Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Radziejów: OBSŁUGA BANKOWA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W RADZIEJOWIE - znak PN-17/09.
Numer ogłoszenia: 187614 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W RADZIEJOWIE - znak PN-17/09..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi bankowej Samodzielnego Publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie , obejmującej : 1.otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego (obecnie otwarcie i prowadzenie rachunków 1 bieżących i 5 pomocniczych). a)kwota zakontraktowanych usług medycznych na rok 2009 wynosi: 23.321.000, 00 zł, b)przeciętna miesięczna ilość przelewów wynosi około 800. c)przeciętna miesięczna wypłata gotówki wynosi około: - ilość 10 - kwota 80.000 zł. 2.udostępnienie międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków typu eliksir w formie papierowej i elektronicznej 3.Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4.Dokonywanie wypłat gotówkowych. 5.Lokowanie środków pieniężnych na lokaty długoterminowe i krótkoterminowe - automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na lokacie typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30 000 zł. 6. Instalacja i aktualizacje programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking na trzech stanowiskach u Zamawiającego , w tym a) instalacja systemu, pełne dopasowanie systemu dla potrzeb klienta w tym dostosowanie systemu dla potrzeb Zamawiającego z jednoczesnym przeniesieniem obecnej bazy danych do instalowanego systemu b) dokonywanie przelewów formie elektronicznej c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu ( w tym dostępny niezbędny serwis, także telefoniczny), w przypadku konieczności serwisu na miejscu w tym samym dniu, w którym dokonano zgłoszenia , jeżeli zgłoszenie zostało dokonane minimum do godziny 11:00 lub w dniu następnym do godziny 11:00 jeśli zgłoszenie zgłoszenia dokonano po godzinie 11:00, d) możliwość odczytania w systemie wszystkich istotnych szczegółów wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach e) możliwość wydruku aktualnych wyciągów, sald rachunków, f) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej współpracy w zakresie przystosowania systemu bankowości elektronicznej i systemu finansowo - księgowego Zamawiającego w celu automatycznej wymiany danych pomiędzy tymi systemami, g)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu komputerowego umożliwiającego usługi typu home banking 7. Sporządzenie historii rachunku 8. Wydawanie blankietów czekowych. 9. Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym , oraz innych opinii i zaświadczeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 Pzp. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez bank lub inny równoważny dokument. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie w trybie art. 36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem usług. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: ( całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom ) *Uwaga! Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Oprocentowanie rachunku bieżącego - 20
- 3 - Oprocentowanie lokat overnight - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Pzp na wniosek wykonawcy specyfikację można otrzymać w siedzibie zamawiającego lokal 2-100..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów lokal nr 2-100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.