ zast±pienia produktem równowa¿nym, ale przy cenie nie wy¿szej ni¿ w umowie;
5) w przypadku niewyczerpania ilo¶ci asortymentu objêtego umow± w terminie jej obowi±zywania - strony mog± przed³u¿yæ niniejsz± umowê do wyczerpania warto¶ci przedmiotu umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ na okres 3 miesiêcy.
Dodatkowo, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany (wzrost/spadek) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) minimalny poziom zmiany wska¼nika cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego odnosz±cego siê do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy, a uprawniaj±cy Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia - wynosi 5 % lub wiêcej;
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie procentowej zmiany wska¼nika cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (Komunikat w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em w danym kwartale danego roku), ustalonego w stosunku do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy, a wska¼nika cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, (Komunikat w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em w danym kwartale danego roku) z daty z³o¿enia wniosku;
3) sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nast±pi na podstawie wniosku Strony wnioskuj±cej o zmianê i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszej umowy, a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2). Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony umowy;
4) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy, to ³±cznie 5 % w stosunku do pierwotnej warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy dla zadania;
5) zmiana wynagrodzenia nast±pi od daty z³o¿enia wniosku, o którym mowa w pkt. 3) i dotyczy czê¶ci przedmiotu umowy, którego realizacja siê nie rozpoczê³a do dnia wp³ywu wniosku;
6) zmiana wynagrodzenia mo¿e nastêpowaæ nie wcze¶niej ni¿ po 6 miesi±cach od zawarcia umowy a ka¿da kolejna zmiana nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ po up³ywie 3 miesiêcy po dokonaniu poprzedniej zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218504

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.