eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Opole: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 219961 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178917 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań tj.: części: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt. Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt. Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt. Przedmiot zamówienia w zadaniach od 1-6 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw. Wykonawcy mogą skradać oferty na dowolną ilość części - zadań, z których każda stanowi odrębne zamówienie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ - jeden plik dla wszystkich zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROF-SERWIS Marek Karcz, ul. Krawiecka 11, 45-024 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8540,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9940,86

  • Oferta z najniższą ceną: 6986,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9940,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 934,80

  • Oferta z najniższą ceną: 934,80 / Oferta z najwyższą ceną: 934,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.