To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Radziejów: Obsługa Bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 219562 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187614 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Bankowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi bankowej Samodzielnego Publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie , obejmującej : 1.otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego (obecnie otwarcie i prowadzenie rachunków 1 bieżących i 5 pomocniczych). a)kwota zakontraktowanych usług medycznych na rok 2009 wynosi: 23.321.000, 00 zł, b)przeciętna miesięczna ilość przelewów wynosi około 800. c)przeciętna miesięczna wypłata gotówki wynosi około: - ilość 10 - kwota 80.000 zł. 2.udostępnienie międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków typu eliksir w formie papierowej i elektronicznej 3.Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4.Dokonywanie wypłat gotówkowych. 5.Lokowanie środków pieniężnych na lokaty długoterminowe i krótkoterminowe - automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na lokacie typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30 000 zł. 6. Instalacja i aktualizacje programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking na trzech stanowiskach u Zamawiającego , w tym a) instalacja systemu, pełne dopasowanie systemu dla potrzeb klienta w tym dostosowanie systemu dla potrzeb Zamawiającego z jednoczesnym przeniesieniem obecnej bazy danych do instalowanego systemu b) dokonywanie przelewów formie elektronicznej c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu ( w tym dostępny niezbędny serwis, także telefoniczny), w przypadku konieczności serwisu na miejscu w tym samym dniu, w którym dokonano zgłoszenia , jeżeli zgłoszenie zostało dokonane minimum do godziny 11:00 lub w dniu następnym do godziny 11:00 jeśli zgłoszenie zgłoszenia dokonano po godzinie 11:00, d) możliwość odczytania w systemie wszystkich istotnych szczegółów wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach e) możliwość wydruku aktualnych wyciągów, sald rachunków, f) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej współpracy w zakresie przystosowania systemu bankowości elektronicznej i systemu finansowo - księgowego Zamawiającego w celu automatycznej wymiany danych pomiędzy tymi systemami, g)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking 7. Sporządzenie historii rachunku 8. Wydawanie blankietów czekowych. 9. Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym , oraz innych opinii i zaświadczeń...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 0.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KUJAWSKO-DOBRZYŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
jakie przetargi wygrała firma
KUJAWSKO-DOBRZYŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
- Kujawsko-Dobrzyński Bank Społdzielczy, ul. Żabia 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 0.00
- Oferta z najniższą ceną: 0.00 oferta z najwyższą ceną: 47.904,00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.