eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Opole: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 178917 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań tj.: części: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt. Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt. Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt. Przedmiot zamówienia w zadaniach od 1-6 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw. Wykonawcy mogą skradać oferty na dowolną ilość części - zadań, z których każda stanowi odrębne zamówienie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ - jeden plik dla wszystkich zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno -Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno -Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zadaniach od 1-6 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.